استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

اصول ست کردن اسنیکرز با ۵ رنگ پر طرفدار

ست کردن اسنیکرز مردانه | شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید کفشی را بپوشید که نه خیلی غیر رسمی باشد و نه خیلی رسمی و در عین حال راحت و شیک باشد.

 اسنیکرزها برای چنین موقعیت‌هایی عالی هستند. آنها در عین راحتی و جمع و جور بودن، جایگزین خوبی برای کتانی‌های ورزشی هستند. حال اینکه اسنیکرزها را چگونه باید ست کنیم و با چه لباس‌هایی بپوشیم تا تیپ مردانه جذاب‌تری داشته باشیم، در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اسنیکرزها از چه زمانی طراحی و تولید شدند؟

قدمت اسنیکرزها به اواخر قرن هجدهم بازمی‌گردد، زمانی که یک کفش خام با کف لاستیکی رایج شد. سپس، حدود یک قرن بعد یعنی در سال ۱۸۹۲، یک شرکت لاستیک مستقر در ایالات متحده Keds  که یک اسنیکرز لاستیکی با رویه های بوم بود را ایجاد کرد. اینها پدربزرگ اسنیکرزهای امروزی شدند  که نام آن از این است که قدم‌های مردم را چنان آرام می‌کند که می‌توانستند به معنای واقعی کلمه به کسی حمله کنند.

در سال ۱۹۱۷، اسنیکرزها به تولید انبوه رسیدند و در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی، فناوری برای کفش‌های راحت و اسپرت توسعه یافت تا احساس کنید که روی ابرها راه می‌روید.

  استایل کژوال و مینیمال مناسب تمام روز

بیش از ۲۳ میلیارد کفش ورزشی در سال ۲۰۲۰ تولید شد و در دهه گذشته، فناوری کفش های کتانی راه را برای برندهای لوکس کفش ورزشی هموار کرده است.

فرق اسنیکرز با کفش ورزشی در چیست؟

اسنیکرز مردانه ترکیبی از کفش رسمی و راحتی کفش ورزشی‌ است. اسنیکرزها عموماً از لحاظ ابعاد کوچک‌تر هستند و تنوع رنگ و طرح زیادی دارند. اسنیکرزها را می‌توان برای استفاده روزمره و یا استایل نیمه رسمی پوشید.

آیا پوشیدن اسنیکرز مناسب محل کار است؟

هر فرد شاغلی با توجه به محیط کار، شرایط و سمت شعلی، لباس فرم خاص خودش را دارد. اما بسیاری از مشاغل طوری هستند که می‌توان لباس‌های بیزینس کژوال را انتخاب کرد و پوشید. به طور مثال پوشیدن اسنیکرز برای یک مدیر عامل در یک شرکت خصوصی و یا دولتی انتخاب جالبی نیست. اما می‌تواند انتخاب خوبی برای یک کارمند اداره پست و یا نیروی استارتاپی باشد. در نتیجه این شغل و سمت شماست که تعیین می‌کند اسنیکرزها مناسب هستند یا نه؟

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد لباس پوشیدن در محل را بدانید، مطلب با چه استایل و لباس هایی در محل کار حاضر شویم؟ را مطالعه بفرمائید.

حال اینکه کدام اسنیکرز را برای محل کار انتخاب کنیم؟ رنگ‌های تیره و ساده بی شک انتخاب‌های بهتری به نسبت رنگ‌های روشن و شاد هستند. همچنین پیشنهاد می‌کنم از کفش جیر و یا چرم استفاده کنید تا رسمیت استایل‌تان حفظ شود.

  پنج پیشنهاد فوق العاده برای خرید مانتو دخترانه که جذابیت شما را دوچندان می­کند!

آیا می‌توان اسنیکرزها را با کت و شلوار پوشید؟

برای ست کردن اسنیکرز مردانه می‌توانید از کت و شلوارها نیز استفاده کنید. اما نه هر کت و شلواری! قطعاً پوشیدن کت و شلوار رسمی و کراوات همراه اسنیکرز انتخاب خوبی نخواهد بود. برای ست کردن اسنیکرز با کت و شلوار به سراغ کت شلوارهای کژوال تا نیمه رسمی بروید. حتی کت‌های تک و اسپرت نیز گزینه خوبی برای ست شدن با اسنیکرزها هستند.

قاعده کلی برای ست کردن کت و شلوار با اسنیکرز این است که رنگ اسنیکرز باید تیره‌تر از کت و شلوار انتخاب شود. به عنوان مثال، اگر کت و شلوار مشکی یا خاکستری زغالی دارید، باید به اسنیکرز مشکی ست کنید.

اگر کت و شلوار سرمه ای یا خاکستری متوسط می‌پوشید، می‌توانید اسنیکرز مشکی، شرابی یا قهوه‌ای را امتحان کنید. چنین قاعده‌ای کمک می‌کند که استایل‌شما منسجم‌تر باشد و از ظاهر کلی شما منحرف نشود.

برای ست کردن اسنیکرز مردانه با کت شلوار روشن، دو انتخاب وجود دارد. یکی اینکه با رنگ‌های متضاد متمایز شوید یا اسنیکرز را روشن‌تر از کت شلوار بردارید تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشید.

ست کردن اسنیکرز مردانه قهوه‌ای

اسنیکرز قهوه‌ای یک آیتم گرم و کاربردی است که با بسیاری از شلوارها ست می‌شود و می‌تواند برای‌تان برای مدت طولانی کار کند. اسنیکرز قهوه‌ای با شلوار جین، کتان و حتی پارچه‌ای قابلیت ست شدن را دارد.

اگر می‌خواهید از شلوار جین برای ست کردن اسنیکرز استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم به سراغ رنگ‌های تیره مانند سرمه‌ای و یا زغالی بروید.رنگ‌هایی شلوار مانند سرمه‌ای، طوسی، سفید، مشکی و انواع طیف خاکی با اسنیکرز قهوه‌ای به خوبی هارمونی دارند و ست می‌شوند.

ست کردن اسنیکرز مردانه مشکی

رنگ مشکی به عنوان رنگی همیشه مد و سازگار شناخته می‌شود و ست کردن دیگر لباس‌ها با آن راحت‌تر است. اگر به دنبال استایلی شیک و خاص و در عین حال راحت هستید، اسنیکرز چرم به رنگ مشکی را انتخاب کنید. شما می‌توانید آنها را با انواع کت و شلوار نیمه رسمی ست کنید. کت و شلوار قهوه‌ای، طوسی تیره، سرمه‌ای و نوک مدادی برای ست شدن با اسنیکرز مشکی عالی خواهند بود.

پیشنهاد نویسنده : رازهای ست کردن کفش مشکی در استایل مردان خوش پوش!

  استایل های گرانچ آسانی که می توانید آنها را امتحان کنید

ست کردن اسنیکرز مردانه سفید

کفش کتونی سفید هم مانند مشکی جذاب و ماندگار است. پیشنهاد می‌کنم حداقل یکی از رنگ‌های سفید یا مشکی اسنیکرز را تهیه کنید و در کمد لباس خود داشته باشید. انتخاب اسنیکرز سفید برای روزهای بهار و تابستان عالی است و با شلوارهای لینن که در سال ۲۰۲۲ محبوب و ترندی شده است، استایل جذابی را ایجاد می‌کند. همچنین شلوارهای جین اسکینی، راسته و یا مام استایل با رنگ روشن و یا تیره می‌توانند ست‌های فوق العاده‌ای را با اسنیکرز سفید بسازند.

ست کردن اسنیکرز مردانه آبی

همان طور که می‌دانید رنگ آبی دارای طیف‌های مختلفی از روشن تا تیره است. آبی رنگی ملایم و آرامش بخش است که هر طیف آن ویژگی خاص و منحصر به فردی را به استایل شما می‌بخشد. آبی تیره یا سرمه‌ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها بین مردان جوان و مسن است؛ این رنگ بسیار قدرتمند است و  انتخاب این رنگ باعث درخشان‌تر شدن استایل‌تان می‌شود. کفش آبی تیره را با انواع شلوار کتان، پارچه‌ای و جین می‌توانید ست کنید. رنگ‌هایی مانند کرم، بژ، قهوه‌ای، سفید و سرمه‌ای به خوبی با کفش آبی هماهنگ می‌شود.

ست کردن اسنیکرز مردانه طوسی

طوسی رنگ خنثی است که مخاطبان خاص خودش را دارد و تنوع طیف رنگی آن از تیره تا روشن، گرم تا سرد بسیار زیاد است. اگر قصد داشتن یک استایل نمیه رسمی را دارید، شلوار پارچه‌ای طوسی را با کفش طوسی ست کنید. مراقب باشید که رنگ کفش تیره‌تر از رنگ شلوارتان باشد.

  استایل اورسایز چیست؟

این مطلب را پیشنهاد می‌کنم حتماً بخوانید: ترفند های فوق العاده برای ست کردن شلوار پارچه ای با کفش

نویسنده : مائده کاظمی

اسنیکرزها را کجا بپوشیم؟

کفش‌های کتانی انتخاب‌های خوبی برای رویدادهای غیر رسمی تا نیمه رسمی هستند. اسنیکرزها قابلیت ست شدن با کت شلوار را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *