استایل خانم‌ها, استایل شناسی, انواع استایل زنانه, مد و استایل

استایل های گرانچ آسانی که می توانید آنها را امتحان کنید

با توجه به عشق دنیا به مد دهه ۹۰ در همه زمان‌ها از زمان خود این دهه، جای تعجب نیست که گرانج دوباره بازگشته است. این سبک از پیراهن‌های کتانی گرفته تا شلوار جین پاره‌شده، یک‌بار دیگر بازگشته و هم بر خیابان‌ها و هم بر محوطه ها تسلط دارد. تنها سوال این است که چگونه این روند ۲۰ ساله را در سال ۲۰۲۰ تثبیت می‌کنید؟

خوب، برای پاسخ به این سوال، ما ایده‌های ساده و بی‌زحمت برای کمک به شما برای به دست آوردن این سبک سرکش و طغیانگر دوباره متولد شده را گرد هم آورده‌ایم.

زیبایی گرانچ چیست؟

مد گرانچ در دهه ۸۰ ظاهر شد و در دهه ۹۰ به اوج محبوبیت رسید. ظاهر و سبک بخشی از یک خرده‌فرهنگ گسترده‌تر بودند که توسط ژانر موسیقی گرانج پشتیبانی می‌شد. به این ترتیب، موسیقیدانان، مانند کرت کوبین، پیشگامان زیبایی‌شناسی بودند که ظاهری بی‌دقت و خشن داشتند. اگرچه این سبک به عنوان یک بیانیه ضد مد آغاز شد، اما به سرعت تبدیل به جریان اصلی شد و راه خود را به سمت محافل باز کرد.

به این ترتیب، علائم تجاری گرانج، از جمله لایه‌بندی سنگین، پیراهن فلانل، دکتر مارتنز، جین پاره‌شده، سیلوئت‌های بیش از حد بزرگ، مجسمه‌های کوچک، و پولیورهای کج و معوج به زودی در همه جا دیده می‌شدند.

بیشتر بخوانیم: تسلط بر هنر استایل گرانچ

مد گرانچ

امروز گرانج برگشته، اما کاملا یکنواخت نیست. در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، نسخه‌های و ژانرهای فرعی بیشتری از گرانج نسبت به قبل وجود دارد. به این ترتیب، انتخاب مورد علاقه تان و قرار دادن آن با استعداد شخصی زیاد برای یک ظاهر کشنده آسان است.

  جذاب ترین تیپ های استایل اسپرت مردانه که هر مردی باید حداقل یک بار امتحان کند!

گرانچ دهه ۹۰

اگر متوجه شدید که هیچ جایگزینی برای نسخه اصلی وجود ندارد، باید مستقیما به دهه ۹۰ برای الهام گرفتن از مد نگاه کنید. با توجه به بازگشت این روند به محبوبیت، تکان دادن یک نگاه عصبی که به دهه اشاره می‌کند ساده است. تنها کاری که باید بکنید این است که روح سرکش درونی خود را هدایت کنید و نقص ها را در آغوش بگیرید. شلوار جین راه‌راه، ژاکت‌های متالیک، اشکال عجیب و غریب، و طرح‌های درهم و برهمی تنها نقطه شروع این طرز برخورد هستند-ظاهری بسیار سنگین.

گرانچ دهه ۸۰

اگرچه گرانج ممکن است باعث شود که شما فورا به دهه ۹۰ فکر کنید، اما سبک آن از دهه ۸۰ شروع شد. از نظر سازمانی در مخالفت با افراط و زرق و برق مادی‌گرایانه این دهه ایجاد شده‌است، گرانج یک جایگزین عجیب و غریب هم برای مردان و هم زنان پیشنهاد می‌کند. این سبک، که از مد پانک ها الگو برداری می‌کرد، اغلب شامل تی‌شرت، شلوار جین اسیدی و مام استایل، تی‌شرت، و ژاکت‌های دوچرخه سواری چرمی بود. فلنل همچنین بخش بزرگی از این گرایش را به خود اختصاص داد و زیبایی‌شناسی غیر مستقیم و اتفاقی آن را فراهم کرد.

گرانچ نرم

بازگشت مد گرونچ تولد گرانچ نرم را دیده است. این ژانر فرعی به زیبایی‌شناسی گرانج اشاره دارد اما آن را با تاثیرات مدرن برای یک ظاهر روشن‌تر ترکیب می‌کند. به این ترتیب، این ظاهر برای هر کسی که می‌خواهد این مد را امتحان کند بدون این که کل لباس خود را تغییر دهد، عالی است. برای به دست آوردن یک لباس خاکستری نرم و مد روز، تنها اشیا و جزئیات ضروری را با یک ظاهر معاصر، از زیبایی گرینج، مانند طرح و پارچه شکافدار، ترکیب کنید. نتیجه یک لباس شیک با کمی طغیان کلاسیک خواهد بود.

پاستل گرانچ

اگر حس سبک شما بیشتر به سمت زنانه سنتی متمایل شود، ممکن است بخواهید یک ظاهر رنگ و رو رفته را امتحان کنید. این ظاهر منحصر به فرد طرح‌های گرانج خاکستری را با ظاهر نرم رنگ‌های رنگی ترکیب می‌کند. با سیاه کم‌تر و صورتی، آبی، زرد و بنفش بیشتر، این سبک مد روشن‌تر و شدت کمتری دارد. برای به دست آوردن زیبایی، تنها لباس‌های به سبک دهه ۹۰ را با مرجع‌های گرانژ در رنگ‌های رنگی انتخاب کنید. به همین ترتیب، رنگ کردن موی خود را با یک رنگ پاستلی دوست‌داشتنی امتحان کنید.

گرانچ بامزه (کیوت)

اگرچه گرانج ممکن است یک‌بار ظاهر آشفته و خشنی داشته باشد اما امروزه ظاهر آن می‌تواند بسیار جذاب باشد. در واقع، ایجاد یک زیبایی‌شناسی بزرگ که جذاب است به طرز شگفت آوری برای لباس‌های مناسب آسان است. برای به دست آوردن سبک شیرین و در عین حال زننده، باید انتخاب یک لباس را در نظر بگیرید. یک لباس اسکیت باز با چاپ تیره، پیراهن طرح دار یا لباس تی‌شرت نوار دار به طور کامل جوابگو خواهد بود.

  چه کفشی با شلوار جین مردانه استایلی لاکچری می‌سازد؟

سپس آن را با یک ژاکت چرمی و یک کیف چرمی برای یک تعطیلات آخر هفته خیره‌کننده ست کنید.

گرانچ ایندی (مستقل)

گرانچ وینتج

برای به دست آوردن ظاهری که به زیبایی موهای شما باشد، نمی‌توانید از یک لباس گرانج کلاسیک استفاده کنید. این سبک این دو دسته مد را برای یک ظاهر بوهمی پر از نگرش ترکیب می‌کند. برای ایجاد ظاهر، با اضافه کردن لباس‌های ابریشمی، چاپ گل، لوازم جانبی قدیمی، دکتر مارتنز، و کت و شلوار کلاسیک به کمد خود شروع کنید. سپس برای به دست آوردن ظاهری جذاب و در عین حال شجاعانه، لباس‌های کهنه و وینتج را کنار هم قرار دهید.

کفش‌های گرانچ

برای ایجاد یک لباس خاکستری عالی، شما نمی‌توانید پاهای خود را فراموش کنید. کفش‌های گرانچ بزرگ، حجیم و تخت هستند. بنابراین، آن کفش‌های پاشنه‌بلند را کنار بگذارید و با دکتر مارتنز، کنواس ترینیرز، مانند کانورس یا وانز، چکمه‌های جنگی، چکمه‌های ساق بلند، صندل‌های تخت، و پیچ و خم‌ها آرامش را در آغوش بگیرید.

بیشتر بخوانیم: استایل وینتیج را بیشتر بشناسید

آرایش گرانچ

وقتی صحبت از آرایش گرانچ می‌شود، دو رویکرد وجود دارد. شما یا می‌توانید بدون آرایش برای یک ظاهر برجسته و در عین حال حداقل استفاده کنید و یا آن را به شدت برای یک سبک بیانیه قوی به کار ببرید. اگر می‌خواهید آرایش کنید، مطمئن شوید که ظاهر جالبی با یک رژ شرابی و یا شکلاتی ایجاد می‌کنید. سپس، نگاه خود را با خط چشم و مژه‌های ضخیم و ریمل دار کامل کنید.

موی گرانچ

مخالفت با مدل موی شما یک بهانه عالی برای فراموش کردن آرایش منظم و مرتب شماست و کارها را آسان انجام می‌دهید. از آنجا که موهای زبر و براق بیشتر کثیف و کمی چرب به نظر می‌رسند، نیازی به شستن، خشک کردن و مرتب کردن موی خود از نظر مذهبی نیست. در عوض اجازه دهید موهایتان با ظاهر طبیعی بماند. اگر موهای موجدار و شلخته کار شما نیستند، به جای آن، دم اسبی نامرتب را امتحان کنید.

  راهنمایی خرید مانتو ارزان

اگر هنوز هم هیجان بیشتری می‌خواهید، یک رنگ منحصر به فرد به آن اضافه کنید و یا از آرایشگر خود بخواهید که موهای چتری بچگانه یا زیرکات را به آن اضافه کند.

گروه های گرانچ

برای تکمیل غرق شدن خود در روند اصلی، فراموش نکنید که یک لیست پخش عالی ایجاد کنید که اولین بار بندهایی که سبک را ایجاد کرده و بر آن تاثیر گذاشتند را نشان دهد. گوش دادن به آهنگ‌های «نیروانا» (Nirvana) ، «اسونباگ» (Soundgarden) و «پرل جم» (Pearl Jam) به شما کمک می‌کند که احساس کنید با لباس‌ها و استایلتان ارتباط برقرار می‌کنید.

توصیه‌های سبک گرانچ

* لباس‌های خاکستری کلاسیک و جزئیات آن را در کمد خود قرار دهید، مانند پیراهن‌های طرح دار، شلوار جین پاره‌شده، و سیلوئت‌های بسیار بزرگ.

* از لایه‌بندی سنگین استفاده کنید و از این که اجازه دهید آیتم‌ها با هم برخورد کنند، نترسید.

* نگاه خود را با کفش‌های گرگنما مانند چکمه‌های جنگی، کاپرس، کفش‌های کتانی و صندل‌های پلتفرم کامل کنید.

یک ظاهر زیبا با لب برجسته حنایی و چشم‌های دودی ایجاد کنید.

با انتخاب ظاهر سر تخت و یا اضافه کردن طرز برخورد با موهای چتری بچگانه، موهای خرگوشی و یا یک رنگ منحصر به فرد، مدل موی خود را به بهترین شکل مرتب کنید.

  بهترین راهنما برای خرید مانتو شلوار اداری که دانستن آن ضروری است.!

منبع سایت thetrendspotter

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *