استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین راهنمای کاربردی خرید شال رنگی زنانه برای خانم‌ها سبزه پوست

خرید شال رنگی | شال و روسری از جذاب‌ترین آیتم‌های استایل بانوان است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۵ دقیقه

 خرید شال رنگی زنانه | تنوع رنگ و نقش آن‌ها باعث می‌شود هرکس با توجه به رنگ پوست، سلیقه و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد، انتخابی ایده‌آل داشته باشد. امروزه شال نه تنها به منظور پوشاندن سر، بلکه یکی از اکسسوری‌های فوق العاده‌ای است که ظاهر شما را زیباتر می‌کند؛ به همین علت آگاهی از این که چه مدل، نقش و رنگی بیشترین همخوانی را با ما دارد، ضروروی است. در این مقاله به بررسی بهترین نکات خرید شال رنگی و روشن برای پوست‌های سبزه پرداخته شده است؛ پس همراه ما باشید.

خرید شال رنگی زنانه برای پوست های تیره

همان گونه که می‌دانید همه‌ی ما از نظر ظاهری  ویژگی‌های منحصر بفردی داریم. آگاهی از این تفاوت‌ها برای انتخاب لباس و اکسسوری ضروری است. رنگ پوست یکی از همین خصوصیات است که بیشترین تاثیر را را برای انتخاب و خرید روسری و شال دارد؛ زیرا چهره همیشه بیشترین توجه را به سمت خود می‌کشاند. به همین دلیل نه تنها نوع میکاپ بلکه تناسب تونالیته‌های رنگی شال و روسری با صورت نیز اهمیت پیدا می‌کند.

 به طور کلی پوست به دو دسته‌ی روشن و تیره ( سبزه ) تقسیم می‌شود که به هر کدام از آن‌ها طیف رنگی خاصی می‌آید. احتمالا شما هم می‌پرسید که از کجا می‌توان شال و روسری مناسب پوست سبزه تهیه کرد؟ یا برای برای خرید شال رنگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده می‌شود و بهترین مدل‌ها برای خرید شال را به شما پیشنهاد می‌دهیم!

  چطور با سارافون زنانه استایل هنری داشته باشیم؟

سفید بیشترین همخوانی را با پوست سبزه و برنزه دارد.

خرید شال رنگی و روشن برای پوست سبزه

اگر پوستی تیره یا سبزه دارید بهترست کمتر به سراغ مشکی یا خاکستری بروید؛ زیرا این دو رنگ چهره‌ی شما را بی‌روح و خسته نشان می‌دهند. علاوه بر این احساس غمگینی و ناراحتی را به دیگران منعکس می‌کنند. البته اگر در نقش آن‌ها ترکیبی از سایر رنگ‌ها باشد این تاثیر خنثی می‌شود. به طور کلی خرید شال رنگی و روشن برای پوست سبزه گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود. زیرا اصطلاحا صورت شما باز و سرشار از انرژی دیده می‌شود.

روزهای تابستانی، مهمانی‌ها و خرید و رفت و آمدهای روزمره بهترین فرصت برای پوشیدن رنگ‌های شاد است.

چی بپوشم
چی بپوشم

چه رنگی به پوست سبزه می‌آید؟

پوست‌های سبزه به دو دسته‌ی گرم و سرد تقسیم می‌شوند. برای تشخیص آن نیز کافی است به مچ دست‌تان نگاه کنید؛ اگر رگ‌‌های شما سبز باشند، پوستی گرم و اگر آبی و متمایل به بنفش باشند، پوستی سرد دارید. گاهی اوقات هر دو رنگ دیده می‌شود؛ در این صورت پوست شما خنثی است و هیچ محدودیتی در انتخاب نقش و رنگ ندارید!

  راهنمای جامع بهترین ست ها با شلوار جین

پوست‌های گرم و سبزه بیشترین همخوانی را با قرمز، نارنجی، زرشکی، قهوه‌ای، کرم دارند. پوست‌های سرد و تیره نیز با  طیف سبز، آبی و بنفش و حتی صورتی تناسب ایجاد می‌کنند. نکته‌ی دیگری که بهترست به آن توجه کنید این است که رنگ‌های شارپ بهتر از رنگ‌های مات به شما می‌آیند؛ پس از همجواری رنگ‌ها در کنار هم نترسید! گاهی اوقات فقط یک شال به تنهایی می‌تواند استایل شما را درخشان و ستودنی کند!

چرا باید شال رنگی زنانه بخریم؟

شاید شما هم از بپرسید فرق بین روسری و شال چیست؟ یا چرا باید شال بخریم؟ همان طور که گفته شد شال فقط برای پوشش سر استفاده نمی‌شود؛ بلکه یک اکسسوری جذاب است که تکمیل کننده استایل شما خواهد بود. شال دخترانه وغیر رسمی است و برای تیپ‌ها کژوال مناسب است. این اکسسوری زیبا معمولا در ابعاد ۷۰ یا ۸۰ عرض و ۱۸۰ تا ۲ متر طول دارد.

البته این ابعاد کاملا متغیر است و می‌توان کوچک‌تر یا بزرگ‌تر باشد. روسری یک پارچه‌ معمولا مربعی است که با تا زدن به صورت مثلثی استفاده می‌شود. روسری بیشتر حالت رسمی دارد و برای خواستگاری، قرارهای کاری و موقعیت رسمی مناسب‌تر است.

  بررسی جذاب‌ترین کیف های کلاچ، کیف کمری، کیف باگت و انواع کیف های کوچک

شال نسبت به روسری قد را بلندتر نشان می‌دهد؛ به همین علت برای افرادی که می‌خواهند بلندتر یا لاغرتر دیده شوند انتخابی عالی است. اگر لاغر اندام هستید یا می‌خواهید که در قسمت شانه و بالاتنه پوشش بیشتری داشته باشید، خرید روسری گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود. اگر قصد هدیه دادن نیز دارید، شال و روسری گزینه‌ای عالی هستند.

بهترست دقت کنید که فردی که برای او هدیه می‌خرید با شال راحت‌تر است یا روسری. ما خرید شال رنگی و روشن برای خانم‌های جوان و افراد علاقه‌مند به استایل‌های راحت و اسپرت را پیشنهاد می‌دهیم .

نکات ضروری برای خرید شال رنگی زنانه

 جنس، دوخت تمیز و چاپ با کیفیت از دیگر موارد نکات ضروری برای خرید شال رنگی است. علاوه بر موارد ذکر شده بهترست با آگاهی و اطمینان بیشتری خرید کنید. مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیک نیز اهمیت دارد. اگر قصد خرید از پیج‌های اینستاگرام دارید، نظرات سایر کاربران و تجربیات آن‌ها را حتما بخوانید.

جنس شال رنگی زنانه

جنس‌های مختلف شال و روسری می‌تواند گیج کننده باشد؛ اما شما بهترست با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید. به طور مثال شال پلیسه و لمه کاملا مجلسی است. شال نخی برای رفت‌ و آمدهای روزمره و شال کشمیر یا موهر در پاییز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  نکته‌ی دیگری که بهترست به آن توجه کنید سٌر نخوردن و راحتی شال روی سر است؛ زیرا مرتب کردن دائم آن می‌تواند شما را کلافه کند.

شال‌های پلیسه و لمه با مانتوکتی استایلی زیبا به وجود می‌آورند. اگر شما هم به این سبک علاقه دارید، برای خرید شال رنگی مجلسی لحظه‌ای درنگ نکنید.

  انواع بوت زنانه و نحوه ست کردن آن ها

دوخت و چاپ

دوخت و چاپ تمیز و با کیفیت یکی دیگر از ویژگی‌های مهم خرید شال رنگی است. اگر اطراف شال به درستی دوردوزی نشده باشند، خیلی زود نخ کش شده و ظاهر شال را خراب می‌کنند. کیفیت نامناسب رنگ و چاپ نیز باعث می‌شود که پس از هربار شست و شو رنگ پس بدهد و پس از مدتی ظاهر زیبای خود را از دست بدهد.

نویسنده : عاطفه

به پوست سبزه چه رنگ‌هایی می‌آید ؟

طیف گسترده‌ای از قرمز، و سبزها بیشترین همخوانی را با پوست سبزه دارند. علاوه بر این کرم، آجری، خردلی، طلایی نیز جلوه‌ای خاص به شما می‌دهند.

از کجا می‌توانیم با اطمینان شال و روسری بخریم ؟

اگر قصد خرید شال  و روسری دارید، سایت و پیج‌های زیادی را پیدا خواهید کرد. فقط کافی است با کسب اطمینان به وسیله‌ی روش گوناگون مثل آگاهی از تجربیات دیگران، خریدی امن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *