استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

با ترند کفش ۲۰۲۱ بیشتر آشنا شوید

دمپایی های نرم

 

۲۰۲۱

پس از گذشت یک سال سخت جهانی ما در ۲۰۲۱ منتظر شگفتی های زیادی هستیم.  بسیاری از مفاهیم و ارزش ها تغییر کردند و سبک های زندگی زیر رو شدند. یکی از آن ها انتخاب لباس و استایل است . ترندهای مد امسال اغلب راحت تر و کاربردی تر از گذشته شده اند. کفش هم مانند سایر آیتم ها از از این قائده مستثنی نیستند. کفش های ترند امسال دیگر پاشنه های بلند و تیز ندارند و حتی فوق العاده راحت و نرم تر شده اند. پا های شما حتی در  بوت ها و کفش های رسمی امسال نیز هرگز اذیت نخواهند شد . اگر می خواهید بیشتر با انواع ترند کفش ۲۰۲۱ آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دمپایی های نرم

دمپایی های نرم

پس از مدت ها خانه نشینی ، پا های ما نمی توانند سختی زیادی را تحمل کنند . به همین دلیل برند های مطرح در آغاز دمپایی های راحتی  و نرم را ارائه دادند. ظاهر آن ها بسیار زیبا و جذاب است. شما می توانید آن ها در خانه و حتی مدل رسمی  تر آن را در خارج از خانه بپوشید. آن ها بیشتر با الیاف خز و پشمی  سبک ساخته شده اند. بدون شک با پوشیدن آن دیگر نمی خواهید آن ها را دربیاورید!

  برای داشتن استایل بهتر و شیک‌تر سراغ یک خیاط ماهر بروید

دمپایی

بوت های اسب سواری

بوت های اسب سواری معمولا بلند هستند و گاهی تا زانو نیز می رسند. آن ها با شلوار های چسبان یا دامن های کوتاه فوق العاده زیبا می شوند . آن ها جزء مدل های کلاسیک محسوب می شوند که اغلب به رنگ های  قهوه ای و مشکی  تولید می شوند. رالف لورن و پرادا  از جمله برند هایی هستند که در کالکشن های خود این مدل را ارائه دادند.

بوت های اسب سواری

صندل های مینیمال انگشتی

صندل های انگشتی یکی از محبوب ترین مدل های کفش تابستانی بشمار می روند. در ترند کفش ۲۰۲۱ به طراحی  آن ها بندهای جذابی اضافه شده است . علاوه برآن، تزئینات و پاشنه هایی بااندازه های مختلف آن ها را به آیتمی شیک و مدرن تبدیل کرده است. شما با پوشیدن آن ها می توانید زیبایی انگشتان پا خود را به نمایش بگذارید. یک صندل انگشتی مشکی مینیمال همیشه کاربرد خواهد داشت؛ از پیاده روی در ساحل تا یک مهمانی تابستانی.

صندل های مینیمال انگشتی

بیشتر بخوانید : آیا جذاب ترین ترندهای رنگ ۲۰۲۱ را می شناسید؟ در بهار و تابستان امسال چه رنگی بپوشیم؟

کفش مدرسه ای

این کفش ها طبی و راحت هستند و جایگزین مناسبی برای کفش های اسپرت محسوب می شوند. پاها در روزهای گرم ، خیلی زود عرق کرده و بوی بد می گیرند. به همین دلیل بد مدت زمان طولانی مثل پیاده روی، محل کار و مدرسه کفش رو باز با یک جفت جوراب، انتخابی مناسب خواهد بود. شما می توانید با این کفش  یک استایل کلاسیک یا پرپی فوق العاده ای داشته باشید.

  بهترین رنگ ها برای لباس مردانه کدامند ؟

 

بوت های طرح دار کابوی

این بوت های دوباره به ترند کفش ۲۰۲۱ بازگشته اند اما با ظاهری متفاوت تر و مدرن تر. طراحی های خلاقانه، برش ها جدید و نقش های انتزاعی جلوه ای خاص به آن ها داده است. بوت های بلند یکی ازضروری ترین آیتم های کمد هرفردی هستند مخصوصا اگر در مناطق پرباران زندگی می کنید. آ نها ظاهر شما را شیک و جذاب می کنند. اگر شما به سبک های رنگی و پر از طرح های شلوغ علاقه دارید پیشنهاد ما استایل کابوی یا بوهو است. شما می توانید این بوت را با کت های جین، شلوارهای اسب سواری و یا پیراهن ست کنید.

بوت های طرح دار کابوی

کفش هایی با زنجیر طلایی

در کالکشن های امسال رنگ طلایی بسیار به چشم می خورد حتی اگر به اندازه زنجیرظریف یک کفش باشد. صندل هایی با زنجیرهای ظریف و کریستالی برای مهمانی ها گزینه ای فوق العاده هستند. شما حتی می توانید آن ها را با شلوار جین یا دامن نیز ست کنید. ژیوانشی در مجموعه ی جدید خود از لوفرهای کلاسیکی رونمایی کرد که با زنجیری طلایی تزئین شده بودند.

کفش هایی با زنجیر طلایی

کفش هایی با پاشنه بلند و پهن

کفش هایی با پاشنه های پهن برای پیاده روی بسیار مناسب هستند. آن ها قد شما را بلند تر و کشیده تر نشان می دهند. همچنین مدل های متنوع می تواند با هر سلیقه و سبک پوششی همخوانی داشته باشد. با پوشیدن یک جفت از آن ها استایلی شیک،جذاب و مطابق  با ترند ۲۰۲۱ خواهید داشت.

  استایل های زمستانی با رنگ طوسی

کفش هایی با پاشنه بلند و پهن

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. روند های امسال فشن از جمله  ترند کفش ۲۰۲۱ احساس راحتی افراد را اولویت قرار داده است. به نظر شما در استایل راحتی مهم تر است یا زیبایی ؟لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *