استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

راهنمای خرید کیف های بزرگ هلالی، گلدانی، رودوشی و کوله

استایل با کیف بزرگ |در مقاله‌ای جداگانه راجع به یک سری کیف های کوچک و کاربرد صحبت کردیم.

Estimated reading time: ۹ دقیقه

اما امروز می‌خواهیم به سراغ کیف‌هایی برویم که بزرگتر و جادار دار هستند پس با ما همراه باشید تا استایل با کیف بزرگ یعنی کیف‌های گلدانی، کیف‌های هلالی کوله و رودوشی را برای داشتن استایل با کیف بزرگ بررسی کنیم.

کیف گلدان

اولین کیف بزرگی که می‌خواهیم در موردش صحبت کنیم کیف گلدانی است. همانطور که از اسمش پیداست این کیف پایین کوچکی دارد و وقتی به بالا می‌رسد گشادتر و مثل دهان و لبه گلدان بزرگ می‌شود. معمولاً این کیف از جنس چرم است و تیره و ظاهری کاملا رسمی دارد. البته بعضی افراد می‌توانند بر اساس مدل مانتو خود  در خیابان هم استفاده کنند.

این کیف بزرگ است و چیزهای زیادی در میان آن جای می‌گیرد. پس یکی از جاهایی که می توانید از این کیف استفاده کنید دانشگاه است. همچنین به دلیل جنس مرغوبی که دارد دوام بالا و ماندگاری آن زیاد است.در جاهای دیگر هم که می‌توان از آن استفاده کنید مهمانی است. در کل استایل با کیف بزرگ کمی به نسبت کیف‌های کوچک محدود تر است.

استایل با کیف بزرگ : کیف هلالی یا هوبو

دومین کیفی که قصد صحبت در موردش را داریم کیف‌های هلالی یا هوبو است. همانطور که از اسمش پیداست این کیف هم جز کیف‌های بزرگ است با این تفاوت که برای شکل‌گیری هلال آن از متریال نرم استفاده می‌کنند تا انعطاف پذیر باشد و خم شود.این کیف هم جز کیف‌های دوشی است و از چرم ساخته می‌شود.

از طرفی بند آن هم کوتاه و پهن است و ابعاد آن معمولاً مربع بزرگ و مستطیل متوسط است و به صورت قفل و یا زیپی درست می‌شود.

از خوبی‌های استایل با کیف بزرگ مثل هوبو یا هلالی این است که محدود به سن نیست و در همه موقعیت‌ها از رسمی تا خودمانی و استایل‌های روزمره و اسپرت همراه خوبی برای شماست.

می توانید کوچک آن را انتخاب کنید و وسیله هایی مثل گوشی در درون آن قرار دهید و می‌توانید بزرگ ان را بخرید و در موقعیت‌هایی مثل محل کار و یا دانشگاه که لوازمی مثل کتاب یا ظرف غذای کوچک درونش بگذارید. از طرفی برای موقعیت‌های رسمی کیف هوبو کوچک مناسب‌تر است و همچنین برای مسافرت هم مناسب است.

همچنین بسیاری از کیف‌های گلیمی که مورد پسند هنردوستان قرار گرفته این فرم هلالی را دارد که به خصوص در تابستان رنگ‌های شاد و زیبا دارد بسیار استقبال زیادی از آن شده است.برای استایل کردن با کیف هلالی بهتر است در فضاهای رسمی از رنگ‌های رسمی استفاده کنید.

کوله پشتی

سومین کیف کوله است و می‌خواهیم نقش کوله را در استایل را بررسی کنیم. کوله انواع مختلفی دارد از چرمی تا برزنت و تنوع جنس و رنگ را فراوان است.کوله‌های چرمی کلاسیک هم از دیگر انواع کوله‌ها هستند و برای موقعیت هایی مثل دانشگاه تا محل کار مناسب هستند.

از مدل‌های دیگر کوله پشتی، کوله‌های باشگاه هستند که ضدآب و جنسی قابل تنفس دارند به خاطر اینکه عرق نکنند و بوی بدی نگیرند. از طرفی اگر کیف مناسب بخرید به راحتی در چند جا می‌توانید استفاده کنید مثلا در آنان لپ‌تاپ خود را بتوانید بگذارید و در محل کار یا جاهای دیگر ببرید.

در سال‌های گذشته یکسری کوله پشتی مد شد که فرمی فانتزی داشتند و در محیط‌های مثل مدرسه، بیرون و کلاس توسط جوانان مورد استفاده قرار می‌گرفتند. و آنها شکل و فرم‌های متفاوتی داشتند از مربع تا مستطیل و… و در رنگ‌های مختلف بودند.

یک سری کوله‌ها تفریحی هستند که ضدآب، بزرگ، مناسب و به شدت جادار است که احتمالا در کوهنوردی با آن برخورد کرده باشید. این کوله‌ها در سفر همراه خوبی هستند.

کوله پشتی بیشتر فرم کژوال دارد یعنی با لباس‌های مثل شومیز، مانتو، پالتو های اسپرت، کاپشن وشلوارهای جین استایل خوبی را به وجود می‌آورند.اما حواستان باشد هرگز با لباس‌های رسمی از کوله استفاده نکنید. این ها کیف مناسب برای کت و شلوار زنانه نیستند.

  استایل های مناسب پیاده روی

استایل با کیف بزرگ با کیف رو دوشی

و اما آخرین کیفی که قصد بررسی آن را داریم کیف های رو دوشی است. کیف‌های رو دوشی انواع مختلف و متفاوتی دارد از اسپرت و ساده تا مجلسی و اداری که انتخاب آنها به سلیقه خودتان بستگی دارد.

جنس کیف‌های رودوشی معمولا از چرم و پارچه و… است و متریال‌های متفاوتی به حصیر هستند. این کیف‌ها را در سایز کوچک مناسب با اندام خود می‌توانید دوش بگیرد؛ مثلا اگر اندام مثلث برعکس دارید می‌توانید به صورت کج از آن استفاده کنید که باسن شما را حجیم کند و بالا تنها  را بیش از حد کشیده نکند.

از طرفی تنوع رنگی آنها بسیار بالا است و بسته به استیل شما دارد و باید با رنگ شال و اکسسوری‌های دیگری آن را ست کنید.جالب است بدانید که در زمان های قدیم کیف نمادی از ثروت بود و افراد با کیف‌های دوشی، فخر فروشی می‌کردند.

اما یک‌سری نکات را برای استایل با کیف بزرگ در نظر بگیرید: مثلا کیف‌های رو دوشی شما باید حمل راحتی داشته باشد و سبک باشد اما نه در حدی که مدام بیفتد. بعضی از کیف‌های رو دوشی محفظه‌های جداگانه دارند و مرتب هستند پس اگر این نظم برایتان مهم است در خرید آن دقت کنید.کیف‌های هوبو، زنجیردار، بامبو، سایز بزرگ، حصیری، بافتنی و… از انواع مدل‌های کیف رودوشی هستند.

کیف‌ها یکی از مهم ترین اکسسوری‌های بانوان هستند که اگر نبود شرایط خیلی سخت می‌شود. پس قبل از استایل با کیف بزرگ اول جنس و کاربرد آن را مد نظر قرار دهید که اذیت نشوید.امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *