استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بررسی ترندهای مردانه پاییز و زمستان  ۲۰۲۳+ پیشنهاد خرید

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ | با تغییر فصل و زرد شدن برگ درختان، می‌بایست کمد لباس خود را خانه تکانی کنید. لباس‌های قدیمی خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس‌های ترندی و در عین حال تایم لس یا همیشه مد امسال بروید.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ خبر از آیتم‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی می‌دهد. آیتم‌هایی کلاسیک و شیک که هر مردی را شیک پوش و جنتلمن نشان می‌دهد. از پلیورهای بزرگ گرفته تا کاپشن‌های چرم همه از ترندهای مردانه امسال هستند.

هنر دست مادر بزرگ و بافتنی‌های ریز و درشت

اگر در حال سپری کردن دهه سوم و یا چهارم زندگی خود باشید، احتمالاً روزهای سرد پاییزی را با پوشیدن ژاکت‌های بافتنی مادربزرگ‌تان سپری کرده‌اید. پوشیدن بافتنی‌هایی که با عشق، توسط دستان پر مهر و هنرمند مادر بزرگ بافته می‌شد، دوباره وارد چرخه ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ شده است. برای ست کردن ژاکت‌های بافت به سراغ انواع شلوارهای جین و بوت‌های چرم بروید و یک استایل ساده و شیک را برای روزهای سرد زمستانی داشته باشید.

  چگونه کفش خود را تمیز کنیم ؟

اگر ژاکت‌ها باب میل شما نیستند، جلیقه‌های بافت را روی پیراهن‌ها امتحان کنید. این آیتم برای زمستان و استفاده زیر کت، پالتو و اورکت مردانه کاربردی خواهد بود.

کت‌ها از ساعت شنی تا شانه‌ای تیز

کت و بلیزرها، هم در مد زنانه و هم در مد مردانه حضور پر رنگی دارند و جالب است که این ترند محبوب سلیقه‌های متنوعی را پوشش می‌دهد. کت‌ها در اندازه بزرگ با شانه‌های پهن، گروهی از جوانان که روحیه دراماتیک دارند و اهل پوشیدن لباس‌های منحصر به فرد هستند را پوشش می‌دهد. همچنین بلیزرهای ساعت شنی، گروهی از مردان کلاسیک پوش و کت‌های چرم، علاقه مندان به استایل‌ راک و در آخر اورکت‌ها با دو ردیف دکمه همه سلایق را در برمی‌گیرد. پس جای هیچ گونه اما و اگر، برای اضافه کردن کت‌ها در کمد لباس پاییز و زمستانی‌ آقایان وجود ندارد.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ : پارچه جین در رویدادهای نیمه رسمی همراه شما هستند

همه ساله جین‌ها در بازار حضور داشته و جزو آیتمی هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند، اما این بار کت و شلوار جین بیش از قبل در فشن و شوها دیده شده و وارد چرخه مد شده است. همان طور که می‌دانید جین‌ها از رنگ‌های یخی و روشن گرفته تا تیره و ذغالی تولید می‌شوند و هر کدام از این رنگ‌ها قابلیت ساخت استایل‌های متنوعی را دارند. برای داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد، سایه‌های روشن کت و شلوار جین را باهم ست کرده و سایه‌های تیره را نیز با یک الی دو درجه تیرگی یا روشنی هماهنگ کنید.

  نکات مهم ست کردن مانتو سفید که نمیدانید! + پیشنهاد خرید

با استفاده از کت جین ذغالی و شلوار مشکی به همراه تیشرت سفید، خود را برای رفتن به یک موقعیت کژوال تا اسمارت آماده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از کت جین و شلوار جین روشن برای رویدادهای رسمی و بیزینسی ممنوع می‌باشد.

خداحافظ شلوارهای تنگ

همان طور که می‌دانید با فراگیری کرونا، لباس‌های راحت و گشاد جایگزین لباس‌های تنگ و فیت تن شدند. در ترند مردانه ۲۰۲۲، شلوارها به دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بازگشتند. شلوارهای فاق بلند، بگی و مام استایل از نوع زاپ دار و پاره تا ساده و بدون زاپ، آماده‌اند تا با آیتم‌های دیگر استایل شوند. علاوه بر آن شلوار از جنس چرم ترندی جدید و هیجان انگیز است که با کت‌ چرم و بارانی مردانه به خوبی ست می‌شود.

ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ دوستی رنگ‌های بهاری با پالت پاییزی

همه پاییز و زمستان را با پالت رنگی که از طیف کرم، قهوه‌ای تا عنابی و نارنجی است، می‌شناسیم؛ اما این بار رنگ‌های شاد و بهاری دست دوستی به رنگ‌های پاییزی داده‌اند. رنگ‌هایی که با دیدن‌شان هر غم و اندوهی را از چهره می‌زداید و لبخند را چاشنی لب‌هایمان می‌کند. صورتی شاد، سرخابی، سبز، نارنجی جیغ و قرمز نارنجی، از جمله رنگ‌هایی است که مد مردانه ۲۰۲۲ را مجذوب خود کرده است.

  شیک ترین مدل های 1401 برای خرید مانتو بر اساس فرم بدن

این رنگ‌ها را برای ژاکت، پلیور و جلیقه‌های بافتنی خود انتخاب کنید و به همراه پالتو و کت‌های پاییزی خنثی ست کنید. همچنین برای افرادی که اهل استایل‌های جسورانه هستند، کت و شلوارهای مونوکروم از طیف رنگی شاد را پیشنهاد می‌کنم.

کفش‌های درشت، ضخیم و چرمی

ترند کفش مردانه ۲۰۲۲ به سراغ کفی‌های بزرگ، شیار و لژ دار رفته است. لوفر، چکمه و بوت‌های چرم که برخی از آنها با بندهای بلند و برخی دیگر با زنجیر تزئین شده اند، برای ست شدن با شلوارهای چرم و زاپ دار در یک روز زمستانی آماده‌اند.

روش‌های استایل کردن ترند مردانه پاییز زمستان ۲۰۲۳:

حالا که با آیتم‌های ترندی آقایان در فصل پاییز و زمستان آشنا شده‌اید، به سراغ نحوه صحیح ست کردن آنها برویم.

ست کردن اور کت‌ها :

اگر کت‌های بزرگ را برای روزهای سرد زمستان ۲۰۲۲ انتخاب می‌کنید، بهتر است آنها را با شلوارهای راسته و کلاسیک هماهنگ کنید، تا ظاهری مرتب‌تر داشته باشید. شلوار کتان و اورکت به همراه بوت‌های چرمی انتخابی مناسب برای رویدادهای نیمه رسمی خواهند بود.

ست کردن کت چرم :

کت‌های چرم قابلیت ست شدن با شلوار جین طوسی، ذغالی و رنگ‌های تیره را دارد. همچنین جین‌هایی که در قسمت زانو پارگی دارند نیز، با این کت‌ها ست می‌شوند. برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان از رنگ‌هایی شاد مانند قرمز و سرخابی که جزو ترند مردانه پاییز زمستان ۲۰۲۲ هستند، کنار کت مشکی چرم استفاده کنید. بوت و یا چکمه‌های درشت به دارک شدن استایل‌تان کمک می‌کند.

  مهارتهای بعد از سی سالگی که حتما باید بدانید!

ست کردن کت جین :

کت‌های جین به خوبی با انواع هودی، پیراهن مردانه و تیشرت‌ها ست می‌شود. پیراهن جین به رنگ یخی را با کت جین آبی روشن و شلوار کتان سفید ست کنید. همچنین ست تیشرت و شلوار جین روشن با کت جین آبی متوسط به خوبی هماهنگ می‌شود.

نویسنده: مائده کاظمی

آیا می‌توان پالتوها را روی ژاکت و بلیزرها پوشید؟

پوشیدن پالتو روی بلیزرها از تکنیک‌های مرسوم بین آقایان شیک پوش است که برای یک روز زمستانی هم به گرما و هم به رویداد رسمی خود فکر می‌کنند.

آیا رنگ مشکی جزو ترند مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۳ است؟

بله رنگ مشکی برگرفته از استایل‌های خانواده راک در بسیاری از کت، اورکت و پالتوها قابل استفاده است.

امسال برای آقایان چه چیزهایی مد شده است؟

بیشترین چیزی که در مد خانم و آقایان به چشم می‌خورد، استفاده از پلیور، ژاکت، جلیقه و ژیله‌هایی است که از جنس بافت هستند و گاهاً روی آنها گلدوزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *