استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

نکات مهم خرید انواع کت چرم به همراه پیشنهاد خرید

کت چرم

 خرید کت چرم | یکی از آیتم های پرطرفدار آقایان در فصول سرد سال،کت های چرم هستند. علاوه بر این، خانم ها نیزطرفدار این کت هستند.

این کت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. اگر از مدلی که مناسب شماست استفاده کنید قطعا یکی از جذاب ترین استایل هارا خواهید داشت.

ترند همیشگی

کت چرم از جمله آیتم هایی است که ترندی همیشگی محسوب میشود و شما با خریدن یک کت چرم میتوانید همیشه شیک پوش باشید. البته که جنس و نوع این چرم سیار مهم است.

یک سایز کوچکتر

کت های چرم معمولا بعد از چند بار استفاده جا باز میکنند. پس بهتر است در زمن خرید این کت، آن را یک سایز کوچک تر از سایز اصلیتان خریداری کنید.

انتخاب رنگ

درانتخاب رنگ این کت ها دقت کنید. رنگ هایی مانند مشکی و قهوه ای سوخته را به شما پیشنهاد میکنیم. این رنگ ها ظاهری کلاسیک دارند و به راحتی با آیتم های دیگر ست خواهند شد.

ست کردن

بهترین روش ست کردن کت های چرم،پوشیدن آن ها همراه با بلوز های بافت ریز، یقه اسکی یا و پیراهن های یقه دیپلمات هستند. هم چنین میتوانید از جین های تیره یا روشن یخی به همراه نیم بوت چلسی از جنس جیر و یا چرم استفاده کنید.

  نحوه ست کردن لباس طلایی

 خرید کت چرم کلاسیک

اگر به دنبال ظاهری ساده، زیبا و شیک هستید، کت های کلاسیک بهترین گزینه برای شماست.

این کت ظاهری مینیمال و تطبیق پذیر با هر سلیقه ای را برایتان فراهم می آورد.

خرید کت چرم بامبر

کت بامبر در گذشته برای خلبانان طراحی شده بود. در مجموع ظاهری آرام و ساده دارد و تمرکزش برفرم کلی است که دور کمر و مچ آن تنگ و چسبان باشد . این کت جزو محبوب ترین کت های چرم میباشد.

خرید کت چرم بایکر

این مدل  ردآغاز برای موتور سواران طراحی شده بود و به همین دلیل و برای راحتی بیشتر موتورسواران، حالت آزادتری نسبت به کت های دیگر دارد. وجود اجزای زیادی همچون زیپ ها و سگک ها در کنار یقه پهن ظاهری جذابو خاص را به این کت داده است.

خرید کت چرم خلبانی

این کت ها نیز برای خلبانان طراحی شده بود و دارای بخش پشمی بوده و هدف ان گرم نگهداشتن خلبان ها بوده است. این کت ها بیشتر برای زمستان مناسب اند و در عین حال که گرم هستند، ظاهری به نسبت ساده آنها به همراه شلوار ساده میتواند استایل ایده آلی برای شما بسازد.

  بررسی استایل دنریس تارگرین در سریال گیم آف ترونز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *