استایل بازیگران, مد و استایل

بررسی استایل فرشته حسینی در جشنواره کن

استایل فرشته حسینی | فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ از بازیگران ایران افغانی تبار است که از ۹ سالگی تئاتر را آغاز کرد و از سال ۹۴ با یک فیلم سینمایی پا به عرصه بازیگری حرفه‌ای در ایران گذاشت.

او در تهران متولد شد و شش خواهر یک برادر دارد و بیشترین شناخت از او از سریال نمایش خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز شد و در اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوید محمدزاده رابطه خود را آغاز کرد و سپس در تیر ماه ازدواجشان را اعلام کردند.

افتخارات

او در چهلمین جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن را برای فیلم دسته دختران در مورد مقاومت زنان ایران در دوران آغاز جنگ تحمیلی دریافت کرد.

ازدواج فرشته حسینی و نوید محمدزاده

شاید مدت زیادی از معروفیت این هنرمند جذاب و زیبا نگذشته باشد اما استایل‌های منحصر به فرد و خاص او حواشی زیادی ایجاد کرده است. از همه مهم‌تر ازدواجش با نوید محمدزاده است و با این اتفاق شهرت زیادی پیدا کرد.

استایل فرشته حسینی چه نام دارد؟

در نگاه کلی اگر اوت فیت و لباس فرشته حسینی را نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که استایل او تلفیقی از مینیمال و کژوال است. او محدود به یک استایل نیست و سبک های مختلفی را می‌توانیم ببینیم. علاقه او به رهایی، سادگی و جوانی بیشتر از همه است. با توجه به هنجار شکنی‌های مخصوص به خودش مثلاً تراشیدن موی سر، می توان فهمید که می‌خواهد بگوید خودش را خیلی دوست دارد.

چی بپوشم
چی بپوشم

فرشته حسینی گاهی دست به انتخاب‌های راحت تری می‌زند و مثلا سراغ مانتو راحت، تیشرت، شال خنک و شلوار جین و کتونی می‌رود. پس او علاقمند به سبک کژوال هم است.

استایل فرشته حسینی چه کانسپتی را به همراه دارد؟

از آنجایی که مینیمال پوش است از جنسیت نخ در لباس‌هایش استفاده می‌کنند و به رنگ سبز هم علاقمند است. اما برش‌های آزاد، پالت رنگی خنثی، استفاده زیاد از رنگ مشکی و… همه اینها یعنی او فردی مینیمال است.

همچنین نوع ارایش و میکاپ استایل فرشته حسینی که اکثرا کم است و یا گاهی بدون ارایش است نشان از آزادی و رهایی او دارد. او اعتماد به نفس بالا و مدرنیته دارد و قطعا می‌تواند الهام بخش افرادی باشد که مدام از خودشان ایراد می‌گیرند و همانطور که هستند خود را دوست ندارند.

امضای شخصی استایل فرشته حسینی

اگر کمی عمیق‌تر به استایلش نگاه کنید متوجه امضای شخصی او در لباس‌هایش می‌شود.

اولین امضا او در استایل و ظاهرش این است که نامتعارف و جسور به نظر برسد. آنطور که از زندگی خود و سختی‌هایش گفته است به نظر می‌رسد او از قضاوت مردم نمی‌ترسد و آنطور که خودش دوست دارد عمل می‌کند. یعنی همیشه یکی از آیتم‌های پوششی او نامتعارف است. مثلا کلاه سبز، بوت سبز، موهای تراشیده.

از همه مهم‌تر کیف‌هایی که از نقش و نگار و گل پر هستند پس او در عین مینیمال بودن از اکسسوری های گلدار به صورت ثابت استفاده می‌کند.

معمولا روسری هایی که برای خود انتخاب می‌کند او را تبدیل به دختر کول و کوزی می‌کند و خاص‌تر از قبل به نظر می‌رسد. و یا در یکی از استایل‌هایش سراغ کت گلدار با جزئیات و نقش های فراوان رفته بود و متفاوت و چشمگیر بند نظر می‌آمد.

  بررسی جذاب ترین استایل مهتاب کرامتی در سال های اخیر

استفاده از آیتم های انتیک که نقش و نگار داشته باشند یا بومی به نظر برسند. این انتخاب می‌تواند در پوشش سر او باشد که استایل راحت و قابل دسترس اما انتیک بسازد.

استایل این بازیگر در جشنواره خارجی

فرشته حسینی علاقه زیادی به استایل مونوکروم دارد. مثلاً در جشنواره فیلم مراکش پیراهن بلند قرمز با توربان قرمز پوشید.

یا در شب دیگر جشنواره که جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد لباسی با بالاتنه گیپور و کار شده، دامن ساتن ساده و پفی که برایش سلولیت زنگوله به وجود آورده بود انتخاب کرد که با یک توربان طلایی همرنگ دامن هوشمندانه به نظر می‌رسید. دستان خود را هم به رسم زنان افغان با حنا طراحی کرده بود که کاملا او را رمانتیک نشان دهد.  

ساعت کاسیو؛ اکسسوری ثابت فرشته حسینی

از علاقمندی های دیگر فرشته حسینی ساعت کاسیو فلزی است که از اکسسوری های قدیمی به حساب می‌آید و یک جورایی نوستالژی محسوب می‌شود.

فرشته حسینی ثابت کرد گاهی برای متفاوت و خاص به نظر رسیدن نیازی به لباس‌های گرانقیمت و آنچنانی نیست بلکه همین که شما بدانید به چه چیزی بیشتر علاقه دارید تا آن را به امضا و پای ثابت استایلتان تبدیل کنید خاص به نظر خواهید رسید.

کیف کلاچ؛ همراه همیشگی زیباروی افغان

  • از دیگر آیتم‌های مورد علاقه فرشته حسینی کیف کلاچ است. او انچنان که به نظر می‌رسد علاقمند به کیف های بزرگ نیست و ترجیح می‌دهد از کیف های کوچک، مینی زنجیره ای و کلاچ استفاده کند.

خاص‌ترین عینک‌ها انتخاب اول فرشته حسینی

یکی دیگر از انتخاب‌های جالب و همیشگی فرشته حسینی عینک است. معمولا عینک‌های ترندی با فریم‌های متفاوت را برای خود انتخاب می‌کند. و چون صورتی استخوانی دارد معمولا همه مدل ها به او می‌ایند.

بارها از عینک مدل گربه ای و مربعی استفاده کرده و این روزها هم که فریم محبوبش بیضی و زاویه دار است. او هم همانند کندال جنر علاقه شدیدی به عینک‌های کشیده و بیضی دارد.

فرشته حسینی؛ سفیر برند درجه یک زر دوز

علاقه او به برند درجه یک زردوز در جشنواره‌هایی که دعوت می‌شود کاملا پیداست. او در جشنواره‌ها رسمی و محتاط به نظر می‌زسد. در جشنواره فجر لباسی از زردوز با طرح‌ هد هد و گندم که نماد برکت و نیکی در ایران است و از المان های محبوب برند زردوز محسوب می‌شود پوشید.

این لباس پچندی پیش در هفته مد مردان عرب در کالکشن enjoy ران وی شده بود. پارچه کت و المان‌های پر نقش و نگار برای این جشنواره انتخاب درستی بود. روی پارچه از طرح سیمرغ استفاده شده بود که کاملا با جشنواره همخوانی داشت.

اما می‌توانست از شلوار بوت کات روی کفش استفاده کند یا بوت ظریف‌تری بپوشد.

استایل فرشته حسینی در جشنواره کن ۲۰۲۲

در هفته گذشته با همراهی همسر خود نوید راهی جشنواره کن شد که این زوج عاشق حواشی عاشقانه زیادی هم به وجود آوردند و نظر رسانه‌ها را به خود جلب کردند.

فرشته حسینی این بار هم با لباسی از زردوز دیده شد که به نظر می‌رسد سفیر این برند شده است. این لباس شخصی دوزی شده بود و مختص به فرشته بود. اورالی با پارچه کار شده و شلوار دمپا گشادتر از بوت کات که برای افراد لاغر و قد بلند انتخاب مناسبی است.

 یک نوار پهن در کمر که کمی کمرش را پهن‌تر کرده بود. پولک و منجوق دوزی روی پارچه تعادل ایجاد کرده بود و اکسسوری ها همگی با لباس هماهنگ بودند.در کل لباس او امتیاز خوبی دریافت می‌کند.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. چه ویژگی از استاسل فرشته حسینی برای شما جذاب است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

علت انتخاب‌های عجیب فرشته حسینی در لباس و استایل‌هایش چیست؟

فرشته حسینی سختی فراوانی کشیده است تا به موقعیت الان خود دست پیدا کند. همه اینها باعث شده است که فردی جسور باشد و از قضاوت‌ها نترسد. او می‌خواهد خودش را آنطور که حالش بهتر می‌شود نشان بدهد.

استایل فرشته حسینی چه نام دارد؟

استایل فرشته حسینی ترکیبی از مینیمال و کژوال است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *