استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

بررسی ۱۳ مدل کیف ترندی بهار و تابستان ۲۰۲۴

ترند کیف ۲۰۲۴ | هر خانم شیک پوشی برای کامل کردن استایل خود به کیف نیاز دارد.

 در این بازار پر از تنوع، احتمالاً برای شما هم انتخاب کیف مشکل است. دانستن کیف‌های ترندی ۲۰۲۴ به شما کمک می‌کند تا به استایل‌تان روح تازه ببخشید و انتخاب درست و دقیقی داشته باشید. خوشبختانه ترند کیف ۲۰۲۴ برای همه سلیقه‌ها کیف‌های جذابی را ارائه کرده است که در ادامه به طور مفصل در مورد همه آنها صحبت خواهیم کرد.

کیف های قلاب بافی

وقت آن رسیده که دستان مادر بزرگ را ببوسید و از او بخواهید که برایتان یک کیف یادگاری ببافد. اگر هم خودتان به هنر قلاب بافی مسلط هستید، که یک هیچ از بقیه جلو افتاده اید. چراکه امسال،کیف های قلاب بافی جزو ترند کیف ۲۰۲۴ می‌باشد. ترند کیف های قلاب بافی از دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته شده اند و توسط افراد مشهوری همچون بلاحدید و ریحانا مورد استقبال قرار گرفته است.

کیف های قلاب بافی به تازگی وارد چرخه ترندها شده اند و احتمالاً چند سالی مهمان کمد لباس ما باشند. پس با خیال راحت یک کیف قلاب بافی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

ترند کیف ۲۰۲۴ مدل سطلی

اگر از سادگی و تکراری شدن طراحی کیف‌ها خسته شده اید، به شما نوید حضور کیف‌ های سطلی را می‌دهم. همان طور که از نام‌اش پیداست، این کیف سیلوئت استوانه‌ای دارد. استفاده از این ترند کیف ۲۰۲۴ را به کسانی که روحیه دراماتیک دارند و به اشکال هندسی علاقه مند هستند، پیشنهاد می‌کنم.

با خیال راحت همه چیز را حمل کنید!

برای کسانی که همیشه دغدغه جا شدن همه وسایل در کیف‌شان را دارند، ترند کیف ۲۰۲۲ هیجان انگیز و کاربردی است. طراحان در نمایش فش شوهای خود از کیف‌های بزرگ و اورسایز استفاده کرده اند. شما می‌توانید با استفاده از این کیف، استایلی کژوال و راحت را داشته باشید

هر چه براق تر، جذاب تر!

 چیزی که در مد و فشن هر روز پر رنگ‌تر می‌شود، ماکسیمال است. هرچه براق تر، جذاب تر! این همان ترندی است که از سبک ماکسیمال می‌آید و علاوه بر کیف در بخش زیورآلات، کفش و لباس مجلسی نیز حضور دارد. منظور از زرق و برق در کیف، هر چیزی است که آن را براق و اغراق آمیز کند. برای مثال پولک، پارچه ساتن، حاشیه‌های براق، نگین و سنگ‌های کریستالی از جمله متریال‌هایی است که ترند کیف ۲۰۲۴ دوست‌اش دارد.

میکرو همچنان حضور دارد

تقریباً چند سالی است که کیف‌های میکرو در فشن شوها حضور پر رنگی دارند و آنها را با متریال شیشه ای، چرم و پلاستیکی دیده ایم. باید بگویم که امسال هم این ترند بامزه در کنار کیف‌های بزرگ و اور سایز حضور دارد. شما با انتخاب یک کیف میکرو استایلی تینیجری و بامزه خواهید داشت.

با کیف مشکی خداحافظی کنید

با کیف مشکی خداحافظی کنید! این جمله ای است که ترند کیف ۲۰۲۴ به کسانی که در انتخاب کیف به سراغ رنگ‌های خنثی و تیره می‌روند، می گوید. برای داشتن استایلی ویمسیکال ( به معنی پر از رنگ ) لازم است کیف‌‌هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ‌های شاد و درخشانی مثل قرمز، فسفوری، زرد و نارنجی هستند.

زنجیرهای طلایی و بزرگ در ترند کیف ۲۰۲۴

احتمالاً شما هم با شنیدن زنجیر طلایی به یاد برند ورساچه افتاده اید. ورساچه از دهه ۹۰ میلادی از زنجیر به عنوان امضای برند خود استفاده می‌کند. این بار جزئیات زنجیرهای طلایی و بزرگ در ترند کیف ۲۰۲۴ می‌آید. برای داشتن استایلی جسورانه و قدرتمند،کافی است سر تا پا مشکی بپوشید و کیفی که بند زنجیر طلایی دارد را به عنوان اکسسوری تکمیل کننده استایل خود انتخاب کنید.

طراحی هم چون هلال ماه برای کیف ۲۰۲۲

باز هم ترند کیف ۲۰۲۴ به ما می‌گوید؛ از کیف‌های ساده با ساختار همیشگی فاصله بگیرید و هلال ماه را بر شانه‌های خود قرار دهید. بسیاری از برندهای لوکس مانند لویی ویتون و بالنسیاگا طرح هلال ماه را اجرا کرده اند. پیشنهاد می‌کنم اگر ظاهر متفاوت کیف برای شما جذاب و هیجان انگیز است از این ترند کیف ۲۰۲۴ استفاده و لذت ببرید.

کلاچ، کیفی برای مراسمات رسمی

برای رفتن به یک مهمانی شبانه مثل عروسی، جشن نامزدی، ایونت و رویدادهای کاری، کلاچ می‌تواند همراه خوبی برایتان باشد. کلاچ‌ها از دهه ۹۰ میلادی توسط برندهای مطرح محبوب شدند و همچنان جزو آیتم‌های پر طرفدار و کاربردی شناخته می‌شوند. یک کیف کلاچ در کمد لباس هر خانم شیک پوشی لازم و ضروری است؛ پس حالا که این کیف ترند و بین طراحان محبوب شده است، هر چه سریع تر برای خرید آن اقدام کنید.

ریشه دار و رها، کیف‌هایی به سبک بوهو

در بهار و تابستان ۲۰۲۲، برندها از استایل بوهو الهام گرفته اند. بوهو، استایل بی پروا، آزاد و رهایی است که عاشق سفر کردن و طبیعت گردی است. از مشخصه‌های این استایل مکرومه، بافت‌ها، تزئینات ریشه ای، گلدوزی و قلاب بافی است. حالا کیف‌های این استایل در ترند کیف ۲۰۲۴ حضور پر رنگی دارد. اگر شما هم به این استایل علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنم یک کیف بوهو داشته باشید.

  قد و بررسی جذابترین ترند های کفش ۲۰۲۲

لوگو برندها بر روی کیف

برندها در سال‌های اخیردر طراحی لباس خود از لوگو برند با استفاده از چاپ و یا انواع تکنیک‌های پارچه سازی، استفاده کرده اند. اما این بار در ترند کیف ۲۰۲۴ شاهد حضور لوگو برندها بر روی کیف هستیم. لوگو را مانند لباس در سایز و اندازه متنوع و با تکنیک‌های مختلف پارچه سازی مشاهده می‌کنیم.

سبدهایی از جنس حصیر

سبدهای حصیری مورد استقبال زنان در دهه ۷۰ میلادی بود. حالا این سبد و کیف‌هایی از جنس حصیر به ترند کیف ۲۰۲۴ بازگشته اند. در روزهای گرم تابستان برای سفر به شمال و رفتن به لب دریا، داشتن یک کیف حصیری بزرگ و سبک کافی است.

کیف‌های نرم و با حمل راحت

جالب است که ترند کیف ۲۰۲۴ همه طیف افراد و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. از کسی که به دنبال ساختار جدید در کیف است گرفته تا کسی که به دنبال راحتی و کاربردی بودن کیف است. این بار کیف‌هایی با ساختار نرم آماده اند تا حس راحتی و سبکی را تامین کنند.شما می‌توانید برای داشتن یک استایل روزمره و کژوال، رفتن به اداره و مراکز خرید از کیف نرم و راحت استفاده کنید.

نویسنده : مائده

منابع :

Womanandhome.com

Harpersbazaar.com

ترند کیف ۲۰۲۴ چه سبک‌هایی را شامل می‌شود؟

در بهار و تابستان ۲۰۲۴ طراحان برتر دنیا با نمایش کیف‌های ترندی به ما خبر از تنوع و پوشش همه سلیقه‌ها را می‌دهند. استایل بوهو، رمانتیک و کژوال از دسته استایل‌های مورد الهام طراحان بوده است.

برای رفتن به مهمانی چه کیفی تهیه کنیم که مد روز هم باشد؟

کیف‌هایی با تزئینات سنگ و کریستال، ریشه دار، رنگی و کلاچ برای رفتن به مهمانی به خانم‌های خوش استایل پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *