استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین ست با شلوار کتان سفید مردانه چیست؟

شلوار کتان سفید مردانه | اگر یک شلوار کتان سفید مردانه دارید، شما بسیار خوش شانس هستید، چراکه با این رنگ بیسیک می‌توانید استایل‌های متنوعی از کژوال تا رسمی را داشته باشید.

یکی از مزایای شلوار کتان سفید این است که سفید رنگ بسیار قدرتمندی است. می‌توان آن را با هر رنگ پوستی، چه پوست سفید، چه پوست سبزه یا حتی اگر پوست قهوه‌ای تیره دارید، هماهنگ کنید. رنگ سفید را نیز می توان با هر رنگی ترکیب کرد، بنابراین در انتخاب لباسی که باید با شلوار کتان سفید خود ست کنید مشکلی نخواهید داشت. تنها کافی است بدانید که چه آیتم‌هایی با شلوار کتان سفید مردانه به خوبی ست می‌شوند و مناسب چه مکان‌هایی هستند.

ست شلوار کتان با پیراهن

یک آستین بلند یا کوتاه در هر رنگی با شلوار کتان سفید ست شود، ظاهری نیمه رسمی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید آن را با یک کمربند قهوه‌ای، مشکی یا چرمی ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید. البته کفش‌های شما می‌توانند چرم یا هر کفشی که دارید باشد. بهتر است برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان رنگ کفش و کمربند را هماهنگ بردارید. برای داشتن استایلی اسمارت کژوال از پیراهن‌های کلاسیک و ساده استفاده کنید. رنگ‌های پخته و تیره رسمیت بیشتری به استایل شما خواهند داد.

 

  جذاب‌ترین استایل و لباس مناسب سفر به دبی چیست؟

پیراهن آستین بلند آبی روشن و شلوار کتان سفید خود را با ساعت یا دستبند، عینک آفتابی و لوفرهای قهوه ای تیره یا روشن ست کنید.همچنین برای داشتن ظاهری خاص‌تر، پیراهن آبی تیره و شلوارهای کتان سفید با عینک آفتابی را انتخاب کنید. یک اسنیکرز سفید و مشکی برای ست کردن با این ترکیب عالی است.

برای اینکه غیررسمی تر به نظر برسید، یک پیراهن آستین بلند آبی پاستلی را با شلوار کتان سفید مردانه بپوشید. برای جذابیت بیشتر، از عینک آفتابی مشکی و کفش راحتی چرمی نارنجی استفاده کنید. این سبک را می توان برای استایل تابستانی و رفتن به ساحل پوشید. برای تکمیل این استایل استفاده از دستبند مهره‌ای یا دستساز پیشنهاد می‌شود.

ست شلوار کتان با کت و بلیزر

اگر می خواهید ظاهری نیمه رسمی داشته باشید، شلوار کتان سفید مردانه خود را با کت تک  ست کنید. اینها دقیقاً با لباس و مدل پیراهن آستین بلند یا کوتاه یکسان هستند، اما تفاوت این است که اگر یک کت یا کت و شلوار همراه خود داشته باشید، رسمی تر به نظر می رسد. همانطور که شلوار کتان سفید را می پوشید، می توانید هر پیراهن آستین بلند یا کوتاه را انتخاب کنید و آنها را با کتی ست کنید که رنگ پیراهن آستین بلند یا کوتاه انتخابی شما را تکمیل کند.

  یک استایل تینیجری جذاب مناسب نوجوانان چه ویژگی هایی دارد؟

می توانید پیراهن آستین بلند آبی و شلوار کتان سفید مردانه را با کت بژ رنگ ست کنید. برای بهتر شدن استایل از یک ساعت مچی کلاسیک استفاد کنید. همچنین کفش بلانچر یا لوفر رنگ عسلی به خوبی با این لوک ست می‌شوند.

یکی دیگر از سبک‌های ست کردن شلوار کتان سفید مردانه، پوشیدن پیراهن‌های یقه‌دار سفید و کت کتان طوسی است. این ست بسیار راحت، مطمئن و در عین حال شیک است.

ست بعدی با شلوار کتان سفید مردانه، استفاده از پیراهن آبی روشن با یک کراوات و کت آبی تیره است. یک ساعت ساده ظاهر رسمی شما راجذاب‌تر می‌کند. برای انتخاب کفش به سراغ کفش‌های چرمی به رنگ‌های تیره بروید.

 

ست شلوار کتان سفید با ژاکت

هنگام پوشیدن شلوار کتان سفید با ژاکت و ژاکت کش باف، این نکات را رعایت کنید:

ترکیب گرم یک پیراهن یا تی شرت یقه دار مشکی با شلوار کتان سفید مردانه برای ست کردن با یک پلیور یقه V سفید گرمتر خواهد بود. برای تکمیل استایل، آن را با کفش های کتونی سفید ست کنید.ژاکت کش باف پشمی خود را با پیراهن آستین بلند آبی و شلوار کتان سفید ست کنید تا شاداب و گرم تر به نظر برسید.

  استایل تام بوی را بیشتر بشناسید ! چگونه تام بوی بپوشیم؟

شلوار کتان سفید مردانه را با چه کفش هایی ست کنیم؟

برای انتخاب کفش با شلوار کتان سفید به سراغ کتونی، اسنیکرز و انواع بوت‌های چرم و لوفرهای جیر بروید. کتونی و اسنیکرز با تیشرت و پیراهن آستین کوتاه به راحتی ست می‌شود و برای استفاده روزمره کاربرد دارد. استفاده از بوت و ژاکت کنار شلوار کتان سفید برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان مناسب است. برای انتخاب رنگ می‌توان گفت که همه رنگ‌ها کنار سفید خوب به نظر می‌رسند، اما رنگ‌های عسلی، بژ، سرمه‌ای و زیتونی با شلوار کتان سفید عالی ست می‌شوند.

 

ست شلوار کتان سفید مردانه را چه زمانی بپوشیم؟

با تمام ایده‌های لباس‌هایی که با شلوار کتان سفید ست می‌شوند، می‌توانید بگویید که همه این‌ها برای هر موقعیتی مناسب است. می‌توان آن را برای شام یا ناهار، مجالس رسمی و مکان‌ها و رویدادهایی که در تابستان، بهار و پاییز رخ می‌دهد پوشید. با همه این رویدادها، محبوب ترین زمان برای پوشیدن شلوار کتان سفید در تابستان و بهار است که می توانید در شهر و سواحل بچرخید.

  طراحی لباس اصولی در سریال قورباغه

فواید استفاده از شلوار با جنس کتان:

امروزه مردم زندگی پرمشغله ای دارند و معمولاً به سمت شیوه‌ها و محصولاتی گرایش دارند که روزانه در زمان صرفه جویی می کنند. اتو کردن لباس‌ها در صبح، نیاز به خرید محصولات مراقبت ویژه یا خشکشویی گران قیمت برای یک فرد مدرن بسیار آزار دهنده است. خوشبختانه برای کسانی که علاقه مند به جنس کتان هستند، می‌دانند شلوار کتان به هیچ یک از آن ها نیاز ندارند.

یکی از مزایای کتان این است که لباس‌های کتانی بدون زحمت هستند و می‌توان آن‌ها را در ماشین لباسشویی شست، با حرارت کم خشک کرد یا روی قفسه آویزان کرد تا به طور طبیعی خشک شوند. یکی از جنبه‌های جالب کتان این است که سریع خشک می شود. پارچه کتان نیازی به محصولات شست و شوی ویژه ندارد، از محصولات شستشوی ملایمی که در خانه دارید، می‎توانید استفاده کنید. تنها نکته این است که از سفید کننده استفاده نکنید زیرا روی لباس‌های کتان تأثیر مطلوبی نخواهد داشت و به پارچه آسیب می‌رساند.

نویسنده : مائده کاظمی

 چرا باید شلوار کتان سفید مردانه را داشته باشیم؟

از آنجایی که کتان پارچه‌ای سبک، راحت و تنفس پذیر است و رنگ سفید، رنگی قدرتمند و قابل ست شدن با هر رنگی است، شلوار کتان سفید رنگ نیز کاربردی و ضروری برای کمد لباس آقایان شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *