استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

با لوکس ترین ترند خرید لباس مجلسی آشنا شوید!( همراه با معرفی مزون ایرانی )

خرید لباس مجلسی | با فراگیری کرونا و تعطیل شدن مراسم عروسی خرید لباس مجلسی هم به مراتب کمتر شد.

اما حالا که خوشبختانه روند کاهشی کرونا و شروع جشن‌ و عروسی را در پیش داریم، انتخاب لباس مجلسی و پیدا کردن ترند خرید  لباس مجلسی برای خانم‌ها کمی مشکل شده است. ما در این مقاله به زیباترین ترند لباس مجلسی  پرداخته و علاوه بر آن شما را با مزون‌های ترندی آشنا خواهیم کرد.

پیراهن هایی از پر و ریش

پر جزو ترندهایی بود که چند سال پیش در فشن شوها حضور داشت و دوباره وارد چرخه ترند شده است. این بار شاهد دیدن پر و ریش در اندازه‌های مختلف هستیم. پر و ریش را در پیراهن ماکسی، پیراهن میدی، دیزاین در بالاتنه، آستین و دامن لباس مجلسی می‌توان مشاهده کرد.

ترند خرید لباس مجلسی : کت و دامن مونوکروم

کت و دامن را به تازگی در فشن شوها می‌بینیم. در نتیجه احتمال فراگیری و ثبات‌اش تا چهار سال آینده خیلی زیاد است. اگر شما هم عاشق کت و دامن هستید، با خیال راحت کت و دامن مونوکروم بپوشید. این ترند لباس مجلسی استایلی فمینن و کلاسیک به شما می‌دهد و در عین حال شما را بلند قامت نشان می‌دهد.

  مد مینیمالیسم چیست؟ و آیا این کلید زندگی شادتر و پایدارتر است؟

پیراهن یقه هالتر

منظور از پیراهن یقه هالتر پیراهن‌هایی است که با یک بند دور گردن وصل می‌شود و قسمت پشت و سرشانه لخت است. این مدل پیراهن مناسب جشن‌های نامزدی و عقد کنون و حتی لباس عروس است.لباس مجلسی با یقه هالتر برای کسانی که سرشانه و سینه لاغری دارند، مناسب است. پس اگر فرم اندام گلابی، ساعت شنی و مستطیل دارید، از پیراهن یقه هالتر استفاده کنید.

حال و هوای استایل بوهمین

اگر علاقه مند به مکرومه بافی، بافت، قلاب بافی، تزئینات دوختنی، تور، گلدوزی و منگوله هستید و روحیه ای اهل سفر و رهایی و آزادی دارید، احتمالاً استایل بوهمین را دوست دارید. حالا در ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ شاهد حضور لباس‌های بوهو هستیم. پیراهن‌هایی از جنس تور، حریر و منگونه که در عین شلوغی و پرکار بودن به شدت جذاب و چشم نواز است.

پیراهن‌های بوهو برای افرادی که به سبک رمانتیک علاقه و یا روحیه ای نچرال دارند و طرفدار طبیعت هستند نیز پیشنهاد می‌شود.

نقوش اپیتیکال و توهم بصری

احتمالاً متوجه حضور اشکال هندسی، شطرنجی و خطوط جناغی و لباس‌هایی با خطوط متوهم شده اید. این همان ترندی است که برای افراد پلاس سایزی که می‌خواهند لاغر اندام دیده شوند، پیشنهاد می‌شود. چراکه این خطوط باعث ایجاد توهم بصری شده و حواس مخاطب را از بدن خارج می‌کند و چشم مدام در لباس در حال چرخش است.

ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ حضور تزئینات مثل سنگ و پروانه و برگ روی لباس

در حال حاضر شاهد حضور ماکسیمال در مد و پوشاک هستیم و دوران مینیمال و سادگی در حال گذر است. پس اگر شما هم به جزئیات روی لباس، تزئینات سنگی و نقوش بزرگ علاقه دارید؛ خوشحال باشید که ترند خرید  لباس مجلسی برای شماست.

  جذاب ترین انواع کفش مردانه را بشناسید

ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ : شفاف و درخشان

شفاف بودن لباس به دوره ۲۰۰۰ میلادی باز می‌گردد. زمانی که جریان Y2K وارد موسیقی، سبک زندگی و مد شد. زمانی که دختران نوجوان با رواج اینترنت و صنعت تکنولوژی به لباس‌های شاد، شفاف، درخشان و سبک پاپ روی آوردند. حالا طراحان برتر جهان به این دوره رجوع کرده اند و لباس‌های شفاف و درخشان وارد ترند ۲۰۲۲ شده است.

هر چه زرق و برق بیشتر، بهتر!

زرق  و برق در ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده است. هرچه زرق و برق بیشتر، بهتر! در انتخاب لباس مجلسی به سمت پارچه‌هایی بروید که با پولک، منجوق تزئین و براق هستند و یا پارچه‌هایی که از دور برق می‌زنند.

پیراهن میدی و ماکسی در رنگ متالیک ( ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲)

منظور از پیراهن میدی در اندازه ای بالای زانو و کمی پایین باسن است. متالیک به رنگ‌هایی می‌گویند که دارای ذرات ریز صدفی و درخشان در خود هستند. یک پیراهن جذب متالیک را در اندام ساعت شنی تصور کنید، این همان چیزی است که ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ برای دختران جوان فراهم کرده است.

با رنگ ها دوست شوید !

استایل کالر بلاک جزو ترند لباس ۲۰۲۲ است و این استایل به ما می‌گوید با رنگ‌های تیره و خنثی خداحافظی کنیم و کمد لباس‌مان را پر از رنگ‌های شاد و سر زنده کنیم. رنگ‌های نقرهای، طلایی، صورتی جیغ، سبزو نارنجی جزو ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ است.رنگ طلایی نماد دانش، موفقیت، پیروزی، ثروت، اعتبار، عقل و شعور، قدرت مردانه، مهربانی و سخاوت می باشد. همین طور رنگ صورتی جیغ  نماد هماهنگی، تعادل، عشق جهانی، شفقت، همکاری، مهربونی، قناعت، عزت نفس، تحمل  و ملایمت هست.

  پیشنهاد 21 مدل کت دخترانه شیک به رنگ تیره و خنثی + لینک خرید کت دخترانه

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش در نظر گرفته می شود.

برش در پیراهن

در سه فصل اخیر طراحان لباس جهان بر روی تکنیک کات اوت تمرکز کرده اند و همین باعث ترند شدن لباس‌هایی با تکه ای برش خورده شده است. برش می‌تواند در هر قسمتی از لباس در اندازه و ابعاد متفاوت باشد و محدودیتی ندارد. فقط کافی است آن بخش از لباس که برش دارد، بر روی قسمتی از اندام قرار بگیرد که اضافه وزن نداشته باشد.

با چین، حجم سازی و اوریگامی دوست شوید!

همان طور که بالاتر اشاره شد، زمان حضور سبک ماکسیمال است و باید با مینیمال و سادگی خدافظی کرد. با چین، حجم سازی و اوریگامی دوست شوید! به آنها اعتماد کنید و با انتخاب‌شان درخشان تر دیده شوید. بازی با پارچه را در همه جای لباس می‌توان دید. در نتیجه می‌توان گفت ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ برای تمامی اندام ها مناسب است. یعنی اگر بالاتنه لاغری دارید، از حجم در قسمت بالاتنه و اگر پایین تنه لاغری دارید، از حجم در قسمت پایین تنه استفاده کنید.

نیم تنه، دامن و شلوارک

نیم تنه‌ها در سال ۲۰۲۲ خود نمایی می‌کنند. ست نیم تنه و دامن میدی و یا نیم تنه و شلوارک برای مراسم‌های جشن تولد، نامزدی، پاتختی و غیره بپوشید. در واقع اگر دارای شکم و پهلوی صاف هستید و یا اندام لاغری دارید و می‌خواهید جذاب تر دیده شوید، این ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲ را هرگز فراموش نکنید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

امسال چه لباس مجلسی هایی ترندی است؟
  روسری با طرح پلنگی را چگونه ست کنیم ؟

سال ۱۴۰۱ ترند ماکسیمال داریم. لباس‌های براقی که سال‌های گذشته ترند بوده اند امسال دوباره به چرخه ترندها بازگشته اند.

چه پارچه هایی برای لباس مجلسی امسال ترندی است؟

امسال پارچه های شاین دار مثل ساتن، پولکی و منجوق دوزی شده ترندی هستند. برای خرید پارچه لباس مجلسی از پارچه های کار شده از جنس مروارید و تزئینات پر کار استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *