اخبار مد

اکسسوری های ترند ۲۰۲۰

اکسسوری های ترند ۲۰۲۰-min

 

اکسسوری ها کمک می کنند تا لباسی که هر شخص می پوشد برجسته تر و جذاب تر به نظر برسد. با انتخاب اکسسوری های  مناسب می توانید ضعف لباس خود را پنهان کنید. در این مقاله از مجله تهران مدا به ترندهای اکسسوری در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهیم پرداخت.

اکسسوری های ترند ۲۰۲۰

زنجیرهای گردنی

گردنبند ها جزو اکسسوری هایی محسوب می شوند که اغلب  با همه ی  لباس ها و استایل ها می توانند خود را تطبیق دهند.

گردنبند های زنجیری که برای اولین بار ایده ی آنرا برند کارتیه مطرح کرد، به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند. از زنجیر های بسیار باریک تا حلقه های خیلی درشت.

البته در استفاده از زنجیرهای بزرگ توصیه می شود تا از زیورالات دیگرمانند گوشواره، در کنار آن استفاده نکنید. چون تمام توجه را از گردنبند می گیرد، به جای آن بهتر است از دستبند استفاده کنید.

زنجیرهای گردنی

سندل های بند دار

سندل ها،  کفش هایی هستند که با گذر زمان هیچ وقت محبوبیت خود را از دست نداده اند. اما اینبار با طراحی جدید زارا تبدیل به یکی از ترندهای ۲۰۲۰ شده اند. می توانید برای استفاده از آن ها، از جوراب های نسبتا کوتاه (تا قوزک پا) استفاده کنید.

سندل های بند دار

کیف های سطلی

چه چیزی می تواند بهتر از کیفی باشد که همه ی وسایل شما را در خود جای می دهد؟ بله درست حدس زدید یک کیف مطابق با ترند های روز !

از شنل تا لویی ویتون ، برند های مختلف با خلاقیت خود در این مدل کیف ها طیف انبوهی از آن ها را به بازار عرضه کرده اند.

کیف های سطلی

بوت های چانکی

این بوت ها که اکثر اوقات با نام، بوت های دکتر مارتینز شناخته میشوند، از ترندهای زمستان و پاییز ۲۰۲۰ هستند.
شما می توانید براحتی آنها را با لباسهای مختلف ست کرده و استایلهای متفاوتی خلق کنید. این مدل کفش کلاسیک برای هر فردی مناسب است و امکان ندارد که نتوانید آن را با لباسهای مختلف ست کنید.
بوتهای دکتر مارتینز به رنگ مشکی، احتمالا محبوبترین و کاربردی ترین مدل بوتهای این برند هستند.

  طراحان لباس ویکتور و رلف

نکاتی که باید در هنگام انتخاب مدل کفش به آنها توجه کنید، این است که، آیا شما یک مدل اصلی از بوتها را میخواهید، یا یک مدل ساده تر و ظریفتر آن را؟ آیا شما یک کفش چرمی براق دوست دارید، یا یک کفش چرمی مات؟ انتخاب هرکدام از این مدلها باعث میشود که استایل شما نیز تغییر کند. پس بهتر است که بر طبق سلیقه و استایل شخصی خودتان، به سراغ یک مدل سنتی و یا منحصر به فرد از بوتهای دکتر مارتینز بروید.

 

کیف های کیسه ای

اگر علاقه مند و پیگیر دنیای فشن هستید احتمالا تاکنون این مدلها را در اینستاگرام دیده اید. این کیف ها که طراحی برند بوتگا ونتا هستند، اکسسوری مناسب و شیکی برای هر استایل وموقعیتی می باشند.

فضای زیادی دارند ، به راحتی حمل می شوند و خود را با استایل شما ،چه رسمی و چه کژوال، تطبیق میدهند.

 

کمربندهای پهن

کمربندهای پهن یکی دیگر از ترند های ۲۰۲۰ می باشند. با توجه به سبک کلاسیکش انتظار می رود که تا مدتها در کمد شما ماندگار باشند. آنها با ظاهری شنی که به فرم بدنتان میدهند زیبایی شما را دوچندان میکنند. در استفاده ازاین کمربندها هیچ قانونی وجود ندارد می توانید آنها را با با دامن، کت، شلوار، لباس مجلسی، هرچیز دیگری استفاده کنید.

  نوآوری برای پایداری: فلسفه فسبندر درباره تجمل جدید

این کمربندهای حجیم و پهن بار اول در سال ۲۰۱۷ توسط خانه مد لووه در کالکشن بهاره به نمایش درامد که از ان ها به منظور یک سوم کردن استایل مدل ها استفاده شده بود.
این کمربندها را محکم دور کمر خود ببندید. البته به دلیل چینی که در دو طرف لباس بوجود می آورند ، توصیه می شود که در لباسهای تنگ از آنها استفاده نشود.

کمربندهای پهن

تل های اسفنجی

این تل ها کاملا مناسب مواقعی هستند که حوصله یا زمان کافی برای مرتب کردن موهایتان ندارید.
تل های اسفنجی چیز جدیدی در دنیای مد نیستند اما برند پرادا آن ها را امسال دوباره بر سر زبان ها انداخت. در استفاده از آن ها، در جلوی سر فوق العاده به نظر می رسد اما می توانید آن ها را با موهایتان کمی عقب تر هم ببرید تا گوشواره هایتان بیشتر در چشم باشند. آن را می توانید با ساعت و کمربند یا کیف خود ست کنید

تل های اسفنجی

روسری های ساتن

اگر به تل های اسفنجی علاقه ایی ندارید این ترند کاملا مناسب شماست. همه ی ما با این روسری ها اشنا هستیم و ترند جدیدی به شمار نمی آید اما کاربرد مدرن آن باعث شده تا تبدیل به یکی از اکسسوری های ۲۰۲۰ شوند. امسال از آن ها به عنوان روسری نه، بلکه با کارایی های متعدد و متفاوت مثلا به عنوان هدبند، کش مو، دستبند و یا شال گردن استفاده می شوند. این روسری ها می توانند مناسب روزهای آفتابی تابستان باشند.

  طراحی لباس المپیک 2020 برعهده طراحان ایرانی

 

گوشواره های دایره ایی

این گوشواره ها که مدت زیادی است در حال استفاده هستند، امسال با خلاقیتی که طراحان برندهای مختلف به خرج داده اند،  بازگشتی دوباره داشته اند.

این مدل گوشواره ها کاملا مناسب کسانی است که گردن های کشیده ایی دارند. از ان ها می توانید با توجه به سلقیه ی شخصی خود استفاده کنید. انواع مختلف ان ها باعث شده تا طیف فراوانی از سلایق  را دربر بگیرند. آن ها به دلیل استفاده ی مکرر ستاره ی موسیقی و سینما، جنیفر لوپز با نام او نیز شناخته می شوند.
توصیه می شود اگر قصد استفاده از آن ها را دارید، از مدل مویی در کنار این گوشواره ها استفاده کنید که آن ها را در معرض نمایش قرار می دهد. برای مثال دم اسبی ساده، یا مدل  گوجه ایی.

 

عینک های آفتابی فریم رنگی

با گرم شدن هوا برای محافظت از چشم هایتان به روز باشید و از عینک های آفتابی با قاب های رنگی استفاده کنید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایده ی این عینک های بزرگ و رنگی برگرفته از عینک های سینما سه بعدی است! عینک های رنگی از اکسسوری های کلاسیکی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند.

برای استایل های مونوکروم می توانند اکسسوری مناسبی باشند. اگر فقط می خواهید یکی از این عینک ها را تهیه کنید توصیه می شود انتخاب هایتان را محدود به رنگ های تیره تر کنید تا بعدها با در کنار هم قرار دادن آیتم های مختلف دچار مشکل نشوید.

عینک های آفتابی فریم رنگی

کلاه های باکت

این کلاه ها مناسب هر فصل و استایلی می باشند. با توجه به لبه های کوچک شان ، در فصل های گرم به عنوان آفتابگیر و در فصل های سرد به عنوان محافظی در برابر باران استفاده می شوند. با طیف رنگی فراوانی که دارند، دست شما را در ست کردن با استایل های متنوع باز می گذارند. برای خلاقیت بیشتر در استایل تان می توانید از باکت هایی با طرح های پوست حیوانات (مار، ببر، پلنگ و ..) استفاده کنید.

  فست فشن و پیامدهای آن

 

کیفهای کوچک آویز

چرا فقط یک کیف، وقتی می توانید دوتا را به همراه ببرید؟ یکی از ترندهای پر سر و صدای امسال که در مجموعه های برندهایی مثل لویی ویتون و شنل به چشم می خورد؛ کیف های کوچکی بود که از کیف های اصلی آویزان بودند. این کیف های اضافی که ابعاد بسیار کوچکی هم دارند، فقط مناسب چیزهای کوچک مثل رژلب یا یک جفت گوشواره ی اضافی هستند.

می توانید این کیف های کوچک را در رنگ های متنوع در بازارها پیدا کنید. این کیف های کوچک  کامل کننده ی استایل مختلف هستند.

کیفهای کوچک آویز

کیف های چند رنگی

برخلاف سال های گذشته، طراحی جدید کیف ها ،رنگ های متنوعی را در خود جای می دهند که این می تواند بسیار کاربردی برای هر کمد و استایلی باشد. هم چنین از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است چون در کنار شمار بیشتری از رنگ ها زیبا به نظر می رسند. لازم به ذکر است که استفاده از این کیف های رنگی در کنار استایل مشکی یا سفید کلاسیک بسیار چشم نواز است.

منبع سایت تهران مدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *