استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

این رنگ ها را با هم نپوشید

رنگ

چرخه ی رنگ

شناخت چرخه ی رنگ به ما کمک می کند که بتوانیم به بهترین شکل آن ها در کنار هم قرار دهیم و ست های زیبایی بسازیم ، علاوه بر آن هر رنگ از نظر نماد شناسی ، مفهومی متفاوت را می رساند و اگر با رنگ های همجوارش همخوانی نداشته باشد باعث ایجاد بی نظمی و ناهماهنگی می شود  اما نکته ی جالب دیگری نیز وجود دارد ؛ در حوزه های مختلف هنر ، این قوانین تا حدی تغییر می کنند به طور مثال در  معماری سفید ، مشکی و خاکستری های خنثی بهترین گزینه اند که به  شکل های گوناگون استفاده می شوند ، و برعکس آن در هنر های نمایشی معمولا از  هایلایت های شدید و با کنتراست های بالا استفاده می کنند تا به خوبی مفهوم را به مخاطب انتقال دهند.

مد و فشن یکی از زیر شاخه های هنر است که خلاقیت و زیبایی در آن حرف اول را می زند . ظرافت و دقت در عناصر آن ، یکی از اصول مهمی است که خوش پوشی را به ارمغان می آورد به همین دلیل است که رنگ ها تاثیری انکار ناپذیر در خلق  جذابیت و هماهنگی آن  دارند ، گاهی با شناخت رنگ ها می توانیم بگوییم که چه رنگ هایی با هم تناسب دارند ولی وقتی در استایل خود از آن ها استفاده می کنیم اصلا جالب نمی شوند ، ما در ادامه ی این مقاله به شما می گوییم که بر خلاف تصور خود بهترست چه ترکیب رنگ هایی  را در پوشش خود استفاده نکنید .

  چگونه یک استایل مجلسی پوشیده و با حجاب داشته باشیم ؟

سفید و کرم روشن

اگر در استایل خود فقط از رنگ های خیلی روشن  و متمایل به سفید استفاده کنید ، ظاهری یکنواخت به شما می دهد که اصطلاحا بی حال و بی روح است . ترجیحا کرم را با قهوه و رنگ های نود ست کنید و سفید را نیز با رنگی شاد و پر رنگ تر به کار ببرید.

سفید و کرم روشن

مشکی و سورمه ای

اگرچه مشکی با هر رنگی همخوانی دارد اما اگر لباس های مشکی و سورمه را  با هم بپوشید ، ست زیبایی نمی سازد زیرا از نظر تناژ بسیار به هم نزدیک هستند و هیچ جذابیتی به وجود نمی آورند.

مشکی و قهوه ای تیره

در صنعت مد ، مشکی و قهوه ای دو رنگ پایه محسوب می شوند که بهترست با هم ست نشوند زیرا سن را بالاتر نشان می دهد و شادابی را از شما می گیرد . قهوه ای را با رنگ های روشن و گرم مثل  سفید ، کرم ، شکلاتی و خردلی ست کنید.

مشکی و قهوه ای تیره

قهوه ای و خاکستری

این دو رنگ را نیز با هم ست نکنید زیرا تاثیر گذاری خود در کنار هم از دست می دهند و  استایل شما را خسته کننده و کسالت آور نشان می دهند . سعی کنید خاکستری را بیشتر  با آبی  ، زرشکی  و صورتی بپوشید .

  لباس عروس خود را از کجا تهیه کنیم ؟

سبز و نارنجی

این دو رنگ ترکیبی زنده و پر هیجان می سازنند و زمانی که بدرستی در استایل  خود از آن ها استفاده نکنید باعث شلوغی و بی نظمی می شود . بهترست سبز و نارنجی را جداگانه با رنگ های خنثی و نود مثل خاکستری و قهوه ای ست کنید.

زرد و بنفش

زرد و بنفش در چرخه ی رنگ  مکمل هم هستند و بیشترین تضاد را دارند  و  پوشیدن آن با یکدیگر جسارت زیادی می خواهد در حالی که در هر جایی نیز کاربرد ندارد.

زرد ، قرمز و آبی

پوشیدن  رنگ های اصلی در کنار هم بسیار  جذاب می شود اما نحوه ی استفاده از آن کار بسیار دشوار و سختی است که برای هر موقعیتی  هم مناسب نیست بهترست هر کدام از آن ها را با رنگ های خنثی بپوشید.

زرد ، قرمز و آبی

بیش از سه رنگ نپوشید

هرگز بیش از سه رنگ متفاوت در استایل خود به کار نبرید زیرا ظاهر شما را از تناسب خارج می کند و چشم را می زند . اگر می خواهید از سایر رنگ ها نیز استفاده کنید آن در جزئیات کوچک  و اکسسوری ها به کار ببرید.

دوستان شیک پوش من شما فکر می کنید بهتره چه رنگ هایی در استایل استفاده نکنیم ؟  ترکیب رنگ مورد علاقه ی شما چیه ؟ لطفا برامون بنویسید

  با شلوارهای مام جین چه بپوشیم

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *