استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

استایل کژوال و مینیمال مناسب تمام روز

مشخصات کلی محصول

جنس : پنبه

فرم: آزاد

قد:بالای زانو

پارچه طرح دار

مورد استفاده : روزمره 

استایلی کژوال و مینیمال مناسب تمام روز:

این مدل مانتو تابستانی جلو بسته از طرح های مینیمال برند درس ایگو ، انتخابی مناسب برای ساده پوشان است . طبق جمله ی قدیمی زیبایی همیشه در سادگی است این کار در کمال سادگی متمایز و زیباست. از ویژگی های استایل مینیمال مانا بودن آن است. به این معنی که مدت زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود و از مد نمی افتد.

اگر بالاتنه ی شما نسبت به میان تنه تان بزرگتر است این استایل برای شما مناسب نخواهد بود زیرا باعث تشدید این حالت می شود و لی اگر اندام متناسبی دارید و اگر لاغر اندام هستید می توانید از زیبایی و راحتی ایم کار لذت ببرید.

ترکیب این آیتم با آیتم های متنوع ولی از گروه کژوال ترکیبی صحیح خواهد بود. برای مثال رسمی ترین حالت کفشی که با این مانتو ست خواهد شد، کفش های تخت کالج یا بالرین هستند.

اینمدل مانتو تابستانی استایلی برای استفاده ی روزمره در محل کار، خرید ، قرار های دوستانه و تمامی موقعیت هایی که نیاز به استایلی شیک، راحت و کژوال دارید به کمکتان خواهد آمد و به سادگی انتخاب پر تکرار شما خواهد شد.

  روش استفاده از کمربند برای جذابیت بیشتر استایل

پالت رنگی وسیع طوسی :

رنگ طوسی، در واقع رنگی خنثی، از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می­‌تواند با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب شود. طوسی از دسته رنگ­‌های پرطرفداری­‌ است که در همه­‌ی کمدها پیدا می­‌شود. طوسی رنگی است آرام و زیبا که اگر به درستی در کنار سایر رنگ­‌ها قرار نگیرد؛ ست لباس شما حالت افسرده به خود می‌گیرد. این مدل مانتو تابستانی برای افرادی که به راحتی احساسات خود را بروز نمی‌دهند، محاقظه کار، بسیار اهل عمل، آرام و قابل اعتماد هستند مناسب خواهد بود.

طوسی با رنگ‌های قرمز، بنفش، زرد، سبز، نارنجی، صورتی، آبی، سرخابی و خانواده رنگ‌های خنثی مثل کرم، طوسی، سفید، سرمه‌ای و مشکی به زیبایی ست می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *