آرایشی

ترندهای آرایشی ۲۰۲۱

 

با ترندهای آرایشی ۲۰۲۱ آشنا شوید

خوشبختانه، ترندهای آرایشی امسال، طیف زیادی از سلیقه‌ها را شامل می‌شود، پس تجربه‌ی ترندهای امسال را از دست ندهید.

هرساله در صنعت مد، علاوه بر اینکه در رانوی‌های پاریس، میلان، لندن و نیویورک، لباس‌ها‌ به نمایش گذاشته می‌شوند، ترند آرایش و میکاپ هم از دل همین برندهای حاضر در فشن‌شوها بیرون می‌آیند.

ترند میکاپ ۲۰۲۱، تلفیقى از هنر و آرایش بوده و به سبک بورژوازى و اشرافی است. آرایش‌های امسال، مثل یک تابلوی هنرى معرفى شده و بیان‌کننده آرایش مفهومى هستند.

 

پوستی نچرال و طبیعی در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

یکی از مزیت‌هایی که در میکاپ ۲۰۲۱ دیده می‌شد، پوست طبیعی، به‌دور از کرم‌پودرهای سنگینی بود که اجازه نمی‌دادند تا پوست نفس بکشد. در این فصل، در فشن شوهای بهار و تابستان، شادابی و درخشندگی پوست در اولویت قرار دارد؛ در واقع امسال باید به مراقبت‌های روتین پوست، بیشتر از قبل بها داده شود. پس بهتر است که از کرم‌های مرطوب‌کننده، کرم‌های ضد آفتاب و سرم‌های مخصوص پوست، حتی در خانه نیز استفاده کنید؛ البته از ماسک‌های خانگی و طبیعی غافل نشوید، چونکه فوق العاده موثر هستند. یک پوست خوب، فقط بستگی به ژن شما ندارد، بلکه نیاز به توجه نیز دارد، پس امتحان کنید. استلا مک‌کارتنی، امسال مدل‌هایش را با ظاهری بسیار طبیعی و بدون آرایش به صحنه رانوی فرستاد. همچنین در مدل‌های برند ژیوانشی، پوست صورت برنز، نه برنز براق بلکه برنز خاکی، نمایان بود.

  میکاپ چیست و انواع آن

آرایش ابرو در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱، متفاوت با سال گذشته

اولین چیزى که در صورت، توجه را جلب می‌کند، ابرو است. در سال ۲۰۲۱، ابروهای پهن و شانه‌شده رو به بالا، به‌طوری که ابروها پر و تارتار به‌نظر برسند، ترند شد. ابروهایتان را می‌توانید متناسب با فرم صورتتان منظم کنید و از یک ژل ابروى خوب براى فرم دادن به ابروها و لیفت آن‌ها استفاده کنید.

آرایش چشم اغراق‌آمیز، ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱، در کت‌واک‌ها، همه‌چیز همان‌طور که گفتم، مثل یک تابلوی نقاشى جذاب بود؛ به جز سبک بورژوازی که در ابتدا گفتم، سبک مینیمالیسم هم در آرایش‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد؛ رنگ‌هاى نئونی و همین‌طور رنگ‌هاى پاستلى، که جذابیت بسیاری داشتند، بر چهره مدل‌ها دیده می‌شد.

 

خط‌چشم و ریمل‌های متفاوت در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

وقت آن رسیده که دیگر از خط چشم‌ها و ریمل‌هاى مشکی فاصله بگیرید؛ اینبار از ریمل‌هاى رنگى استفاده کنید. رنگ ریمل صورتى در ترند امسال بسیار دیده می‌شد. اگر به استفاده از رنگ صورتى، تمایل زیادی ندارید، از ریمل آبى استفاده کنید.

ازجمله خط‌چشم‌هایی که  ترند امسال هستند، خط چشم‌هایی می‌باشند محوتر بوده و به‌کمک سایه‌های تیره کشیده می‌شوند. خط چشم‌های تیره و دنباله‌دار نکشید، چرا که ترند امسال، بسیار طبیعی و نچرال است.

یکی دیگر از ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱، خط‌چشم گربه‌ای است. با استفاده از مدادهای چشم ماژیکی یا معمولی می‌توانید یک خط مورب در بخش بالایی پلک بکشید و به‌صورت یک مثلث ظریف و باریک به انتهای چشم و بن مژه متصل کنید.

  میکاپ کلاسیک پرطرفدارترین نوع میکاپ در جهان

سایه‌های غیر معمول در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

شما امسال برای انتخاب رنگ سایه از طیف گرم، ملایم و نزدیک به‌هم می‌توانید استفاده کنید. اگر دقت کرده باشید، رنگ صورتی و تناژهای مختلف آن در راس رنگ‌ها قرار دارند. اگر قرار است که رنگ صورتی را برای سایه چشمتان انتخاب کنید، بهتر است که از یک رنگ صورتى روشن تا تناژ تیره تر استفاده کنید؛ مثلا ابتدای پلک چشم با رنگ صورتى روشن و بیرون چشم تا نزدیک دنباله‌ی ابرو با رنگ صورتى تیره آرایش شود؛ اما اگر طرفدار صورتی نیستید، می‌توانید از یک رنگ دلخواه، مثلا قرمز یاقوتی، برای پشت پلک و زیر چشمتان استفاده کنید.

 

نئونی، رنگ بازیگوش، از ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

سایه چشم‌های نئونی یا تک رنگ، ظاهری بسیار رویایی و بازیگوش به چشم شما می‌دهند و چهره‌ی شما را مثل یک کودک، لطیف نشان می‌دهند. اگر تمایل ندارید که کل پلک شما با این رنگ آرایش شود، می‌توانید آن را به‌صورت خط چشم بکشید؛ البته مدل متفاوت‌تری از آرایش سایه‌ها به شکل آبرنگی نیز وجود دارد؛ چند رنگ جذاب را انتخاب کنید و کنار هم پشت پلکتان را طراحی کنید.

سایه‌هایی با رنگ‌های غیرمعمول، در پالت‌های NYX  و HUDA BEAUTY، متشکل از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های نئونی و شبرنگ وجود دارد که جذابیت چشم‌ها را چندین برابر می‌کند.

  هرآنچه که باید درباره میکروبلیدینگ بدانید

طلایی و نقره‌ای، رنگ‌های اشرافی در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

در کت‌واک برند والنتینو (Valentino) رنگ برنز، طلایی متالیک و نقره‌ای، خودنمایی کرده و زیبایی چشم مدل‌ها را دو چندان می‌کرد. این آرایش، مختص کسانی است که مانند دوناتلا ورساچه، بهترین رنگ را رنگ طلایی می‌دانند و طرفدار درخشندگی هستند. همچنین در برند شنل، مدل‌ها بیشتر با پلک‌‌ها و لب‌های براق روی رانوی‌ها ظاهر شدند که با انعکاس نور، زیبایی بیشتری در چهره‌ی آن‌ها ایجاد شده بود.

اگر علاقه‌مند به آرایش چشم تیره هستید، نگران نباشید؛ امسال هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، چون این مدل از سایه‌ها، که به همان آرایش‌های اسموکی چشم معروف هستند، اغلب جزو ترندها می‌باشند. سایه‌هایی به رنگ دودی و قهوه‌ای شکلاتی در برند تام فورد دیده شده‌اند. سایه‌ تیره برای آرایش شب، مناسب بوده و در هر سال تکرار می‌شوند.

 

رژگونه و رژلب‌های قرمز همیشگی یا رنگ‌هایی متفاوت در ترند‌های آرایشی ۲۰۲۱

شاید تا الان متوجه شده باشید که ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱، تا چه حد نچرال هستند؛ در واقع شما در انتخاب رنگ رژلب‌ها محدودیت خاصی ندارید، اما همه‌ی رژلب‌ها، به صورت مات یا براق به‌کار می‌‌روند. بیشترین رنگ ترند برای رژلب‌ها، همان رنگ نود است.
در مدل‌های برند بالمن، بیشتر رژلب یاسی و بنفش‌رنگ در بالای لب و رژلب صورتی روشن‌تر در پایین لب به‌چشم می‌خورد. به‌همراه این رنگ‌ها روی لب می‌توانید از یک رژگونه بنفش ملایم هم طراحی کنید؛ از روی استخوان گونه تا کنار ابرو. رژلب قرمز یا زرشکى تند، که قطعا در بین رژلب­‌های شما پیدا می‌­شوند، با رژگونه­‌های هلویی، ترکیب جذابی به‌همراه خواهند داشت.

  کامل ترین آموزش آرایش چشم درشت در 6 مرحله ساده و کاربردی

همچنین یادآوری کنم که رنگ­هاى تیره براق، مثل قهوه­ای تیره و قرمز جیگری، به‌عنوان رژ‌لب، کاربرد زیادی در آرایش­‌ها دارد؛ البته در استفاده از رژلب­‌های تیره، توجه داشته باشید که بقیه­ اجزای صورت شما باید ساده و نچرال باشد.

اگر رنگ پوست شما زردگونه است یا پوستی روشن دارید، با استفاده از هایلایترهای شامپاینی و پیازی به صورت خودتان روح دهید. اگر اهل ریسک کردن هستید و می‌خواهید که در سال ۲۰۲۱ متفاوت باشید، از همان رنگ‌هاى نئونى، به عنوان رژلب (زرد، سبز و …) یا حتى به‌عنوان رژگونه استفاده کنید. اگر تا حالا از این رنگ‌ها استفاده نکرده‌اید، حتما آن را تجربه کنید؛ قطعا تجربه شیرینی برایتان خواهد بود.

کمی فانتزی باشیم

برای مهمانی‌های دوستانه و فانتزی می‌توانید از طراحی‌های مختلف خط‌چشم‌ها بهره بگیرید یا با نگین‌های کریستالی، روی پلک یا گوشه چشمتان را تزیین کنید؛ اینگونه، یک آرایش جالب و فانتزی خواهید داشت.

امیدوارم ترندهای آرایشی ۲۰۲۱ برای شما جذاب بوده و متناسب با سلیقه‌ خودتان از آن‌ها بهره بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *