استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

بهترین سبک زندگی خودت را داشته باش !

لایف استایل

live your best life عنوانی است که امروزه نه تنها در شبکه های اجتماعی بلکه در افکار هر فرد شکل گرفته است.  اما واقعا عبارت “بهترین زندگی خودت را زندگی کن” واقعا به چه معناست ؟  چگونه می توان به گونه ای زندگی کرد که علاوه بر آن که بهترین خودمان باشیم هر روز رشد کنیم و سطح سلامت جسمی  و روحی خود را بالا ببریم ؟ سطح زندگی ما می تواند چقدر در  ارتقا جامعه موثر است ؟

ما در ادامه ی این مقاله سعی کردیم برای پرسش های بالا ، پاسخی مناسب بیابیم ، شما هم با دانستن آن ها می توانید  برای رسیدن بهترین زندگی خود تلاش کنید و  به اهداف خود برسید.

فضای مجازی به ما چه می گوید ؟

وقتی شما در فضای مجازی به دنبال یک زندگی ایده آل و عالی  میگردید با انبوهی از  عکس هایی  مواجه می شوید که از هزاران خانه بزرگ  و باشکوه ، دخترانی با اندام  لاغر و چهره ای زیبا ،  غذا های خوشمزه و سالم و… گرفته شده اند. تقریبا هر چیزی که در اینستاگرام و فضای مجازی میبینید در بی نقص  ترین حال خود است و هر کسی سعی می کند از خود ظاهری  ثروتمند ورویایی نشان دهد که در دنیای واقعی  غیر ممکن و دور از انتظار است.

  بهترین روش برای شستن لباس های نخی در تابستان چیست ؟

آیا این واقعا تعریفی از best life   یا بهترین زندگی است ؟  همانطور که می دانید ذهن انسان هر چه  را بیشتر بخواهد ، می خواهد آن را داشته باشد ولی آیا ما برای احساس خوشبختی و خوشحالی نیاز داریم که یک معجون گران از آب سبزیجات بخوریم ؟ آیا واقعا هر محصولی که به طور گسترده تبلیغ می شود ارزش زیادی برای بالابردن سطح زندگی ما دارد ؟ دفعه ی بعد که می خواستید از یک اینفلوئنسر محصولی بخرید ، کمی تامل کنید و از خودتان بپرسید آیا باعث می شود بهتر زندگی کنید ؟

سبک زندگی

 تصویر یک لایف استایل

لایف استایل  و روتین کار های روزمره  سلبریتی ها و افراد مشهوری  به نظر ساده می آید ؛ ریحانا می گوید با یک مربی شخصی تمرینات هوازی انجام می دهد تا به او انگیزه دهد. ویکتوریا بکهام هر روز صبح دو ساعت تمرین می کند. جسیکا بیل نوشیدن آب ، خواب کافی ، تغذیه سالم و پرهیز از نوشیدن الکل را  راز سلامتی خود می داندهمه ی آن نکاتی برای رسیدن به یک زندگی سالم و شاد است اما یک مشکل وجود دارد.

رفتن به سالن ورزشی هزینه زیادی دارد. همیشه خوردن غذای سالم  و ارگانیک مقرون به صرفه نیست. خواب کافی برای کسانی که به دلیل مشغله های زیاد خود باید زود بیدار شوند و دیر بخوابند ، امکان پذیر نیست.

  جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران

اگر شما دغدغه های زیادی داشته باشید ولی بشنوید که بسیاری از افرا دهر روز چند ساعت ورزش میکنند و  مدتی طولانی صرف تهیه مواد سالم بدن خود می کنند درحالی که شما فرصت هیچ کدام از آن ها را ندارید  ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شوید.

شما باید با خود به گفت و گو بپردازید به توجه به شرایط خود بهترین سبک زندگی مناسب خودتان را پیدا کنید ممکن است بیش از آن چه که فکر کنید با لایف استایل بازیگران و خواننده ها متفاوت باشد ولی بدانید هرکس با توجه به شرایط خود می تواند تصمیم بگیرد که بهترین زندگی چیست .

لایف استایل

زندگی خود شما

احتمالا برای تان سخت است که باور نمی توانید زمان و  هزینه های گزافی برای مربی شخصی ، باشگاه های ورزشی گران یا رژیم های غذایی عجیب و غریب بپردازید اما بدانید اکثر افراد شرایط مشابهی دارند و اصلا نگران کننده نیست .شما هنوز  می توانید براحتی در خانه تمرین کنید از آموزش های آنلاین استفاده کنید و با استفاده از تمرینات روزانه خود را سالم و متناسب نگه دارید.

علاوه بر ورزش ، رژیم غذایی مناسب نیز تاثیر بسزایی برای سلامتی و نشاط بدن دارد ، برنامه ی غذایی که همه ریز مغذی های ضروری را داشته باشد شما را زود تر از آنچه فکر کنید به نتیجه ی دلخواهتان می رساند.

  برای سفر به خارج از کشور باید چه لباسی بپوشیم؟

رشد عادت های مثبت

یک رژیم غذایی متعادل و مناسب باید شامل پروتئین ها ، چربی ها ، کربوهیدرات ها ، فیبر و میوه ها و سبزیجات باشد. بهتر است مقدار غذای فرآوری شده را به حداقل برسانید و وعده های غذایی خانگی را انتخاب کنید. اگر وقت زیادی برای پخت و پز ندارید  سعی کنید غذاهای تازه و ساد ه ای را  انتخاب کنید که برای تهیه آنها زمان زیادی لازم نیست مانند میوه ها ، سبزیجات ، ساندویچ ها ، تخم مرغ ، سالادهای ساده ، غلات و غیره.

اگر باید زود بیدار شوید و مجبورید دیر بخوابید ، سعی کنید در طول روز چرت بزنید. حتی اگر خوابیدن برای شما سخت باشد ، باز هم چشمانتان را ببندید و ذهن خود را برای چند دقیقه استراحت دهید. برای اطمینان از نوشیدن منظم آب  ، یک بطری یا قمقمه ی تهیه کنید هر روز صبح آن  را پر کنید ، این گونه دیگر لازم نیست با خرید آب معدنی  به محیط زیست نیز آسیب بزنید.

میوه ها و سبزیجات

زندگی فقط کار نیست

تکرار کارهای مشابه و شغل های خسته کننده ممکن است از نظر روحی به شما آسیب بزند و زندگی را برای تان یکنواخت کند ، اما بدانید احساس خوشبختی از لذت بردن از تک تک لحظات زندگی است پس گاهی از فارغ از فعالیت های روزمره ، به خود استراحت بدهید و طعم شیرین زندگی که در آن هستید را با نوشیدن یک چای ، دورهمی های دوستانه و خانوادگی و حتی تهیه یک غذای خوشمزه ،  با تمام وجود حس کنید.

  چگونه یک ست لباس کلاسیک تام‌بوی را کنار هم بگذاریم؟

استرس نداشته باشید و استراحت بیشتری کنید بایستید و به اطراف خود نگاه کنید تا از مکان و زمان که در آن لحظه خاص هستید لذت ببرید و خود و اطرافیان را بیشتر  دوست داشته باشید.

دورهمی های دوستانه

افکار و ارزش ها

بهترین زندگی از نظر شما چیست ؟؟ واقعاً به خود شما بستگی دارد. احساس می کنید چه چیزی برای شما مهم است؟ اهداف و نیازهای شما چیست؟  به چه چیزی اهمیت می دهید؟ اگر بتوانید به این سوالات روراست و صادقانه  پاسخ دهید ، می توانید یک  سبک زندگی برای خود ایجاد کنید که از آن راضی باشید و شما را بیش از گذشته شاد  کند.

امیدوارم مطالب این مقاله تلنگری کوچک برای شما باشد تا بتوانید بهترین سبک زندگی را برای خود پیدا کنید.

تهیه و تنظیم : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *