استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

استایل های زمستانی با رنگ طوسی

ست رنگ طوسی در انتخاب لباس

 

رنگ طوسی یکی از رنگ های جذاب در دنیای مد و فشن است که در هر فصلی جزو رنگ های ترند می باشد. رنگ طوسی برای استایل زمستانی یکی از رنگ های پر طرفدار در زمستان می باشد که شما می توانید به راحتی آن را با رنگ های دیگر ست کنید.قبل از هر چیز می خواهم در مورد رنگ طوسی و تاثیر آن صحبت کنم.رنگ طوسی نشان دهنده جدیت است و افرادی که به این رنگ علاقه دارند افرادی قانونمند و بدور از هنجار  و در اصل انسان هایی درون گرا هستند.اگر شما دارای شخصیتی برون گرا هستید ممکن است این رنگ حس خوبی در شما ایجاد نکند.اما نمی توانیم با تمام این تفاسیر از جذابیت این رنگ بکاهیم.

مهم ترین نکته در استفاده از این رنگ این است که بتوانیم در استایل خود به بهترین نحو از این رنگ استفاده کنیم و در واقع بدانیم که  چگونه آن را با رنگ های دیگر ست کنیم .در این مطلب قصد دارم شما را با این نکات آشنا کنم:

استایل های زمستانی با رنگ طوسی :

مطمئنا در استایل روزانه اولین چیزی که به ذهن می رسد ترکیب رنگ طوسی با سفید و مشکی است.شما همچنین می توانید در استایل خود تنها از رنگ طوسی استفاده کنید و سر تا پا طوسی بپوشید ولی این ترکیب باعث بی روح نشان دادن شما می شود.

  7 پیشنهاد فوق العاده برای ست کردن یقه اسکی مردانه
ست رنگ طوسی در انتخاب لباس

در واقع رنگ طوسی جزو رنگ هایی است که به راحتی با هر رنگی ترکیب می شود.اگر می خواهید استایلی شاد و سرزنده داشته باشید می توانید رنگ طوسی را با رنگ های قرمز یا نارنجی ترکیب کنید.

ترکیب نارنجی و طوسی و آبی تیره برای زمستان

یکی دیگر از استایل های زمستانی ترکیب این رنگ با صورتی و آبی است .که می تواند بسیار جالب و شیک باشد.

ترکیب صورتی و آبی تیره و طوسی برای فصل زمستان

انتخاب پالتو یا کت طوسی رنگ در زمستان می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.و شمامی توانید برای اتمام استایل خود از اکسسوری های زمستانی مانند دستکش ،کلاه ،شال گردن با طرح و رنگ های متفاوت استفاده کنید.و در این صورت استایلی متفاوت با استفاده از اکسسوری خلق کنید.

ترکیب کردن رنگ طوسی با رنگ های پاستل مانند صورتی ،آبی و… نیز انتخاب مناسبی در روزهای سرد زمستانی است.و می تواند در یک نگاه نظر همه را جلب کند.

اگر همچنان علاقه داشته باشید که سرتا پا طوسی بپوشید پیشنهاد ما به شما این است که در اکسسوری های خود از یک رنگ متفاوت استفاده کنید.این اکسسوری می تواند شامل کیف ،عینک یا… دیگری باشد.

پالتوهای بلند طوسی ست شده با بوت بلند و کفش کتانی

همچنین می توانید از رنگ های خردلی ،زرد یا بنفش که در سال ۲۰۱۸ ترند بودند در استایل زمستانی خود استفاده کنید و در عین شیک بودن متفاوت نیز باشید.

  کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان

منبع: سایت varune

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *