استایل آقایان, اکسسوری مردانه, مد و استایل

برخی از اکسسوری های ضروری آقایان

عینک مناسب برای فرم صورت­های مختلف

مدل­های مختلف عینک

مدل های مختلف عینک

کلمه اکسسوری را بارها شنیده­ایم. اکسسوری در حوزه فشن و مد به معنای لوازم جانبی استایل است. به هر قطعه­ای به جز لباس، اکسسوری گفته می­شود. لوازم جانبی به منظور زیباسازی استایل و ست کردن رنگ­ها مورد استفاده قرار می­گیرد. در واقع اکسسوری تکمیل کننده­ی استایل شما و ضروری هستند. اگر اکسسوری استفاده نکنید، همواره چیزی در استایل شما کم خواهد بود. بعضی اکسسوری­ها در مردان و زنان مشترک هست، برخی هم تنها مختص مردان است. در این مقاله می­خواهیم به اکسسوری­های ضروری مردان بپردازیم پس با ما همراه باشید

اکسسوری­های ضروری مردانه را می­توانیم به دو دسته تقسیم کنیم:

قابل حمل و پوشیدنی

اکسسوری­های قابل حمل (اکثرا مشترک با خانم­ها)

به انواع کیف­های دستی، کیف پول، کیف­های جیبی، جاکلیدی و آویز و عینک آفتابی، “اکسسوری های قابل حمل” گفته می­شود. این نوع از لوازم جانبی علاوه بر جلوه دادن استایل، بسیار کاربردی هستند. اگر قصد جلوه دادن به استایل­تان رو دارید بهتر است از رنگ­های شاخص برای آ­ن­ها استفاده کنید.

اکسسوری های پوشیدنی شامل چه چیزهایی می­شود؟

به انواع شال گردن، دستمال سر، دستمال گردن، کراوات، پاپیون، کلاه و کفش و بوت، جوراب، کمربند و بند شلوار، دستکش، ساعت و دستبند که حالت پوشیدنی دارند، گفته می­شود.

  ترند طراحی کیف‌ در بهار و تابستان 2022

چرا استفاده از اکسسوری ضروری است؟

آیا شما جز آن گروه از مردان هستید که به اکسسوری به اندازه لباس دقت نمی­کنید؟! بگذارید با هم رو راست باشیم، استفاده از اکسسوری درست در کنار لباس ضروری است. اکسسوری به استایل شما جلوه و روح می­دهد. شما به کمک اکسسوری به­راحتی می­توانید یک استایل کژوال ساده(بطور مثال یک تیشرت سفید ساده به همراه جین آبی) را تبدیل به استایلی شاخص کنید. باید بدانید که انتخاب صحیح و درست اکسسوری ضرورت دارد. اگر انتخاب غلطی داشته باشید ممکن است هدفی که از استایل مورد نظر دارید، محقق نشود. از عوامل مهمی که در انتخاب اکسسوری مردانه دخیل می­باشد، فصل، فرهنگ و نوع محیطی است که می­خواهید در آنجا حضور پیدا کنید.

از اکسسوری­های ضروری برای آقایان عبارتند از:

۱-ساعت بسیار واجب است!

در نگاه عام مردم، ساعت وسیله ای برای نشان دادن زمان است. اما باید بگوییم که در فشن و مد ساعت اکسسوری مهمی تلقی می­شود و بسته به جنس آن در استایل­های مختلف کاربرد دارد. توجه داشته باشید که در کت و شلوار رسمی( استایل رسمی) اهمیت ساعت بسیار زیادتر است.

۲- دستبندِ مناسب برای هر استایل

هر نوع استایل رنگ و جنس متفاوتی از دستبند را طلب می­کند. یعنی هر دستبند باید با سبک پوشش و فرهنگ شما تناسب داشته باشد. بطور مثال اگر استایل اسپرت دارید، از دستبند چرم استفاده کنید. اگر استایل کلاسیک و رسمی دارید، در صورت کاربرد، داشتن دستبند فلزی با جلوه خاص ضروری می­شود.

  10 استایل جذاب با پیراهن مردانه روشن !

۳- آیا انگشتر دوست دارید؟

بعضی از آقایان به انگشتر علاقه ندارند. اما لازم است بدانید که اگر این آیتم را متناسب با استایل خود بردارید، استایل شما جلوه خاصی پیدا می­کند.

توجه: انگشترهای اگزاتیک و عجیب پیشنهاد نمی­شوند.

۴- جذابیت با کراوات

اگر می­خواهید جذاب شوید، کراوات در استایل شما ضروری می­شود. در قسمت انواع کراوات به تفصیل نوع­های مختلف آن را توضیح داده­ایم. با داشتن چند کراوات زیبا به­راحتی می­توانید به استایل خود تنوع و جذابیتی منحصربفرد بدهید.

۵- کمربند یک آیتم واجب برای آقایان

کمربند از اکسسوری های قدیمی و ضروری آقایان از گذشته تا امروز به شمار می­رود. البته که در گذشته بیشتر از بابت ضرورت و کاربرد آن مورد توجه بود، اما امروزه نقش مهمی در زیبایی و جذابیت استایل آقایان دارد. همیشه سعی کنید تا یک ست کمربند و کفش هماهنگ در کمد لباس­ خود داشته باشید و متناسب با کت و شلوار و لباس­های خود از رنگ های هم رده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *