آموزش فوت و فن خیاطی, فیلم آموزش فوت و فن خیاطی

اموزش دوخت پنس

اموزش دوخت پنس2 5 (32)|شیک و پیک

یکی از  تکنیک هایی که  جلوی لباس در قسمت سینه باز نشود و بین دکمه ها فاصله نیوفتد گرفتن پنس طلایی است در خط مرکزی جلو است.

پیسنهاد می شود برای همه کسایی سینه بزرگی دارند این پنس را ببندند.

رسم پنس طلایی

از خط مرکزی جلو تا نوک سینه یک خط عمود رسم کنید.حدود ۱-۵/۱ سانتی متر از خط بالا بروید و به نوک سینه وصل کنید.

۵/۱ سانتی متر برای سینه های بزرگتر است و ۱ سانتی متر برای سینه های کوچک تر.

سپس پنس طلایی را ببندید  و خط مرکز جلو را اصلاح کنید. بعد از اصلاح کردن خط مرکزی جلو شما می توانید روی هم گرد را رسم کنید.

لباس مناسب افرادی که سینه بزرگی دارند:

لباس های مناسب برای خانم هایی که سینه های بزرگ دارندبرای اکثر خانم‌ها پیدا کردن لباسی که کاملا اندازه‌ی آنها باشد و عیب‌های بدنشان را پنهان کند، بسیار سخت است و برای خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند، پیدا کردن تاپ یا پیراهن ایده‌آل، غیر ممکن بنظر می‌رسد. خوشبختانه این افراد، با لباس‌های زیر مناسب و کمی آزمون و خطا می‌توانند لباسهایی پیدا کنند که هم برایشان متناسب باشد و هم زیبا.

بیشتر بخوانید : اموزش مغزی دوزی

یک خط گردن مناسب انتخاب کنید

قسمت بالای بلوز یا خط گردن، چیزی است که هر خانمی با سینه‌های بزرگ باید به آن توجه کند. برای زنان ریز اندام یا خانم‌هایی که سینه‌ی کوچک دارند، پیراهن دکولته، لباس شب و تاپ بصورت چسبان تولید می‌شود

  آموزش کار با پایه لول چرخ

که می‌تواند خط سینه را پایین تر بیاورد و آن را بیشتر مشخص کند، ولی برای سینه‌های بزرگ، لباس‌هایی که بالا تنه‌ی بند دار دارند، مناسب است، فقط به متناسب بودن آن توجه کنید و مطمئن شوید که بند، برای سینه‌های شما فضای کافی فراهم می‌کند.

با این حال یک نوع خط گردن وجود دارد که صرفنظر از شکل اندام شما، برای خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ دارند مناسبتر است: گردن مربعی شکل. خط گردن مربعی، توجه را به بالا تنه‌ی شما جلب می‌کند، و در عین حال پوشش مورد نیاز سینه‌های بزرگ را هم فراهم می‌کند.

انتخاب مدل لباس برای سینه های بزرگ

برای پیراهن شب سعی کنید از رنگ های تیره استفاده کنید، مانند مشکی یا آبی و سبز یا خاکستری تیره . در انتخاب مدل لباس برای سینه های بزرگ و قد بلند باید توجه داشته باشید که رنگهای روشن باعث جلب توجه به سینه های بزرگ شما می شود، در حالی که رنگهای تیره به استتار آنها کمک می کند. طرح و نقش و راه راه بر روی ناحیه سینه، باعث جلب توجه به این طرح ها می شود و به طور طبیعی توجه را به ناحیه سینه جلب می کند؛ بنابراین به این مدلها نیز نزدیک نشوید. به جای یقه گرد از یقه هفت و وی شکل استفاده کنید، زیرا باعث می شود که از نظر بصری سینه شما تقسیم شود و کوچکتر به نظر برسد.

  چند مترپارچه نیاز داریم برای لباس ها

ویدیوی آموزش دوخت پنس

مفهوم پنس و جایگاهش

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به سهولت و به صورت خودآموز می‌توانید مهارت‌های جدید خیاطی را یاد بگیرید. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های مختلف دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین قسمت آن این است که می‌توانید به صورت خودتان لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را بدوزید.

گردآوری : هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *