استایل شناسی

بلا حدید پکیج تروفی وینتج را برای تور بریتانیایی خود آماده کرد

مگر اینکه زیر صخره زندگی کنید، که جریان پیوسته‌ای از پست‌های ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز بلا حدید در تابستان را در IG مشاهده نکرده باشید. چه در پس‌زمینه‌های دیدنی رودخانه فرانسوی باشد و چه در زیر نور آفتاب سوزان ایبیزا (این ظاهر بیکینی Saint Dilara Beach Club است که این کار را برای ما انجام داد)، این سوپرمدل هنوز با لحظات شیک جلوی دوربین‌ها دیده شده است. بلا حدید کسی است که به راحتی می‌توان مجذوب او شد.

از زمان حضورش در انگلستان، این زن تأثیرگذار ۲۴ ساله اسلحه‌های بزرگ مد را به نمایش گذاشته است: قطعات باند آرشیو به طور خاص، یک لباس گینگهام قدیمی و زیبا، مجهز به کمربند مروارید زیبا، توسط Junya Watanabe از دهه ۹۰ دیده می‌شود. برای هر یک از افراد شیفته مد که در محراب دورتر طراح افسانه‌ای ژاپنی را عبادت می‌کند، بدون شک هیچ سرمایه‌گذاری بهتری از جواهرات دست دوم وجود ندارد. او علاوه بر اینکه یک الگوی مد آگاهانه عالی را ارائه می‌دهد، این قطعه را در چند روز گذشته دو بار پوشیده است و نشان می‌دهد که بلا حدید چقدر وسواس زیادی به این لباس دارد.

بیشتر بخوانیم: اینفلوئنسرهای معروف مد و استایل دنیا

استایل وینتیج بلا حدید

اما به همین جا ختم نمی‌شود. حدید همچنین با محصول پرفروش جدیدش مارک کالمن در پایتخت بریتانیا دیده شده است و استایل نوپایی را با پیراهن آستین بلند Chloè و شلوار جین کم ارتفاع را به نمایش گذاشته است. قسمت بالای مشکی که دارای حروف آبشاری به نام “Chloè” است، متعلق به دوران استیل مک کارتنی در خانه پاریسی است (جایی که طراح انگلیسی از ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ در راس آن بود)، و عشق به مدل را نسبت به موارد نادر بیشتر تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانیم : استایلینگ یعنی چی ؟

  چرم چیست ؟

بعد از این استایل‌های حدید چه گنجینه‌‌های قدیمی دیگری انتظار می رود؟ ما امیدواریم که او یک لحظه گوچی در دوران تام فورد (آن پیراهن ابریشمی و شلخته را در ظاهر اولیه پاییز و زمستان ۱۹۹۵ که توسط امبر والتا بهار در اینجا به ذهن می‌آید) بپوشد. شاید یک مجموعه دوتایی آبی پودری از تغییرات لرزه‌ای پرادا در مجموعه بهار و تابستان ۱۹۹۶؟ هر چه که می‌تواند باشد، ما مشتاق هستیم که بدانیم.

منبع سایت vogue

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *