استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

چگونه استایل تابستانی جذابی داشته باشیم؟ انواع استایل تابستانی را بشناسید.

استایل کژوال طبیعت گردی

با گرم شدن هوا، لباس های جذاب تابستانی دوباره جای خود را در استایل شما باز می کنند . هرکدام از آن ها با پارچه های خنک زیبایی دوخته شده اند. مدل های طراحی شده و نقش و رنگ های متنوع نیز درکنار آن ها جلوه ای زیبا به شمامی دهد. همه ی ما می توانیم باتوجه به نوع پوشش و سلیقه خود سبکی متفاوت درعین حال شیک داشته باشیم. در ادامه مقاله شما را با انواع استایل تابستانی و بهاری بیشتر آشنا می کنیم.

استایل کژوال خیابانی

 ترکیب شلوار، مانتو خنک و یک شال برای یک استایل تابستانی جذاب، کاملا  مناسب است . این ست را می توانید براحتی در موقعیت های  معمولی روزمره خود بپوشید و خوش تیپ تر از همیشه شوید. این استایل خیابانی با یک کیف حصیری یا پارچه ای دست دوز تکمیل می شود. این مدل کیف ها با حس و حال تابستان  هماهنگی بیشتری دارند.  مانتو و روسری را نیز بهترست از جنس سبک و نازک انتخاب کنید. زیرا تاثیر زیادی در ایجاد خنک شدن شما دارند. برای انتخاب شلوار نیز می توانید از دامن شلواری یا جین های  کاغذی دمپا و راسته استفاده کنید. در استایل تابستانی کژوال رنگ های شاد مثل  زرد، قرمز، نارنجی، صورتی و سبز بهترین گزینه محسوب می شوند.

  خرید دامن پاییزی

استایل کژوال طبیعت گردی

یکی از دوست داشتنی ترین بخش های فصل بهار و تابستان سفر و طبیعت گردی است. درختان سبز،  پر از میوه و هوا صاف  وآرام هستند. اما گاهی دما  در روز بسیار بالا می رود و احساس گرمای زیادی می کنید. به همین دلیل اگر در روز مسافرت می کنید  حتما لباس های خنک پنبه ای بپوشید. الیاف مصنوعی رطوبت بدن را جذب نمی کنند و باعث کلافگی شما می شوند. رنگ های روشن را نیز فراموش نکنید!. زیرا وقتی شما درمعرض آفتاب مستقیم هستید، نور را بهتر بازتاب می دهد و احساس گرمای کمتری خواهید داشت. یکی از ایده آل ترین لباس های این فصل، مانتو های بلند پیراهنی هستند. آن ها علاوه بر اینکه  پوشش کاملی به شما می دهند. متناسب با فصل اند، هرگز از مد نمی روند و شما را جذاب و شیک پوش نشان می دهند.

مانتو های مجلسی

مانتو های مجلسی معمولا به دو دسته تقسیم می شوند:

 دسته ی اول :

 مانتو های کتی و کلاسیک هستند که برای موقعیت های رسمی کاربرد بیشتری دارند. جنس آن ها معمولا کرپ ، و دارای آستر هستند به همین دلیل باعث احساس گرما می شوند. پیشنهاد ما این است که از مدل های بدون آستر و کرپ های نازک تر استفاده کنید. 

  راهنمای کامل خرید دامن روشن و شاد

دسته ی دوم :

مانتو هایی از پارچه های تور، حریر و گیپور هستند. آن ها برای مهمانی های بهاری، انتخابی فوق العاده محسوب می شوند. فقط به این نکته توجه کنید که تزئینات زیاد باعث سنگینی بیش ازاندازه، و ناموزون نشان دادن استایلتان می شود. پس بهترست همیشه حد اعتدال را نگه دارید و مراقب شلوغی و بی نظم شدن پوشش تان باشید. بطور مثال اگر مانتوی شما طرحدار است، روسری یا شال را ساده انتخاب کنید و یا برعکس. حتی گاهی یک آیتم پرزرق و برق مثل کیف به تنهایی تیپ شما منحصربفرد می کند. به همین دلیل دیگر بخش های استایل  باید ساده باشند.


استایل مینیمال

اگر همیشه سادگی را می پسندید ، استایل مینیمال کاملا مناسب شماست. دراین سبک رنگ و طرح ها محدود اند و مدل ها اغلب دارای برش های کم و ساده ای هستند. رنگ های کرم، قهوه ای، خاکستری، سفید ، و در کل رنگ های نود و خنثی و کلاسیک کاربرد بیشتری دارند. در این سبک یک ظاهر کاملا یک رنگ و مونوکرم نیز زیبایی ویژه ای به شما می دهد. استایل مینیمال به معنی قدیمی پوشیدن نیست بلکه دنبال کردن شعار  “زیبایی در سادگی” است.

استایل کاری و دانشجویی

یکی از دغدغه های اصلی کارمندان و دانشجویان در تابستان انتخاب لباس مناسب است. زیرا مدت زیادی یک لباس را به تن دارند و لازم است هم شیک و هم راحت باشد. پیشنهاد ما بجای تغییر سبک پوشش همیشگی تان، تنها عوض کردن جنس پارچه لباس هایتان است. تفاوتی نمی کند شما در محل کار کاملا رسمی می پوشید یا نیمه رسمی. می توانید باهمان سبک ولی انتخاب پارچه صحیح ، یک استایل تابستانی جذاب، خنک و راحت داشته باشید. بهترست مانتو های خود را بیشتر از جنس شانتون و کریشه و کتان انتخاب کنید. شلوار های جین ضخیم را نیز جایگزین جین های نازک تر و حتی شلوار پارچه ای راسته کنید.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی


کیف و کفش مناسب محل کار

یکی از جزئیتاتی که باعث خاص بودن شما می شود، کیف وکفش است. کفش تان را سبک و مناسب تابستان انتخاب کنید ولی هرگز صندل نپوشید. هم چنین در محل کار نباید کیف پارچه نیز استفاده کنید.زیرا با فضای رسمی آنجا همخوانی ندارد. جنس چرم یا جیر روشن برای کیف و کفش ، در محل کار بهترین گزینه است.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما چه استایل تابستانی را می پسندید؟ لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *