استایل شناسی, خرید مانتو, لباس زنانه

با مانتو سنتی کژوال ، ساده اما خوش پوش باشید :)

مانتو سنتی کژوال

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: معمولی

قد: بالای زانو

پارچه طرح دار 

مورد استفاده : روزمره 

ویزگی های یک ست کژوال خانمانه

همانطور که می دانید استایل کژوال Casual یعنی سبکی راحت، غیر جدی، معمولی و غیر رسمی. پارچه‌ی کژوال نرم و لطیف هستند و کمی خاصیت کشی دارند . پارچه‌هایی هستند که قابلیت شست‌وشوی بالایی دارند ، زیرا معمولاً مدت زمان زیادی را با آن‌ها سپری می‌کنید و زودتر کثیف می‌شوند .

مدل های کژوال معتدل و عادی است یعنی نه خیلی ساده و خنثی است مانند مینیمال و نه خیلی شلوغ و طرح دار مانند ماکسیمال این مانتو سنتی کژوال نمونه ی مشخص این تعریف است. جمع بندی این ویژگی ها سبب طراحی و بوجود آمدن مانتوی با استایل کژوال خواهد شد .

شال یا روسری و کیف و کفش این استایل تکمیل کننده ی آن خواهد بود پس دقت کنید که از آیتم هایی که دوست دارید و با آن احساس راحتی میکنید استفاده کنید . آیتم هایی که برای انجام کارهای روزمره است، پس نباید دست و پا گیر و گیج کننده باشد، بلکه خیلی حرفه‌ای و ساده انتخاب شود. افراد کژوال در زندگی نیز افراد مدرن و در عین حال راحت ، ساده و به دور از پیچیدگی هستند. این سبک مانتوهای نخی و راحت برای استفاده در محل کار مورد توجه افراد بسیاری قرار می گیرد.

  نکات ضروری که پیش از خرید مانتو مجلسی شیک باید بدانید!

چگونه با مانتو سنتی کژوال ستی زیبا بسازیم ؟

رنگ آبی روشن نماد سلامتی، شفا، آرامش، درک و نرمی و ملایمت است . رنگ آبی به ویژه های طیف های روشن تر، موجب آرامش درونی می شود. افرادی که از رنگ آبی روشن استفاده می کنند، بسیار آرام، ساکت و وفادار می باشند. این افراد قبل از انجام هر کاری به خوبی فکر می کنند و شرایط محیطی باعث تحریک پذیری آن ها نمی شود.

پرسش و پاسخ

مانتو آبی روشن را با چی ست کنم؟ این مانتو سنتی کژوال با ترکیب رنگ های سر و خنثی مانند سفید، آبی روشن و طوسی روشن حس آرامش را برای شما دو چندان خواهد کرد

چگونه با مانتو استایل کژوال داشته باشیم؟ شال یا روسری و کیف و کفش این استایل تکمیل کننده ی آن خواهد بود پس دقت کنید که از آیتم هایی که دوست دارید و با آن احساس راحتی میکنید استفاده کنید . آیتم هایی که برای انجام کارهای روزمره است، پس نباید دست و پا گیر و گیج کننده باشد، بلکه خیلی حرفه‌ای و ساده انتخاب شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *