استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

بهترین نکات برای خرید مانتو بارداری شیک و جذاب

خرید مانتو بارداری  |دوران بارداری یکی از دوره‌های سخت و البته دوست‌داشتنی برای همه‌‌ی مادران است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۴ دقیقه

انتظار برای تولد فرزند شیرین‌ترین احساسی است که والدین آن را تجربه می‌کنند. با این حال نه ماه بارداری سرشار  از چالش و لحظات سخت نیز هست. حفظ جذابیت ظاهر تنها یکی از آن‌هاست.یکی از دغدغه‌های مادران در این دوران، انتخابی استایلی زیبا و شیک و در عین حال راحت است. مادران با تغییرات روحی و جسمی زیادی مواجه می‌شوند.

لباس مناسب به داشتن احساسی بهتر منجر می‌شود و کمک زیادی به گذراندن این دوره به بهترین نحو ممکن دارد. ما در این مقاله به بهترین نکات برای خرید مانتو بارداری اشاره می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

بهترین انتخاب برای خرید مانتو بارداری

در دوران بارداری لباس‌هایی که در کمد لباس‌تان داشتید، دیگر اندازه‌‌ی شما نیست. حتی اگر سایز آن‌ها مناسب باشد، فرم بدنی تغییرکرده و دیگر به ما نمی‌آید. برای آن که بتوانید بهترین انتخاب برای خرید مانتو بارداری داشته باشید، بهترست ابتدا به راحتی خودتان فکر کنید. در این زمان پوشیدن لباس‌های تنگ، سفت و محکم خوب نیست.

رنگ مو و آرایش و حتی اکسسوری‌هایی با جنس خاص نیز به سلامت شما و فرزندتان آسیب می‌زند. پوشیدن لباس‌های راحت وآزاد اصلا به معنی ظاهری شلخته یا به هم ریخته نیست. شما با دانستن نکاتی ساده و رعایت کردن آن‌ها استایل بارداری فوق العاده‌ای خواهید داشت.مانتوهای کتی یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید آن را در مهمانی یا محل کار بپوشید.

این مدل به راحتی چاقی شکمی شما را می‌پوشاند و  درعین حال راحت و شیک است. پوشیدن آن با  پیراهن یا تیشرت تیره‌تر ، باعث می‌شود که حجم بدن شما کمتر دیده شود.

بهترین جنس برای خرید مانتو بارداری

پارچه‌های نخی  و با الیاف طبیعی بهترین جنس برای خرید مانتو بارداری محسوب می‌شوند. قابلیت عبور هوا یا به اصطلاح تنفس پوست خیلی مهم است. اگر الیاف پلاستیک لباس شما زیاد باشد، قدرت جذب آب نیز کاهش می‌یابد و پارچه در تماس با پوست احساس بدی ایجاد می‌کند. مانتوهای نخی یا کتانی در تابستان بهترین گزینه هستند.

در زمستان نیز پارچه‌های نرم مثل کشمیر و موهر ایده‌آل محسوب می‌شوند. بهترست از چرم یا جنس‌های زمخت، محکم و غیر قابل انعطاف استفاده نکنید.برای خرید مانتو بارداری خنک و تابستانی جذاب به مزون گاردینا سر بزنید، پیشنهاد ما مدل‌های زیر است.

چی بپوشم
چی بپوشم

پارچه‌های سنگین که روی آن‌ها با پولک، مروارید، منجق و ملیله تزئین شده است، برای دوران بارداری مناسب نیستند. اگر قصد  دارید یک مانتو مجلسی شیک و زیبا داشته باشید، از پارچه‌های لخت مثل انواع حریر و تور با ترکیب تور و دانتل ساده استفاده کنید. تونیک یا مانتوهای گشاد از جنس شانتون، لینن، کرپ حریر و کرپ اسکاچی جز بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آیند.

مدل مناسب برای خرید مانتو بارداری

فرم اندام هرکس در دوران بارداری با دیگران متفاوت می‌شود. برخی بیشترین چاقی را فقط در قسمت شکم دارند. برخی دیگر سایر قسمت‌های بدن‌شان مثل پهلو، پاها و دست‌های آن‌ها نیز تپل‌تر از قبل می‌شود. با توجه فرم بدنی خود بهترست مانتویی آراسته و با تنخور مناسب خودتان تهیه کنید.

اگر پاهای شما چاق‌تر از گذشته شده اند، از مانتوهایی بلند و راسته بیشتر استفاده کنید. بهترست در این مواقع از شلوارهای چسبان استفاده نکنید. مانتو و شلوارهای راسته عیوب اندام را به راحتی می‌پوشانند و فرد را بلندتر نشان می‌دهند.

ولی اگر دوست دارید که بالاتنه‌ی شما لاغرتر دیده شود؛ استفاده خطوط عمودی در طرح پارچه، یقه‌های هفت و ساده و استفاده از شال بهترین انتخاب خواهد بود.

بهترست بالاتنه و پایین تنه‌ی مانتو یک رنگ باشند، زیرا استایل مونوکروم استایلی فوق العاده چشم نواز به شما می‌بخشد.

چین‌های ظریف لطیف و دلربا هستند و استایلی دخترانه به شما می‌بخشد. علاوه بر این گشادی ایجاد شده در آستین یا کمر، آزادی و راحتی به شما می‌بخشد.همچنین برای خرید مانتو عید می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

رنگ مناسب برای خرید مانتو بارداری

رنگ‌های روشن و شاد انتخابی عالی برای خرید مانتو بارداری محسوب می‌شوند. این رنگ‌ها حس امید و پاکی را متنقل می‌کنند و شما را خوشحال و شاداب‌تر نشان می‌دهند. هم چنین با بازتاب نور شما را از دست گرمای کلافه کننده‌ی آفتاب نجات می‌دهند. بسیاری ترجیح می‌دهند برای آن که حجم بدنشان کمتر دیده شود، از رنگ‌های تیره استفاده کنند.

این رنگ‌‌ها بسیار اصطلاحا سنگین و خانمانه هستند و اندام را به راحتی می‌پوشانند. پیشنهاد ما این است در دوران بارداری رنگ‌های تیره را به مدت طولانی و روزهای متوالی نپوشید.

استایل بارداری

برای داشتن یک استایل بارداری شیک و زیبا، به ترکیب رنگ‌ها بسیار دقت کنید. جذابیت یک استایل فقط به خرید مانتو بارداری گران قیمت  نیست، بلکه تناسب و هماهنگی همه‌ی اجزای آن اهمیت دارد. اگر مانتو شما جلوباز است، پوشیدن یک تیشرت یا پیراهن زیبا استایل شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در انتخاب شلوار و کفش نیز دقت کنید.

لگ معمولا بیشترین طرفدار را در میان خانم‌های باردار دارد. بهترست تا جای امکان از کفش‌هایی با پاشنه‌ بلند و تنگ استفاده نکنید. در این دوره، فشار زیادی به کمر و پاهای شما وارد می‌شود که بهترست با پوشیدن کفش مناسب آن را به حداقل برسانید. بهترست سراغ کیف‌های سنگین نریوید . یک کیف رودوشی سبک بهترین همراه برای رفت و آمدهای روزمره است.

با توجه به سلیقه و شرایطی که دارید، می‌توانید از روسری یا شال استفاده کنید. برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند حجم سینه و شکم خود را  با پر روسری یا شال بپوشانند. بنابراین قواره‌های بزرگ انتخابی بهتر به جای قواره‌های کوچک هستند. اگر رنگ مانتو شما ساده بود، روسری یا شال طرح‌دار جلوه‌ی استایل شما را چندین برابر می‌کند. استفاده از رنگ‌های متضاد یا مکمل مثل سبز و قرمز، زرد و بنفش شما را  شاد و سرزنده نشان می‌دهند.

  استایل و لباس مناسب دوران بارداری چیست؟

نویسنده:عاطفه

چگونه در دوران بارداری استایلی شیک داشته باشیم؟

بهترست از رنگ‌های مونوکروم در استایل‌تان استفاده کنید. مانتوهای کتی، پیراهن‌های جلوبسته و برش‌های چین‌دار استایل شما را زیبا می‌کند.

چگونه بهترین مدل برای خرید مانتو بارداری را انتخاب کنیم؟

 مانتو بارداری ببهترست آزاد و گشاد باشد، جنس آن ترجیحا کشی یا نخی و رنگی روشن با خنثی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *