استایل آقایان, استایل شناسی, لباس مردانه, مد و استایل

استایل آقایان قد کوتاه

قد کوتاه

استایل آقایون قد کوتاه  | قد کوتاه یکی از معیارهایی است که خیلی از آقایان را دچار عدم اعتماد به نفس میکند.

شما باید بدانید که خوشتیپی فقط برای آقاین قد بلند نیست و چه بسا آقایانی با قد بلند،با اشتباه در پوشش خود قد خود را کوتاه تر از چیزی که هست نشان دهند.

در این مقاله باهم راه ها و تکنیک هایی برای اقایان قد کوتاه را می آموزیم که باعث بلندتر نشان دادن آنها میشود.

۱.رنگ های هم خانواده بپوشید.

به جای استفاده از رنگ های متضاد، از رنگ های هم خانواده استفاده کنید. تن های مختلفی از سبز،سرمه ای ،خاکستری و …. میتواند شما را بلندتر نشان دهد.

۲.اورکت های تا روی ران بپوشید.

استفاده از اورکت خصوصا در فصل پاییز و زمستان میتواند شما را خوش استایل کند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای افراد با قد کوتاه و متوسط پوشیدن اورکت بلند میتواند مانند یک فاجعه در استایل عمل کند و شما را بسیار کوتاه نشان دهد. مناسب ترین قد برای اورکت برای آقایانی با قد متوسط و کوتاه،اورکت هایی است که قد آنها تا بالای زانو و روی ران میباشد.

۳.راه راه های عمودی و باریک بپوشید

راه راه های عمودی باعث به وجود

  خرید دامن پاییزی

امدن خطای دید در نگاه مخاطب میشود و شما را بلندتر نشان میدهد اما نکته ی مهم درباره خطوط عمودی ، ضخامت آنهاست. اگر ریز نقش هستید و اندام لاغری دارید، از راه راه های عمودی و ضخیم و اگر درشت اندام هستید از راه راه های باریک استفاده کنید.

۴.پایین تنه تیره تر باشد

نکته دیگری که شمارا کشیده تر نشان میدهد،استفاده از شلوارهای تیره تر در پایین تنه نسبت به پیراهن های روشن در بالاتنه است. این مورد پاهای شمارا کشیده تر و بلندتر نشان میدهد.

۵.کفش همرنگ شلوار بپوشید.

هرچقدر استایل شما دارای تنوع رنگی کم تری باشد،شما کشیده تر دیده میشوید. این مورد درباره رنگ کفش نیز صدق میکند. اگر رنگ کفش و شلوارتان را یکی انتخاب کنید،در نگاه بیننده کشیده تر دیده خواهید شد و تمرکزی روی کفشها ایجاد نمیشود.

۶.استفاده از ساسپندر

ساس بند یا ساس پندر،مناسب افراد با قد کوتاه و چاق است.

  نکات مهم خرید بارانی زنانه به همراه 300 مدل جذاب بارانی

ساس پندر دو بنده ای به صورت عمودی است که در مدل های متنوع در بازار موجود است. ایم بندهای عمودی شما را کشیده تر نشان میدهد و بهترین جایگزین کمربند در افراد کوتاه قد است. هیچگاه ساس بند را با کمربند به صورت همزمان نبندید.

۷.شلوار کوتاه نپوشید

یکی از مدل شلوارهایی که در طی سالهای اخیر برای آقایان مد شده،شلوارهای قد ۹۰ است. شما قرار نیست خود را با هرچیزی که مد میشود همسو کنید خصوصا با این مدل از شلوار که شما را کوتاه تر از چیزی که هستید نشان میدهد. بهترین شلوار برای شما شلوار هایی است که تا زیر قوزک پا امتداد دارد.

۸.شلوار روی پیراهن

هرچقدر طول پیراهن یا بلوز شما بلندتر باشد و روی پاهایتان را بگیرد،شما کوتاه تر دیده میشوید زیرا با این کار بخشی از پای خود را استتار کرده اید.

بهترین روش برای بلند دیده شدن شما این است که پیراهن یا بلوزتان را داخل شلوار ببرید اما توجه داشته باشید که این کار را قبل  از پوشیدن شلوار انجام دهید تا لباس در زیر شلوار برآمده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *