استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین شومیزهای دخترانه‌ی رنگ شاد و روشن + پیشنهاد خرید

خرید شومیز دخترانه | شومیز از جمله لباس‌های پر طرفدار بین خانم‌هاست.

Estimated reading time: ۸ دقیقه

شومیز یک کلمه فرانسوی است که شبیه به پیراهن‌های قدیمی مردانه می باشد اما پارچه آن ظریف تر و معمولاً نازک تر است. شومیز دخترانه در واقع همان پیراهن مردانه جلو باز است که مخصوص خانم ها دوخته می شود. اگر شومیز به عنوان زیرپوش زنانه طراحی شود لباسی نازک، آستین کوتاه یا بلند و تنگ خواهد بود که به راحتی می توان آن را زیر کت و شلوار و یا کت و دامن پوشید.

امروزه این شومیز در تنوع رنگ و طرح‌های متفاوت دیده می‌شود. شومیزها را در الگوهای جلو بسته و زیپ دار نیز مشاهده می‌کنیم. در ادامه این مطلب با انواع شومیز دخترانه آشنا می‌شوید و حتی می‌توانید جهت خرید یا دیدن تنوع شومیزها بر روی عکس‌ها کلیک کنید و وارد مزون شوید.

۱. خرید شومیز دخترانه آستین پفی

از جمله آیتم‌هایی که برای رفتن به تولد و مهمانی‌ها بسیار کاربردی است، پوشیدن شومیز است. شومیزهای آستین پفی چندین سال است که بین خانم‌ها محبوب است و جذابیت آن را چند برابر کرده است. این مدل شومیز دخترانه بیشتر برای افرادی که بالاتنه لاغری دارند مناسب است. چراکه ویژگی آستین‌ پفی ها ایجاد حجم است و همین باعث بزرگ دیدن شدن بالاتنه می‌شود.

  استایل و لباس مناسب عروسی چیست؟

اما اگر بالاتنه نسبتاً درشتی دارید، برای خرید شومیز دخترانه می‌توانید به سراغ شومیز با حجم آستین کمتر بروید.

۲. شومیز دخترانه طرحدار

می دانید که شومیز با پارچه‌های متنوعی طراحی و اجرا می‌شود. خرید شومیز دخترانه طرحدار برای کمد هر دختری لازم است؛ چراکه به راحتی می‌توان آن را با یک آیتم ساده ست کرد. شومیز طرحدار را می‌توان با دامن کوتاه ساده یا زیر یک کت ساده پوشید.

۳.شومیز‌دخترانه سفید

سفید از رنگ‌های بیسیکی است که در کنار هر رنگی به راحتی قرار می‌گیرد. تصور کنید یک شومیز‌دخترانه سفید دارید، آن را می‌توانید زیر کت و شلوار، زیر وست و شلوار، همراه با دامن کوتاه و بلند، زیر مانتو جلوباز بپوشید. پس خرید شومیز دخترانه سفید را فراموش نکنید.

۴. شومیز چین دار

چین ها را می‌توان به چند مدل د رلباس مشاهده کرد. اما محبوب ترین آن چین سوزنی و چین پیلی است. شومیز چین دار نیز حالتی رمانتیک و دخترانه دارد و خرید شومیز دخترانه چین دار را به آن دسته از خانم‌هایی که علاقه به لباس‌های رترو دارند، رترو یعنی برای قبل‌تر از دو دهه گذشته، پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاهده و خرید شومیز ، از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

۵. شومیز با جنس تور و حریر

حریر و تور از جنس‌های بسیار پر طرفدار برای دوخت شومیز است. شومیز با جنس تور و حریر را می‌توانید در مجالس و مراسم‌ها بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک بار خرید شومیز دخترانه با جنس حریر را تجربه کنید. چراکه زیبایی و ظرافت زنانه را به شما می‌بخشد و اندام شما را زیباتر و جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

۶. شومیز دخترانه جلو بسته

شومیزهای جلوبسته را می‌توان زیر کت پوشید و انتهای شومیز را داخل شلوار گذاشت تا باعث بلند قامت دیده شدن شود. این شومیزها با یقه‌های مختلفی مثل یقه کراواتی، یقه ایستاده، یقه چین دار طراحی می‌شود.

۷. شومیز‌دخترانه جلو دکمه دار

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، شومیز در ابتدا به پیراهن‌های شبیه به پیراهن مردانه گفته می‌شد که دارای دکمه بود. مزیت خرید شومیز دخترانه جلو دکمه دار بر این است که آن را می‌توان در مهمانی‌های غریبه و خانوادگی نیز همراه شلوار پوشید.

نویسنده : مائده

  پیشنهادات ویژه برای استایل با کتانی و اسنیکرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *