استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین ست ها با شلوار جین طوسی مردانه چگونه است؟

شلوار جین طوسی مردانه |شلوارهای جین از جمله شلوارهای محبوبی هستند که برای هر سن و سال و زن و مردی مناسب است.

رنگ‌ طوسی در طیف‌های مختلف از طوسی روشن گرفته تا شلوار جین ذغالی برای موقعیت‌های مختلفی ست می‌شود و ظاهر شما را جذا‌تر از همیشه می‌کند. اگر دوست دارید با این رنگ شلوار ست‌های متفاوتی داشته باشید، حتماً در ادامه همراه ما باشید.

نکاتی در مورد پوشیدن شلوار جین طوسی

هنگام انتخاب لباس برای ست کردن با شلوار جین طوسی از کنتراست استفاده کنید. شما همیشه می توانید به دنبال یک ظاهر تک رنگ باشید، اما اگر آن سبک را دوست ندارید، رنگ های تیره تر را با شلوار جین زغالی مردانه ترکیب کنید. رنگ های روشن تر به خوبی با شلوار جین طوسی روشن هماهنگ می‌شوند.

برای فصل بهار و تابستان به سراغ شلوار جین طوسی مردانه در طیف‌های روشن بروید و آن را با رنگ‌‌های روشن، رنگ‌های پاستلی ست کنید. همچنین برای فصل پاییز و زمستان از ترکیب طوسی تیره با رنگ‌های پخته‌تر استفاده کنید. البته این ترکیبات یک پیشنهاد است و شما می‌توانید هر ستی که دوست دارید را در فصول مختلف داشته باشید. شلوار جین خاکستری روشن برای موقعیت‌های اسمارت کژوال مردانه بهتر است و ترکیب‌های لباس بیشتری را نسبت به جین ذغالی تیره به شما می‌دهد.

  جذاب‌ترین مدل‌ها برای خرید مانتو دانشجویی که نمی‌توانید از آن بگذرید!

هنگام خرید شلوار جین طوسی به چه مواردی دقت کنیم؟

پیشنهاد می کنم هنگام خرید شلوار جین طوسی مردانه دو چیز را در نظر بگیرید: مناسب بودن و شستشو. شلوار جین انتخابی شما باید در اندام‌تان به درستی قرار بگیرد و متناسب باشد. شلوار جین گشاد طوسی برای روزمره انتهاب مناسب‌تری است. برای داشتن استایل نیمه رسمی با شلوار جین، از مدل‌های راسته و یا اسکینی استفاده کنید. رنگ شلوار جین ممکن است بعد از چند بار شستشو کدر بشود. اما طوسی‌های رنگ متوسز بهتر از رنگ‌های روشن‌تر عمل می‌کنند.

شلوار جین طوسی و زغالی مناسب چه موقعیت‌هایی است؟

هان طور که بالاتر نیز اشاره شد، طوسی در طیف‌های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آنها می‌تواند یک ست جذاب را برای شما داشته باشد. اما آیا همه طیف‌های طوسی را می‌توان هر جایی پوشید؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که رنگ‌های روشن شلوار جین طوسی مردانه، بیشتر مناسب موقعیت‌های نیمه رسمی است. شما می‌توانید با ست کت تک و شلوار جین مردانه طوسی روشن، ترکیبی مناسب برای محل کار، قرارهای نیمه رسمی و مهمانی‌ها داشتنه باشید. همچنین جین طوسی تیره برای موقعیت‌های کژوال و استفاده روزمره انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. ترکیب شلوار زغالی، هودی نارنجی و کتونی سفید برای یک روز پاییزی بسیار جذاب خواهد بود.

  مدگردی با آناهیتا درگاهی و بررسی استایل آناهیتا درگاهی

ست با ژاکت جین

برای روزهای سرد پاییز و زمستان هیچ چیزی بهتر از یک ژاکت جین عمل نمی‌کنند. ترکیب ژاکت جین آبی با شلوار جین طوسی، استایل اسپرت مردانه جذابی را برای شما ایجاد می‌کند. برای انتخاب کفش نیز از چکمه، نیم بوت و حتی کتونی نیز می‌توانید استفاده کنید.

ست پیراهن و شلوار جین طوسی مردانه

ست پیراهن و شلوار جین از جمله ست‌های بسیار مناسب چه برای استایل‌ خیابانی و چه برای استایل‌ اسمارت می‌باشد. پیراهن به رنگ‌های زرشکی، سرمه‌ای، بادمجونی، خردلی، شرابی و حتی سفید به خوبی در کنار حین طوسی می‌درخشند. ست پیراهن جین مردانه و شلوار زاپ دار طوسی مردانه حتماً امتحان کنید.

استایل پاییزی با هودی و شلوار جین زغالی مردانه

یکی از جذاب‌ترین ست‌ها در پاییز، استفاده از هودی است. هودی یک آیتم پر طرفدار در سال‌های اخیر است که در رنگ و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود. هیچ ترکیبی برای پاییز زیباتر از هودی با شلوار جین زغالی مردانه نیست. همچنین اگر شلوار کمی زاپ یا پارگی داشته باشد، امتیاز بیشتر دارد.

ترکیب مینیمال

جین طوسی یا ذغالی را با تیشرت‌های مشکی ساده یا سایر رنگ های خنثی بپوشید. با انتخاب لباس ها

  کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان

به رنگ خنثی ظاهرتان را ساده، مینیمال و ظریف نگه دارید. به عنوان مثال، پوشیدن شلوار جین طوسی مردانه با یک تیشرت مشکی ساده یک استایل مینیمال مردانه را ایجاد می‌کند. سایه های مختلف طوسی، سفید، آبی و سرمه ای نیز گزینه های خوبی برای رنگ های تیشرت هستند.با استفاده از اکسسوری مناسب، رنگی را به استایل مینیمال خود اضافه کنید. به عنوان مثال، شلوار جین ذغالی مردانه و یک پیراهن طوسی روشن را با یک شالگردن یا ساعت سبز رنگ زنده کنید.

استایل مونوکروم با شلوار جین طوسی

مونوکروم استایلی است که همیشه ماندگار است و برای هر فردی مناسب است. همه ما حداقل یک بار از این استایل در روزمره یا مهمانی استفاده کرده ایم. مونوکروم به قدری جذاب است که تا مهمانی و مجالس مهم نیز همراه شماست و اگر آیتم‌ها به درستی انتخاب شوند، بهترین تیپ را خواهید داشت. در نتیجه انتخاب پیراهن ذغالی و شلوار جین ذغالی مردانه و یا پیراهن و شلوار طوسی را در اولویت‌های خود قرار دهید.

چه کفش هایی با شلوار جین طوسی بپوشیم؟

کفش ها یک آیتم مهم در استایل آقایان هستند و در اولین نگاه دیده می‌شوند. انتخاب یک جفت کفش مناسب برای ظاهری شیک و منحصر به فرد بسیار ضروری است. در حالی که مشکی انتخاب خوبی برای اکثر موارد رسمی است، فراموش نکنید که رنگ های دیگر را نیز می‌توانید امتحان کنید. کفش‌های قهوه‌ای، شرابی، قهوه‌ای سوخته، سفید و عسلی هم می‌توانند انتخاب‌های عالی باشند.

  راهنمای خرید انواع لباس خواب عروس

چه رنگ هایی با طوسی هارمونی دارند؟

طوسی با هر طیفی که باشدمی تواند با بسیاری از رنگ ها ست شود. با این حال، برای انتخاب جذاب ترین ترکیب، مهم است که سایه‌ها را در نظر بگیرید. طوسی می تواند بین لباس های مختلف متفاوت باشد، بنابراین همه اقلام دارای این رنگ با رنگ های یکسان به نظر نمی رسند. اگرچه، دستورالعمل‌های کلی وجود دارد که می‌توانید برای آسان‌تر کردن انتخاب یک ترکیب مناسب دنبال کنید.

به عنوان مثال، اگر شلوار طوسی شما رنگ سردی دارد، سعی کنید آن را با سایه های سرد دیگری مانند آبی ترکیب کنید. اگر رنگ آنها طوسی گرم است، آنها را با رنگ های گرم مانند قهوه ای بپوشید. با این اوصاف، اگر به ظاهر جسورانه علاقه دارید، از اجرای کنتراست نترسید. کنتراست طوسی روشن با آبی کاربنی، قرمز شرابی، زرد و بنفش بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود.

نویسنده : مائده کاظمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *