استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

استایل ‌های فوق العاده با پلیور مردانه مخصوص آقایان شیک پوش

ست کردن پلیور مردانه | پلیورها تنها لباسی برای گرم کردن شما نیستند! یک پلیور خوش دوخت و خوش فرم می‌تواند به اندازه یک لبخند، جذاب و چشم نواز باشد.

خوب به نظر رسیدن در ژاکت یا پلیور کاملاً مربوط به هماهنگی آن با بقیه لباس شماست. پارچه، طرح و مدل پلیور را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. پلیور خود را می‌توانید با انواع شلوار جین، پیراهن ساده یا حتی کراوات و ژاکت ست کنید. در ادامه به طور مفصل به نحوه ست کردن پلیور مردانه خواهیم پرداخت.

ست کردن پلیور مردانه با تیشرت

یک تی شرت بپوشید تا به اکثر پلیورها حالتی غیررسمی اضافه کنید. به طور کلی پوشیدن تی شرت با پلیور قابل قبول و حتی ضروری است. تی‌شرت‌ها با پلیورهایی که یقه‌های بلندتر یا بازتری دارند، مانند یقه‌های هفت باز زیباتر می‌شوند. این یک راه عالی برای اضافه کردن لایه ها به لباس خود بدون پنهان کردن پلیور است. همچنین تیشرت برای جلوگیری از تحریک پوست شما توسط پلیورهای پشمی و پرزی نیز مفید است.

رنگ پیراهن تیره یا خنثی مانند سفید یا خاکستری را برای تکمیل پلیور خود انتخاب کنید. روش دیگر، از رنگ روشن تر مانند آبی برای تأکید بر کنتراست و جذابیت بصری بیشتر استفاده کنید.

ست کردن با پیراهن

یک پیراهن یقه‌دار را زیر پلیور بپوشید تا حرفه ای به نظر برسید. یک پیراهن یقه‌دار ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد، اما اغلب یک لباس با ارزش است که یک پلیور را شیک نشان می‌دهد. یک پیراهن با یقه دکمه دار انتخاب کنید، سپس آن را به طور مرتب پشت پلیور خود قرار دهید تا فقط قسمت بالایی آن نمایان شود. اگر می خواهید کراوات اضافه کنید، آن را به یقه دکمه دار وصل کنید و زیر پلیور قرار دهید. این یک ترکیب خاص و شیک با پلیور مردانه است.

  شلوار جین فاق بلند مردانه چه ویژگی دارد و مناسب چه اندامی است؟

ترکیب یقه پیراهن و کراوات با پلیورهایی که یقه های پایینی مانند یقه Vشکل دارند، بهتر ست می‌شود. بهتر است هنگام ست کردن پلیور با پیراهن، از پلیورهای ساده به جای طرح‌دار استفاده کنید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

یک پیراهن رنگ روشن مانند سفید بپوشید تا زیر پلیور شیک و برجسته شود. برای انتخاب کراوات‌، می‌توانید به سراغ رنگ‌های زنده‌تر مانند قرمز، زرد و آبی بروید.

ست کردن پلیور مردانه با کت

برای یک روز سرد پاییزی ، پیشنهاد می‌کنم از ترکیب پیراهن، کراوات، پلیور و کت تک استفاده کنید. این ست علاوه بر گرم نگه داشتن شما، استایل‌تان را برای موقعیت‌های نیمه رسمی و حتی بیزینس کژوال آماده می‌کند. برای انتخاب می‌کنید می‌توانید به سراغ انواع کت‌های اسپرت، نیمه رسمی و یا کت‌های پشمی و پاییزی بروید.

شما می‌توانید پلیورهای رنگی و طرح‌دار را همراه با کت بپوشید، اما توجه داشته باشید که این امر باعث می‌شد تا استایل‌تان رسمیت کمتری پیدا کند و برای استفاده روزمره‌تر مناسب می‌شود.

حتماً بخوانید: راهنمای کامل آشنایی با انواع کت مردانه شیک و لاکچری

ست کردن پلیور مردانه با شلوار جین

برای داشتن یک استایل روزمره و کژوال می‌توانید از ست کردن پلیور با شلوار جین کمک بگیرید. شلوار جین را بنا به این که دوست دارید استایل‌تان شیک و کلاسیک باشد و یا اسپرت و خیابانی، انتخاب کنید.

  کامل ترین راهنما برای آشنایی و ست کردن انواع کراوات مردانه

شلوار جین ساده آبی کلاسیک یا مشکی با اکثر پلیورها به خوبی ست می‌شوند. در بیشتر موارد شلوار جین راسته و اسکینی استایلی شیک و منحصر به فردی را با انواع پلیورها می‌سازند. در نظر داشته باشید که اندازه پلیور و شلوار یکسان باشد تا تعادل در بالا و پایین تنه به خوبی رعایت شود.

ست کردن با شلوار پارچه ای

اگر قصد داشتن یک استایل رسمی و یا نیمه رسمی را دارید، از ست پلیور مردانه با انواع شلوار پارچه‌ای استفاده کنید. انتخاب کت تک، پیراهن، پلیور و شلوار به همراه کراوات و پوشت استایل شما را پاییزی و شیک خواهد کرد. برای انتخاب کفش با شلوار پارچه‌ای می‌توانید به سراغ کفش‌های چرمی و رسمی مانند آکسفورد بروید. در مقاله ترفند های فوق العاده برای ست کردن شلوار پارچه ای با کفش به طور کامل در این مورد صحبت کرده ایم.

ست کردن پلیور مردانه یقه گرد

یقه گرد را برای تطبیق پذیری با هر نوع لباسی انتخاب کنید. ویژگی پلیور یقه گرد این است که در زیر آن چیزی پیدا نمی‌شود. برای ست کردن پلیور یقه گرد می‌توانید از تیشرت‌ها کمک بگیرید. این مدل پلیورها برای استفاده روزمره و غیر رسمی کاربرد بیشتری دارد. آنها می‌توانند با انواع شلوار جین، کفش ورزشی و اسنیکرزها ست شوند.

ست کردن پلیور مردانه یقه هفت

برای ایجاد ظاهری رسمی‌تر، از پلیور یقه هفت استفاده کنید. یقه‌های هفت شیک‌تر از یقه‌های گرد هستند، چراکه آنها را می‌توانید با پیراهن‌های یقه دکمه دار استایل کنید. یک پلیور یقه هفت بیشتر قسمت گردن و بالای سینه شما را نمایان می کند. این پلیورها اغلب باعث لاغر دیده شدن صورت و بالاتنه شما می‌شود، زیرا شکل V توجه را به سمت پایین جلب می کند.

   به روز ترین مانتو عروسکی 1402

یک پیراهن یقه دار و کراوات را با پلیور یقه هفت بپوشید تا استایل‌تان رسمی‌تر به نظر برسد. از رنگ های مختلف کراوات و پلیور استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ قرمز یا آبی را انتخاب کنید تا کمی روشنایی به لباس خود بدهید.

ست کردن پلیور مردانه یقه اسکی

پلیورهای یقه اسکی گزینه‌ای بسیار گرم و خاص برای روزهای سرد زمستانی هستند. برای ست کردن پلیور یقه اسکی می‌توانید به سراغ پالتو، اورکت و ترنچ کت‌های مردانه بروید. چراکه پوشیدن آنها کنار هم استایل‌تان را کلاسیک و منحصر به فرد می‌کند.

برای داشتن یک استایل نیمه رسمی شیک، پیشنهاد می‌کنم از ست پلیور یقه اسکی مشکی، پالتو شتری، شلوار پارچه‌ای نوک مدادی و پوشت یا گل سینه استفاده کنید.

پیشنهاد نویسنده: راهنمای کامل ست کردن پالتو شیک و زیبا

ست کردن پلیور مردانه چهارخانه

اگر قصد دارید پلیورها را به نقطه کانونی لباس خود تبدیل کنید، از طرح‌ها استفاده کنید. طرح روی پلیور هر چه بیشتر، درشت‌تر و رنگی‌تر باشد، استایل شما را غیر رسمی نشان می‌دهد. طرح‌های لوزی، چهارخانه و شطرنجی از محبوب‌ترین طرح‌های روی پلیور هستند. بهتر است برای ست کردن پیلور طرح‌دار بقیه لباس‌ها را ساده نگه دارید تا چشم مخاطب از دیدن استایل شما اذییت نشود.

ست کردن پلیور چهارخانه، پیراهن یقه‌دار ساده به همراه شلوار کتان و کفش دربی بروگ را برای یک روز زمستانی سرد پینشهاد می‌کنم.

  بهترین رنگ ها برای لباس مردانه کدامند ؟

 ست کردن پلیور مردانه جلو باز

پلیورهای پشمی معمولاً دارای زیپ یا دکمه در جلو لباس هستند. اکثر مردم پلیور‌های کشباف خود را باز می‌گذارند و پیراهن زیر آن را آشکار می‌کنند. پلیور کشباف پشمی را با شلوار جین و تی شرت در ماه های گرم ست کنید و یا برای محیط‌های حرفه‌ای به سراغ لباس‌های رسمی‌تر بروید. پیشنهاد می‌کنم یک پیراهن دکمه دار و کراوات را زیر پلیور کشباف پشمی خود بپوشید و استایلی نیمه رسمی و خاص را ایجاد کنید

کدام رنگ پلیور را بپوشیم؟

رنگ هایی بپوشید که با لباس و موقعیتی که می‌خواهید بروید، هماهنگ باشد. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، قهوه‌ای و مشکی را رسمی در نظر بگیرید. رنگ‌هایی مانند خاکستری و سفید می‌توانند رسمی باشند، اما در اکثر موقعیت‌ها به راحتی پوشیده می‌شوند. سایه های پر جنب و جوش‌تر مانند آبی روشن و قرمز برای انتخاب روزمره و کمی بالاتر مناسب هستند.

رنگ‌های تیره مانند پلیور زرشکی و پلیور سبز اغلب زمانی که نمی‌خواهید زیاد متمایز شوید، خوب عمل می‌کنند. زمانی که به دنبال یک استایل ظریف یا حرفه ای هستید، از یک پلیور تیره به عنوان بخشی از لباس استفاده کنید.

رنگ‌های روشن‌تر مانند پلیور سفید برای رویدادهای غیر رسمی و روزمره مناسب‌تر هستند.

نویسنده : مائده کاظمی

منبع : https://www.wikihow.com/Wear-Sweaters-(for-Men)

پلیور پشمی و بزرگ یا نازک؟

در روزهای سرد زمستانی باید با پوشیدن لباس‌های گرم از بدن‌تان در برابر سرما محافظت کنید. پلیورهای پشمی و بزرگ شاید انتخابی مناسب برای گرم نگه داشتن شما باشند، اما به دلیل حجیم کردن بالاتنه نمی‌توانند به راحتی با دیگر لباس‌ها ست شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *