استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

استایل ویبرانت را بشناسید . پوششی که توجه همه را جلب می کند !

استایل ویبرانت

امروزه دنیای مد به چند سلیقه خاص محدود نمی شود . هرکس با هر سلیقه ای می تواند سبک خاص خود را پیدا کند و طبق آن لباس بپوشد . شما حتما می دانید هر سبک لباس پوشیدن برای چه افرادی مناسب است . مثلا استایل مینیمال  برای افراد منظم و دقیق ، استایل ماکسیمال برای شخصیت های پر شور و و با اعتماد به نفس و استایل بوهو برای دوستداران طبیعت و سفر  . اما شاید در این بین کمتر اسم استایل ویبرانت را شنیده باشید . این سبکی منحصر بفرد مناسب افرادی با شخصیت برون گرا و پر هیجان است . در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش ( vibrant style  )

یکی از اهداف مد و فشن رفع نیاز های پوشیدنی هر فرد با توجه به موقعیت و شخصیت است . در گذشته ترند های مد کاملا یکسان بود و هیچ تنوعی نداشت . اما امروزه هر کس با توجه با روحیه ی خود لباسی را انتخاب می کند تا احساس راحتی کند. یکی از جذاب ترین سبک های پوشش حال ، استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش  است . این استایل صدای بسیار بلندی دارد و شعار اصلی آن ” هی دنیا ، مرا نگاه کن ! ” می باشد . این استایل پر از رنگ و پترن های شاد است که توجه زیادی را به سمت خودش جلب می کند. هیجان و انرژی در آن به  اوج خود می رسد و برای برون گرایان کامل ایده آل محسوب می شود.

  انواع رنگ پوست

ویبرانت پر جنب و جوش

ویژگی های استایل ویبرانت 

همانطور که گفتیم ، رنگ های شاد و پترن های شلوغ جایگاه ویژه ای در این سبک دارند . گلدوزی و طرح های بزرگ قرینه و غیر قرینه از دیگر ویژگی های آن است . لباس های تابستانی با رنگ های پاستلی ، روشن و  شارپ نمونه ای از استایل ویبرانت می باشد . شاید تصور کنید که ترکیب این عناصر ، تیپ و ظاهری بچگانه به شما می دهد . اما جالب است بدانید که هدف این سبک نیز دقیقا نشان دادن همان جنب و جوش و حرکت است. یک کودک بالا و پایین می پرد ، لباس های شاد و رنگی می پوشد و  پر از احساس شادی و سرزندگی است . همه ی این ها دقیقا همان چیزی است که یک بزرگسال در میان زندگی مدرن فراموش کرده است.

ویژگی های استایل ویبرانت

چگونه استایل ویبرانت بپوشیم  ؟

فراموش نکنید که سبک پوشش شما به سن یا جنسیت محدود نمی شود . شما می توانید هر آنچه می خواهید بپوشید تا بیشر شبیه خودتان شوید . این نکته بسیار قابل اهمیت است زیرا گاهی ترند های زیبایی مد ، همه را شبیه هم می کند. این شیوه کاملا اشتباه است زیرا هرکس با دیگری متفاوت است و باید متناسب با شخصیت خود لباس بپوشد. استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش آیتم های زیادی  برای افراد خونگرم و پر انرژی دارد . پیراهن های پاستلی تابستانی ، بلوز های گلدار بهاری ، تی شرت های چاپی طرحدار  و کت های رنگی از مهم ترین آن ها است . برای پوشیدن این استایل هیچ قانونی وجود ندارد و فقط به احساس شما بستگی دارد . مطمئنا روحیه ی مثبت شما از طریق رنگ های شاد لباس هایتان به دیگران نیز منتقل می شود .

  روش های ست کردن شلوار مام استایل

رنگ های سبک ویبرانت

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . لطفا نظرات و پیشنهاد هاتون رو با ما در میان بگذارید.

 

گردآوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *