استایل بازیگران, مد و استایل

بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

استایل پدرام شریفی | پدرام شریفی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او اصالتا تهرانی و فوق دیپلم عمران دارد.

او فعالیت بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با فیلم ماهی و گربه کارگردانی شهرام مکری به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم متولد ۶۵ به کارگردانی مجید توکلی معروفیتش بیشتر شد.

او با کارگردانان بسیاری مثل ابراهیم حاتمی کیا، رسول صدرعاملی، نرگس آبیار، مصطفی کیایی و بهروز  شفیعی کار کرده است؛ اما بیشتر از همه با سریال همگناه شناخته شد و سپس در فیلم می‌خواهم زنده بمانم مردم او را کامل شناختند.قبل از آن او در فیلم شبی که ماه کامل شد بازی کرد که نقش شهاب برادر زن حمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی را داشت. پدرام شریفی تاکنون برنده جایزه جشنواره‌ها نشده است.

بررسی استایل پدرام شریفی

اگر به عکس‌ها و استایل او در ایونت‌ها و مراسم‌های مختلف نگاه کنید متوجه می‌شوید که طرفدار سبک کژوال است و همیشه استایل‌های ثابت و کم ریسکی را انتخاب می‌کند.

از طرفی او گاهی مینیمال می‌پوشد و هارمونی رنک مونوکروم را هم دوست دارد. مثلا در یک استایل کت زغالی را با بلوز یقه گرد پوشید و با در استایل دیگر یک پیراهن مردانه آزاد و رها را با شلوار جین پوشید و در استایل دیگر شلوار جین آبی با بلوز سبز تیره و کت چرم قهوه ای ست کرد.

تغییر در حالت مو در استایل پدرام شریفی

پس او طرفدار استایل کژوال و کم ریسک است و معمولا استایل‌هایش قابل پیش بینی هستند. شاید تنها چیزی که کمی در استایل پدرام شریفی تغییر می‌کند مدل موهایش است.

مثلا گاهی موهایش کمی رشد کرده و پیچ و تاب دارند و گاهی کاملا کوتاه و چسبیده به سرش است و گاها مانند می‌خواهم زنده بمانم به واسطه فیلمنامه و تاذیخ آن موهاش ژل زده و کمی بلند است و با خط ریش پهن دهه ۶۰ و سبیل هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

نگاهی به استایل پدرام شریفی در فوتوکال و محافل رسمی

پدرام شریفی حتی در فتوکال هم استایل رسمی انتخاب نمی‌کند و تقریباً با اطمینان می‌توان گفت او خیلی کم با کت و شلوار دیده شده است. فقط در یک مورد آن هم در جشنواره فیلم فجر با پوشیدن کت و شلوار نشان داد که سلیقه خوبی در انتخاب لباس و این سبک لباس پوشیدن دارد و خودش می‌خواهد که راحت و کژوال لباس بپوشد.

تحلیل استایل پدرام شریفی در سریال همگناه

هم گناه و می خواهم زنده بمانم پدرام شریفی را بررسی کنید متوجه می‌شوید که به یکسری خصوصیات همخوانی دارداگر لباس و استایل پدرام شریفی در فیلم همگناه و می‌خواهم زنده بمانم را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که استایل او با حصوصیات اخلاقی نقشش همخوانی دارد.

طی سریال هم گناه او فردی بود که افسردگی شدید داشت و در وافع آدم بدی بود و میخواست به همه آسیب برساند و انتقام بگیرد پس او همیشه رنگ تیره لباس می‌پوشید. یعنی از تیشرت، بلوز، کت چرم مشکی کاپشن مشکی، شلوارهای کتان مشکی که کاملاً نشان دهنده چهره سیاه او بود استفاده می‌کرد.

استایل پدرام شریفی در سریال می‌خواهم زنده بمانم

شریفی در سریال می‌خواهم زنده بمانم نقش معلم ادبیات در دهه ۶۰ را بازی می‌کرد که بی حاشیه، آرام و عاشق پیشه بود و استایل و گریم صورت و موهاش کاملا با زمان فیلم همخوانی داشت و بیشتر از همه مشکی، طوسی و خاکستری لباس می‌پوشید.

  بررسی رازهای جذابیت بهرام رادان

او برعکس همگناه همیشه کت و شلوار را انتخاب می‌کرد. در کل در می‌خواهم زنده بمانم همه چیز به درستی انتخاب شده بود که شامل مانتوهای اپل دار، پیراهن های یقه اسکی، پیراهن چهارخانه، شلوارهای پیلی دار، اور کت بلند، کاپشن‌های خیلی گشاد و روسری‌های پر نقش و نگار و پالت رنگی درست بود.

پدرام شریفی هم اور کت‌های مشکی و شتری، پلیور و شلوار گشاد و چند تکه می‌پوشید.

عکس های بیشتر از پدرام شریفی را اینجا ببینید

ما در این مقاله سعی کردیم مفصل به بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر بی حاشیه سینمای ایران بپردازیم. امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

پدرام شریفی در کدام یک از فیلم و سریال‌ها ایفای نقش کرده است؟

او در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کرده که معروف‌ترینشان سریال می‌خواهم زنده بمانم و همگناه است و در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد هم ایفای نقش کرده است.

استایل پدرام شریفی چه سبکی است؟

او استایلی کم ریسک و راحت دارد و بیشتر کژوال و مینیمال لباس می‌پوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *