استایل خانم‌ها, استایل شناسی, انواع استایل زنانه, مد و استایل

چگونه می توان استایل تامبوی را به عنوان ایده‌های مناسب برای خانم‌ها پیشنهاد کرد؟

اگر شما حساب‌های وبلاگ نویسان مد مدرن را باز کنید، یک تایید واضح خواهید یافت که سبک تامبوی در حال حاضر در جریان است. در پست وبلاگ امروز ما می‌خواهیم به شما بگوییم که تامبوی چیست و چگونه از این سبک پیروی کنید.

تامبوی اصطلاحی است که برای شناسایی سبک مردان به کار می‌رود. لازم به ذکر است که پوشیدن چنین لباس‌هایی به هیچ وجه تقلید از مردها نیست چون لباس‌های بسیار زیبایی هستند.

روند تامبوی در سال ۲۰۱۲ ظاهر شد و این یک نوع معجزه برای بانوانی بود که می‌خواستند کار جدیدی با ظاهر خود انجام دهند. این روند همه نیازهای یک دختر را دارد-راحتی، سبک و خلق و خوی خوب. چه چیز دیگری می‌تواند بهتر باشد!

سبک تامبوی با لباس‌های ساده و معمولی مشخص می‌شود که ترکیب‌های مختلفی از رنگ‌ها، چاپ‌ها، اشکال، سبک‌ها و الگوها را برای جالب‌تر کردن آن‌ها برای مشتری نشان می‌دهد.

این روند در هنگام طراحی لباس خلاقیت زیادی به شما می‌دهد، چون هر فرد سبک و سلیقه خاص خودش را دارد. با این حال، اگر شما در هنگام انتخاب لباس آزادی و اصالت بیشتری می‌خواهید، ممکن است ترجیح دهید به سراغ طرح‌های لباس تامبوی بروید. با پیروی از برخی قوانین ساده و دستورالعمل‌های ساده، دختران می‌توانند لباس‌های خود را جذاب‌تر کنند.

  شش ترفند ساده برای شستن روسری و شال که عمر آن ها را چند برابر می کند!

تامبوی به چه معناست؟

تامبوی تنها یک سبک لباس نیست، بلکه یک احساس راحتی برای یک زن مدرن است.

ما کوکو شانل را می‌بینیم که یک تاپ راه‌راه به همراه شلوار شیک پوشیده‌است.

در زیر نمونه‌ای از سبک تامبوی را می‌بینید که برای بسیاری از فصول مناسب است. این لباس شامل یک شلوار جین با یک بلوز سکسی است. این ظاهر شیک تامبوی بسیار ساده و در عین حال شیک است، که استفاده از این سبک را صرف‌نظر از این که برنامه شما چقدر شلوغ است، بسیار آسان می‌کند. با توجه به هدف استفاده از این لباس‌ها، شلوارک و بالا را می توان با انواع مختلفی از کفش‌ها ترکیب کرد. این لباس وقتی با نوعی چکمه پوشیده می‌شود، بسیار شیک به نظر می‌رسد و آن را برای روزه‌ای سردتر عالی می‌کند.

بیشتر بخوانیم: سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

گروه دوم تامبوی جدی‌تر و سخت‌تر است. این سبک برای جلسات کسب‌وکار و کنفرانس‌های مهم به دلیل سبک ساده آن مناسب است. این لباس شامل یک کت مشکی همراه با یک دامن بلند کمر مدادی به رنگ سیاه است. بلوز سفید کمی مهارت به کل ظاهر می‌بخشد و آن را برای رویدادهای رسمی عالی می‌کند. اما مهم نیست که شما چه نوع تامبوی را انتخاب می‌کنید، همیشه باید به یاد داشته باشید که این روند بسیار انعطاف‌پذیر و سبک آزاد است پس برای بیان خلاقیت خود آزاد باشید!

در زیر، یک مثال دیگر از نحوه پوشیدن لباس‌های تامبوی برای زنانی که به خاطر سادگی در ظاهر خود، آزادی بیشتری را نمی‌خواهند، خواهید دید. کل لباس شامل تنها یک تکه لباس توری زیبا است. این لباس سیاه با یک ژاکت چرمی و یک ژاکت سرد ترکیب شده‌است. همه‌اش سیاه است! عاشقش می شوید! شما می‌توانید ببینید که لباس بسیار ساده اما ظریف است، بنابراین لازم نیست بترسید که ممکن است در مقابل دیگران احمق به نظر برسید.

لباس سیاه با یک ژاکت چرمی و یک ژاکت سرد

یک لباس دیگر شامل یک شلوار کلاسیک سیاه و یک پیراهن سفید است. کفش‌های پلتفرم نیز جزئیات متفاوتی را در کل ظاهر ایجاد می‌کنند.

زنان در قرن اخیر شروع به پوشیدن لباس‌های مردانه کردند. البته می توان به کوکو شانل که جلیقه و شلوار مردانه را در کمد لباس خود جا داده بود احترام زیادی گذاشت و حالا ما نمی‌توانیم زندگی خود را بدون این چیزها تصور کنیم. سبک واقعی تامبوی توازن مناسبی از چیزهای کمد مرد و ضروریات زنانه با برخی جزئیات جنسیتی است.

  یک راهنمای جامع برای داشتن استایل مد تامبوی عالی در سال 2024

یک تاپ راه‌راه سیاه و سفید بسیار بزرگ دیگر با شلوار جین سیاه پاره‌شده با زانو و ونس سیاه کلاسیک جفت شده‌است، که این سبک تک‌رنگ را با اضافه کردن یک کلاه سیاه کامل می‌کند:

زنانی که آزادی انتخاب در لباس را ترویج می‌دهند و نسبت به لباس مردان مشتاق هستند، همیشه در مرکز توجه بوده‌اند. به عنوان مثال، در دهه ۱۹۲۰ در آمریکا، یکی از مشتاق‌ترین حامیان سبک تامبوی، کلارا بو بود که اظهارات معروف او در مورد این واقعیت که خانواده و کودکان تنها مشاغل برای یک زن نیستند، هنوز هم نقل شده‌است. در فرانسه و بریتانیا، دختران موهای خود را مانند پسران کوتاه می‌کردند و لباس‌های مردانه می‌پوشیدند.

کت و شلوار مناسبی به تن داشتند که پیراهن سفیدی با شلوار جین وصله خورده پوشیده شده بود.

در طول جنگ جهانی دوم، زنان باید برخی از انواع کار مردان را یاد می‌گرفتند: زنان خلبان، جوشکار، سازندگان. به همین دلیل است که آن‌ها به کار کردن در لباس‌های مردانه عادت کرده‌اند. توانایی زنان برای پوشیدن شلوار نه تنها به یکی از پیروزی‌های نابرابری اجتماعی تبدیل شده‌است، بلکه نماد استقلال اقتصادی نیز شده‌است.

شلوار طرح دار با آن پالیور بزرگ نیروی دریایی و دکتر مارتنز سیاه، عالی به نظر می‌رسد.

در بیداری از محبوبیت جنبش فمینیستی، سبک تامبوی حتی مناسب‌تر می‌شود. تفاوت بین کمد لباس مردان و زنان به تدریج محو می‌شود: دختران اغلب به دنبال لباس‌های سایز بزرگ یا مد دوست پسر مورد علاقه خود به خرید در بخش مردان می‌روند. حتی طراحان نیز از تقسیم خطوط بر حسب جنسیت دست می‌کشند.

  اصول لباس پوشیدن مناسب برای افراد قد بلند

سفرای امروزی سبک تامبوی را می توان کارا دلبرینی، کیرا نایتلی، گیگی، و بلا حدید، و همچنین بسیاری از تاثیرگذاران مد و چهره‌های برجسته اینستاگرام در نظر گرفت.

یک پیراهن راه‌راه را می توان در دوندگان سیاه که با ضربات سفید تکمیل می‌شوند، جای داد:

چگونه از لباس‌های تامبوی استفاده کنیم؟

مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که ظاهر تامبوی شما هم عناصر زنانه و هم عناصر مردانه را نشان می‌دهد. وقتی شلوار جین پسرانه و یا شلوار کارگو را انتخاب می‌کنید، دقت کنید که یک پیراهن زنانه به آن‌ها بدهید، یا یک بلوز زیبا با لباس جین زیبا و یا شانه‌های باز.

یک تی‌شرت خیلی بزرگ را می توان به راحتی با شلوارک جین زیبا ترکیب کرد. یک ژاکت بسیار بزرگ می‌تواند یک انتخاب عالی برای ترکیب با یک لباس ورزشی و یک شلوارک دوچرخه‌سواری باشد. از ترکیب چند مد در یک زمان نترسید. ظهور جنبش فمینیستی، بس‌تر مناسبی را برای بیان سبک واقعی زنان فراهم کرده‌است.

سوییت شرت ورزشی و شلوار جین گشاد پسرانه

یک پیراهن دکمه دار و شلوارک چینوس

همه لباس‌های سیاه با یک پیراهن و شلوار جین لاغر

یک لباس کاملا سیاه راه خوبی برای تاکید بر فردیت شماست. ما یک پیراهن سیاه را می‌بینیم که با شلوار جین سیاه و تنگ پوشیده شده و ظاهری ساده و در عین حال به روزی دارد. اگر می‌خواهید نگاه بیشتری به نحوه استفاده از رنگ سیاه در این تابستان بیاندازید، به پست من نگاه کنید، جایی که من راه‌های ساده‌ای برای سیاه کردن رنگ مورد علاقه شما در روزه‌ای گرم تابستان نشان می‌دهم:

یک تی‌شرت سیاه و شلوار استتار

بیشتر بخوانیم: ۱۰ استایل ساده و جذاب با تی شرت سفید

بامبر سیاه با شلوار جین پاره‌شده

کت مشکی با شلوار جین مام استایل

بامبر سبز با شلوار جین که در زانو زاپ دار است

کت و شلوار خاکستری و کفش های سفید

تیشرت سیاه و جین تنگ

ژاکت مخصوص دوچرخه سیاه و شلوارک مخصوص دوچرخه

ژاکت بلند و پیراهن طرح دار

لباس خاکستری با کت خاکستری و شلوار مناسب

کت کمل با شلوار مشکی

کت خاکی با شلوار استخوانی

پیراهن تیشرت سایز بزرگ

پیراهن پولیو و شلوار جین تنگ

ژاکت‌های بوکس و کفش‌های جنگی بدون بند سبک تامبوی روزه‌ای خنک‌تر را سپری می‌کنند، در حالی که می‌توانید با تعویض یک کت و ژاکت سفارشی، از روز به شب آن را تعویض کنید. همچنین این یک ساعت جادویی برای اضافه کردن استایل به ورزش‌کاران است، البته برای جلوگیری از این که واقعا شبیه یک پسر به نظر نرسد، مگر این که بخواهید.

  بهترین و به روزترین پیشنهادها برای خرید مانتو برای افراد چاق

علاوه بر این، ریشه‌های دخترانه خود را با جبران کردن خطوط احتمالی مردانه با چاپ زیبا از گل‌ها، جواهرات و یا دکمه‌های براق‌، تقویت کنید. به سراغ چکمه‌های جنگی بروید تا یک شانه رویایی با شلوارک چرمی یا کت شلوار جین و یا شلوار جین پاره همراه با کفش ورزشی داشته باشید. پایین شلوار خود را لوله کنید و آن‌ها را با یک پیراهن دکمه دار به سبک کلاسیک تامبوی کار کنید.

تنها با یک روپوش و یک تیشرت سفید، تصویر سمت راست را برجسته کنید، اما ظاهر را با یک ژاکت خز مصنوعی خراب کنید. یک کلاه پشمی روی شلوار کج و کفش ورزشی، یا شلوار جین پسرانه و یک بلوز گشاد با یک نمدی دور آن بیندازید. با این حال، تصور نکنید که می‌توانید با ظاهر تامبوی شیک را پشت سر بگذارید. لباس خود تامبوی را با یک بامبر و کلاه بیسبال، کلاه راننده کامیون و یا کلاه همیشه وفادار خود تطبیق دهید.

منبع سایت fashioncanons

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *