استایل بازیگران, مد و استایل

بررسی لباس کاراکترهای سریال «میخواهم زنده بمانم»

استایل سریال میخواهم زنده بمانم | قسمت آخر سریال میخواهم زنده بمانم بالاخره پخش شد. در این مطلب به بررسی لباس کاراکترهای سریال «میخواهم زنده بمانم» پرداخته‌ایم.

استایل سریال میخواهم زنده بمانم :هما حقی

هما حقی استایل‌های ساده و در عین حال جذابی دارد. شخصیت او نیز در عین ساده بودن، جذاب است. قوانین استایل دهه ۶۰، مانند پوشیدن مانتوهای گشاد و بلند و سر کردن روسری در استایل او رعایت شده، اما میتوان گفت در بعضی قسمت‌ها، استایل او فاصله زیادی با دهه ۶۰ دارد.

زهره افشار

برخلاف شیوا و هما، زهره افشار استایل کاملا بالغ و زنانه‌ای دارد. او در خارج از خانه چادر به سر می‌کند و می‌توان گفت که زن معتقد و البته قدرتمندی است. لباس‌های او نیز به خوبی اعتقادات و کاراکتر او را به رخ کشیده‌اند. زهره افشار معمولا رنگ‌های تیره به تن می‌کند و آرایش کمی نیز دارد.

شیوا مستور

خانم دکتر سریال استایل جسورانه و بسیار جذابی دارد و همین استایل تماما نمایانگر کاراکتر شجاع و جسور اوست. حال و هوای وینتیج در استایل و لباس‌های او کاملا مشهود است. از روسری‌های قواره کوچک گرفته تا بارانی گشاد و بلند، استایل‌های مخصوص دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی هستند.

استایل سریال میخواهم زنده بمانم : نادر سرمد

استایل نادر سرمد به اندازه استایل‌های امیر شایگان رسمی و جا افتاده نیست، اما نادر نیز به واسطه شغلش یعنی تدریس، استایل سنگینی دارد. البته لباس‌های نادر به روزتر و متنوع‌تر از لباس‌های شایگان هستند. یقه اسکی و پیراهن‌های چهارخانه آیتم‌های اصلی کمد این کاراکتر هستند.

امیر شایگان

یقه اسکی‌ها و کت و شلوارهای گشاد و دهه ۶۰‌ای، اصلی‌ترین آیتم‌های کمد امیر شایگان هستند. این کاراکتر بخاطر موقعیت شغلی‌اش معمولا تمام دکمه‌های یقه خود را می‌بندد و کمتر پیش می‌آید که او را با یقه باز ببینیم. امیر شایگان نیز استایل بالغ و کاملا جا افتاده‌ای دارد.

شما چقدر طرفدار این سریال هستین ؟

  لباس مناسب در ترکیه چیست؟

منبع : سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *