چی بپوشم؟, مد و استایل

لباس مناسب مراسم عقد در محضر چیست؟

لباس مناسب مراسم عقد | با شرایط سخت این روز های کرونا دیگر از مهمانی ها و دورهمی های بزرگ خبری نیست و حتی جشن های عروسی ها نیز که روزی در تالارهای مجلل و مهمان های زیاد برگزار می شد ، امروزه به یک عصرانه خانوادگی و عقد در محضر خلاصه می شود .

لباس مناسب مراسم عقد در محضر

 اما با وجود همه ی این مشکلات ، همه می خواهند در کنار هم لحظات خوبی را سپری کنند و خاطرات زیبایی را بسازند . اولین قدم برای نشان دادن احساس شادی  پوشیدن لباسی مناسب است و این موضوع برای عروس بسیار سخت تر است زیرا علاوه بر مجلسی بودن پیراهن خود باید به راحتی و طراحی آن نیز بسیار دقت کند  تا استایلی مناسب عقد محضری باشد.

اگر می خواهید با  ویژگی های یک لباس مناسب برای مراسم عقد یا عروسی کوچک ، بیشتر آشنا شوید . در ادامه ی مطلب همراه ما باشید .

حتما بخوانید : لباس عروس خود را از کجا تهیه کنیم ؟

استایل مناسب عقد محضری چه ویژگی هایی دارد ؟

استایل مناسب عقد محضری ، بیشتر حالت رسمی دارد پس نباید  چین و پف های زیاد یا زرق و برق اضافی داشته باشد . بهترست آن را بلند و ساده انتخاب کنید حتی می توانید از کت و دامن های سفید یا با رنگ ملایم نیز استفادکنید . مانتو های بلند ،  پیراهن های یکسره ساده با رنگی ملایم و تاج گلی ظریف می تواند از جزء بهترین انتخاب ها باشد . نکته ی مثبت این سبک این است که بر خلاف جشن های درون تالار ، شما می توانید هر لباسی  بپوشید که به استایل شخصی تان نزدیک است و با آن احساس راحتی بسیاری می کنید و دیگر نگران استفاده از کفش های پاشنه بلند ، آرایش های سنگین و حتی دنباله ی بلند دست و پا گیر نخواهید بود .

  روسری با طرح پلنگی را چگونه ست کنیم ؟

کت و شلوار برای عقد محضری

یکی از از بهترین گزینه ها برای این مراسم ،  استفاده از مانتو یا کت و شلوار های رسمی و ساده است . این پیشنهادی عالی برای  افرادی به شمار می رود که در استایل روزمره خود به سبک مینیمال و کلاسیک علاقه زیادی دارند .  یک میکاپ ساده ، دسته گلی ظریف و کفش پاشنه بلند ، و کیف دستی کوچک  این ست را کامل می کند .  برای پوشیدگی سر می توانید از  روسری های ابریشمی و ساتن و  توربان  استفاده کنید و مدل مو هایتان باز یا دم اسبی ببندید

استایل کژوال برای لباس مناسب مراسم عقد

اگر شما پوشیدن لباس های اصطلاحا خانمانه و سنگین را دوست ندارید و می خواهید در بهترین روز زندگی مثل یک روز عادی  احساس راحتی  داشته باشید ، هیچ اشکالی ندارد ؛ دیگر در دنیای مد هیچ قانونی وجود ندارد که شما را از سبک دلخواه تان منع کند پس بدون هیچ دغدغه ای یک کفش اسپرت سفید بخرید ، و با یک  پارچه های لخت با رنگ سفید ، گلبهی ، کرم یا شیری  ، طرح دلخواه تان را به یک خیاط بسپرید تا لباسی منحصر بفرد و مطابق با سلیقه خودتان داشته باشید .اکسسوری های ظریف و گل های طبیعی به استایل شما روح و طراوت دو چندانی می دهد. برای پوشیدگی بیشتر می توانید شال یا روسری بلند از جنس لباس تان تهیه کنید و آن را با گیپور های ریز تزئین کنید و به صورت رها و آزاد بپوشید.

  استایل زمستانی آقایان

 

پیراهن بلند برای لباس مناسب مراسم عقد

اگر می خواهید مانند یک عروس واقعی به نظر رسید ، از یک پیراهن یکسره که با گیپور، تور ، منجوق و … تزئین شده است استفاده کنید و  بدرخشید . اما بدانید برای عقد محضری پیراهن شما نباید  پف زیاد یا پر چین باشد بلکه طرح راسته یا فون متناسب با فرم اندام تان ، شما را زیباتر  و فوق العاده نشان می دهد .این پیراهن ها با ویژگی هایی مثل قد بلند دامن و آستین و بسته بودن یقه ، پوشیدگی بیشتری دارد و برای فرهنگ ایرانی مناسب تر است .

حتما بخوانید : ۲۵ اشتباه رایج درآرایش عروس خانم ها

مانتو برای عقد محضری

مانتو یکی از عناصر جدا نشدنی پوشش خانم ها ی ایرانی است که بیشترین تناسب را با فرهنگ و عرف جامعه دارد ، شما می توانید با یک طراح یا مزون صحبت کنید تا مانتوی مراسم عقدتان شیک و خاص باشد و جذابیت فوق العاده ای به شما دهد . البته همانطور که گفته شد رنگ لباس تان را پاستلی نیز می توانید انتخاب کنید فقط از رنگ ها تیره یا پترن های اسپرت دوری کنید زیرا استایل شما را مانند یک مهمانی معمولی می کند.

دوستان من ، به امیدوارم از خواندن مقاله لباس مناسب مراسم عقد لذت برده باشید و بتوانید طبق سلیقه و علاقه خود خاطره ی خوبی از مراسم عروسی خود داشته باشید . لطفا نظرات و تجربیات خود را از مراسم عقد محضری با ما در میان بگذارید.

  راهنمای انتخاب کمربند مناسب برای آقایان

عاطفه نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *