استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

با جذاب ترین ترند لباس ۲۰۲۲ آشنا شوید + پیشنهاد خرید لباس ترندی

ترند لباس ۲۰۲۲ | همان طور که می‌دانید برندهای مد و فشنی سالی دو بار فشن شو ارائه می‌دهند و لباس‌هایی که در فشن شو دیده می‌شود، معرفی کننده ترندهای فصل جدید خواهد بود.

با بررسی برندها و تحلیل آن به لباس‌هایی رسیده ایم که بهار و تابستان امسال ترندی است و در بازارهای جهانی و ایرانی شاهد آن خواهیم بود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با جذاب ترین ترند لباس ۲۰۲۲ آشنا شویم.

 سفر به دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ میلای

اگر اهل دنبال کردن ترندها باشید، احتمالاً نام Y2K را شنیده اید. در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ اینترنت بین جوانان رونق پیدا کرد و همین باعث رونق فناوری و پیشرفت تکنولوژی می‌شود. در نتیجه در آن زمان لباس‌ها الهام گرفته از فرهنگ پاپ و استایل فوتوریستیک می‌شود. نسل Y2K لباس‌هایی با ویژگی‌های رنگ‌های شاد و کالر بلاک، پر زرق و برق و شلوغ که در مقابل مینیمال و سادگی قرار داشت را انتخاب می‌کند. این بار در ترند لباس ۲۰۲۲ شاهد بازگشت Y2K به دنیای مد هستیم.

ترند  Y2K محبوب برای نوجوان ها

همان طور که بالاتر اشاره شد ترند Y2K الهام گرفته از دهه ۲۰۰۰ است. این ترند عبارتند از :

  • سایه چشم براق
  • چاپ لوگوهای مختلف
  • دامن های پیلی دار
  • ژاکت های نیم تنه
  • شلوار جین گشاد
  • تی شرت های نیم تنه
  • گیره مو پروانه ای
  انواع کراوات و پاپیون | کدام یک بهتر است؟

لباس های کات اوت ترندی پر طرفدار برای جوان ها

کات اوت جزو ترندهای جدید است که به شدت در لباس مجلسی و لباس مهمانی زیبا است. تکنیک کات اوت به معنی این است که یک بخش از لباس برش می‌خورد و حذف می‌شود و در نهایت بخشی از اندام مشخص می‌شود. کات اوت را می‌توان در بخش‌های مختلف لباس اجرایی کرد. به طور مثال اگر اندام ساعت شنی و یا مستطیل شکل دارید حتما از کات اوت در قسمت کمر، شکم و سینه استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

افراد مشهوری چون کیم کارداشیان، بلیک لایولی، دوآلیپا، جنیفرلوپز، کاردی بی، بلا حدید و ریحانا از این ترند لباس ۲۰۲۲ استقبال کرده اند.

پیراهن های ریش ریش و پر دار برای افرد جسور

ریش ریش هم جزو ترندهایی است که در دوسال اخیر وارد طراحی برندهای معروف شده و این ترند را برای کسانی که اهل جسارت در پوشیدن و متفاوت دیده شدن هستند، پیشنهاد می‌کنیم. ریش ریش و پر می‌تواند در بخش‌های متفاوتی از لباس همچون انتهای دامن، انتهای پیراهن و آستین‌ها قرار بگیرد و جذابیت شما را چند برابر کند.

نیم تنه و کراپ تاپ ها

پوشیدن لباس زیر، نیم تنه، کراپ تاپ به همراه شلوار و یا دامن میدی و شلوارک های کوتاه امسال در فشن شوها بسیار دیده شده است و شما می‌توانید از ترند لباس ۲۰۲۲ برای مهمانی، دورهمی، تولد ها استفاده کنید و زیبایی‌ پا و ناحیه شکم‌تان را به رخ بکشید.همان طور که می‌دانید دامن با اندازه میدی یعنی زیر باسن و بالای زانو باعث بلند قامت دیده شدن اندام می‌شود.

  راهنمای خرید کیف های بزرگ هلالی، گلدانی، رودوشی و کوله

در نتیجه می‌توان گفت اگر کوتاه قامت هستید و پاهای خوش فرمی دارید، از ترند استقبال کنید.افراد مشهوری چون ریحانا و جولیا فاکس از این ترند استقبال کردند.

کت و شلوار تک رنگ، ترند ساده و کاربردی

احتمالاً شما هم این ترند را به خوبی تشخیص داده اید. کت و شلوار مونوکروم یکی دیگر از ترند لباس ۲۰۲۲ است که در ایران به شدت پرطرفدار شده است. کت‌های اپل دار و یا با سختاری که به سرشانه تاکید داشته باشد به همراه شلوارهای گشاد و واید لگ از ترندهای اخیر است که احتمالاً تا چند سالی کنار ما باشد. چنین کت‌هایی استایل ماسکولین را زنده می‌کند و اگر خانمی هستید که به دنبال نمایش قدرت و اقتدار خود هستید، پیشنهاد می‌کنم از ترند کت و شلوار تک رنگ استفاده کنید.

اما اینکه این کت و شلوار مناسب چه اندامی است؟ همان طور که می‌دانید کت‌ها با جنس و الگوهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. در نتیجه به تناسب جنس و طرح برای هر اندامی متفاوت است.به طور مثال کت‌هایی که دارای دو ردیف دکمه هستند، برای افرادی که شکم ندارند و دوست دارند توپر دیده شوند مناسب است. کت و شلوار مونوکروم که شلوار خط اتو داشته باشد، برای کسانی که کوتاه قامت هستند، به شدت یشنهاد می‌شود.

  راهنمای استایل لباس برای محل کار

ترفند ترند لباس ۲۰۲۲

یکی دیگر از ترند لباس ۲۰۲۲ سوتین به جای تاپ است. سوتین به همراه دامن و یا شلوار واید لگ و یک رویه در فشن شوهای فندی، مایکل کورس، تام فورد دیده شده است. شاید این ترند در ایران کاربردی نباشد، به جای آن می‌توان از ترند تاپ‌های جذب و کراپ تاپ‌ها که بالاتر به آن اشاره کردیم استفاده کرد و در مهمانی‌ها درخشید.

ترند لباس ۲۰۲۲ حضور پلیسه در لباس

پلیسه از ترندهایی است که در ایران نیز حضور پررنگی داد و این ترند را می‌توان در دامن، پیراهن، شال، روسری استفاده کرد. در حال حاضر شال‌هایی با طرح پلیسه در بازار حضور پر رنگی دارند. طرح پلیسه برای صورت‌های لاغر، ظریف و معمولی انتخاب‌ بسیار خوبی است.

طرح آبرنگی در راه است!

در دو فصل اخیر فشن شو ها شاهد طرح‌های آبرنگی هستیم. این نشان دهنده این است که ترند آبرنگی به زودی وارد بازار می‌شود. منظور از طرح آبرنیگ به طوری است که پارچه دارای ترکیب دو تا سه رنگ بیشتر باشد، به طوری که همه رنگ‌ها قابل تشخیص باشند. این ترند را در حال حاضر در بخش شال و روسری مشاهده می‌کنیم. احتمالاً به زودی و شاید در فصل جدید این ترند جذاب را در پیراهن و مانتوها نیز مشاهده خواهیم کرد.

  چه لباسی برای اندام ما مناسب است؟

کمربندهایی از جنس زنجیر

کمربند جزو اکسسوری‌هایی است که قابل این را دارد که یک لباس ساده را به لباسی فاخر تبدیل کند و آن را از سادگی در بیاورد. در سال‌های اخیر ترند کمربند را بین برندهای مختلف مشاهده می‌کنیم. حالا برای بهار و تابستان امسال کمربندهای زنجیر دار در کنار کمربندهای پهن و سگک دار قرار گرفته اند.

بلیزر، انتخابی عالی برای ترند لباس ۲۰۲۲ برای همه سلیقه ها

به کمد لباس خود نگاهی بیندازید. جای یک بلیر در آنجا خالی است. بلیزر جزو آیتم‌هایی که حضور آن مانند شومیز و کتونی سفید و شلوار پارچه ای در کمد لباس هر خانمی لازم است. بلیزرها را می‌توان با شلوار های مختلف، دامن و شلوارک استایل کرد.

ترند لباس ۲۰۲۲ : بلوز و گشاد

بلوزهای حجم دار که گاهاً با چین نیز در فشن و شو ها دیده می‌شود جزو دیگر ترند لباس ۲۰۲۲ است. این ترند از جمله ترندهایی است که به شدت در ایران پر طرفدار شده است و برندهای ایرانی روی بلوز، مانتو شومیزی و شلوار گشاد تمرکز زیادی دارند. شما هم می‌توانید در روزهای گرم تابستان از این ترند خنک و جذاب استفاده و لذت ببرید.

آشتی با رنگ ها با استایل کالربلاکینگ

کالر بلاکینک یکی از تکنیک‌هایی است که در چند فصل اخیر فشن شوها دیده می‌شود. در این تکنیک شما کافی است از هارمونی رنگ‌ها آگاهی داشته باشید و کمی جسور باشید. حالا شما یک استایل رنگی، شاد و سرزنده دارید و در عین حال ترندی هم هستید.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *