استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه یک استایل مجلسی پوشیده و با حجاب داشته باشیم ؟

استایل مجلسی پوشیده

در گذشته تفاوت عقیده و ارزش ها باعث تضاد و درگیری بسیاری می شد. اما امروزه و با رشد فکری جامعه اکثر افراد آموخته اند که احترام مهم ترین اصل زندگی است. هرکس فارغ از دین و مذهب خود می تواند استایلی متفاوت از دیگران داشته باشد. اکنون ما بهتر می توانیم درک کنیم که حجاب داشتن یا نداشتن یک انتخاب فردی است. حجاب سبک پوششی است که هرکس باانتخاب آن می تواند از احساسی که به او می دهد بهره مند شود. حجاب علاوه بر پوشش بر روی رفتار و تفکر افراد نیز تاثیر می گذارد . به همین دلیل اگر محجبه هستید بهترست حتی به زبان بدن و نحوه ی صحبت خود نیز توجه کنید. در ادامه به بخشی از استایل مجلسی پوشیده اشاره خواهیم کرد.

استایل با حجاب در مهمانی

یکی از مشکلات خانم های محجبه، انتخاب یک لباس شیک و درعین حال پوشیده برای مهمانی است. زیرا اکثر پیراهن های مجلسی پوشیده نیستند. شما می توانید با توجه با سبک مورد علاقه خود یکی از ست های زیر را بپوشید. بدون شک شما هم قادریدبا حجاب کامل خوش پوش و زیبا باشید.

بلوز و دامن

اگر می خواهید درمهمانی ها روحیه جوانی و شاد خود راحفظ کنید از ست بلوز و دامن استفاده کنید. این ترکیب را اغلب دختران جوان انتخاب می کنند زیرا تقریبا هیچ محدودیت رنگی نخواهند داشت. پیشنهاد ما یک دامن بلند کلوش  با شومیز دخترانه از گیپور یا تور است. رنگ هایی مثل صورتی، زرد، قرمز، بنفش و… سن شما را کمتر نشان می دهد. شما می توانید از در رنگ متضاد برای دامن و پیراهن تان استفاده کنید. اگر پایین تنه لاغری دارید رنگ های روشن و با طرح ها درشت بهترین انتخاب هستند. برعکس آن نیز صدق می کند؛ اگر بالاتنه لاغری دارید از بلوز روشن وطرح افقی و دامن ها تیره استفاده کنید.

  آیا جذاب ترین ترندهای رنگ 2021 را می شناسید؟ در بهار و تابستان امسال چه رنگی بپوشیم؟

پیراهن های بلند عربی

پیراهن های بلندعربی دارای تزئینات زیادی هستندکه به شما کمک می کنند استایل مجلسی پوشیده ی زیبایی داشته باشید. البته این موضوع کاملا درست است که این مدل ها در ایران محبوبیت  زیادی ندارند. به همین علت لازم نیست پیراهن شما دقیقا مثل نمونه های عربی آن باشد. بهترست با الهام گرفتن از قد، مدل، سنگدوزی ها، گلدوزی های، ایده ی خود را برای یک خیاط شرح دهید. ویژگی اصلی پیراهن عربی، گشادی و بلندی آن ها است. علاوه برآن،  آستین های سرخود باعث ایجاد آزادی در بالاتنه می شود و حجم بدن را نشان نمی دهد. همچنین می توانید برای تکمیل استایل خوداز روسری بلند ابریشمی یاساتن و کفش پاشنه دار وکیفی ظریف استفاده کنید.

کت و شلوار های منوکروم

یکی از ست های رسمی و جذابی که می توانید داشته باشید استفاده از مانتو کتی یا کت بلند با شلوار است. در این سبک بهترست از یک رنگ یا تناژ تیره و روشن آن استفاده کنید. زیرا شما را قد بلندتر و  کشیده نشان می دهد. قد کت ها معمولا از نیمه ساق بلندتر نمی شود. مدل شلوار نیز معمولا راسته و دمپا است. برای این استایل روسری گزینه ی بهتری از شال است. سعی کنید برای بستن آن نیز از مدل ها کلاسیک و ساده استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم: جدید ترین مدل های بستن شال و روسری در هر استایلی

  لباس مناسب همایش یا ایونت چیست ؟


پیراهن های مجلسی پوشیده

اگر به عروسی یک دوست یا فامیل دعوت شده اید یا مراسم نامزدی یا خواستگاری خودتان است  احتمالا می خواهید یک پیراهن تور ویا گیپور بپوشید. مدل های موجود در بازار پوشیده نیستند اما  این می تواند فرصتی مناسب برای شما باشد. از صاحب مزون یا خیاط بخواهید که به توجه سلیقه ی شما، آستین ، یقه و تزئینات به آن اضافه کند. این کار لباس شما را منحصر بفرد و البته پوشیده می کند. اگر می خواهید لباسی را آماده بخرید، پیراهن هایی با دامن بلند،استین پفی و یقه بسته مناسب ترین انتخاب هستند. هم چنین برای آن که بدن شما دیده نشود می توانید در زیر پارچه گیپور آستری زیبایی قرار دهید. برای پوشش سر نیز می توانید از توربان یا مدل های بسته روسری و شال استفاده کنید.


امیدوارم خواندن این مقاله به شما در انتخاب یک لباس مجلسی پوشیده و با حجاب کمک کرده باشد. لطفا نظر و پیشنهاد هاتون را برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *