استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین و کامل ترین راهنمای ست کردن هودی مردانه

ست کردن هودی مردانه

ست کردن هودی مردانه | هودی‌ها جزو لباس‌های کاربردی هستند که در چند سال اخیر بین دختران و پسران محبوب شده است.

برای ست کردن هودی مردانه بی‌نهایت حق انتخاب وجود دارد. هودی را می‌توان با انواع شلوار جین، کتان، اسلش و… ست کرد. برای انتخاب بالاتنه نیز می‌توانید به سراغ انواع جلیقه، پافر و ترنچ کت‌های مردانه بروید و استایل‌های متنوعی را برای موقعیت‌های روزمره تا رسمی داشته باشید.

هودی چیست؟

هودی نوعی گرمکن، جامپر یا ژاکت است که دارای کلاه است. این استایل معمولاً برای لباس‌های غیررسمی یا ورزشی پوشیده می‌شود. این لباس یک تکه محافظ از لباس بیرونی است که هم راحت و هم گرم است و دارای کمربند و سرآستین هایی است که گرما را به دام می اندازد. از آنجایی که هودی‌ها گشاد هستند و از پنبه ساخته می‌شوند، دنج و بدون محدودیت هستند.

بسیاری از هودی‌ها همچنین دارای یک جیب یا دو جیب بزرگ در جلو هستند که می‌توانید از آن برای حمل اشیاء یا برای قرار دادن دستان خود استفاده کنید.

  روز بیست و ششم کمپین - ترفندهای بلندتر دیده شدن مخصوص آقایان

هودی ساده یا طرح‌دار؟

همان طور که می‌دانید هودی‌ها در طرح و رنگ‌بندی متنوعی موجود هستند، اما کدام یک را انتخاب کنیم؟ هودی‌های ساده و بدون طرح قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارند و می‌توان استایل‌های متنوعی را با هودی‌ ساده ساخت. اما هودی‌های طرح‌دار و گرافیکی بیشتر برای استایل‌های روزمره و کژوال مناسب هستند.

هودی گشاد یا تنگ؟

انتخاب تنگی و یا گشادی هودی بنا به سلیقه شماست و هیچ کدام بد یا خوب نیستند، اما هودی‌های تنگ و یا فیت تن به دلیل ست شدن با کت‌های چرم، ژاکت‌ و پالتوها گزینه مناسب‌تری برای خرید هستند. در نتیجه اگر دوست ندارید حجیم و بزرگ دیده شوید هودی‌های ظریف‌تر را انتخاب کنید.

ست کردن هودی مردانه با ژاکت بامبر

برای یک روز سرد زمستانی که می‌خواهید زمان طولانی را بیرون از منزل سپری کنید، پیشنهاد می‌کنم از یک ژاکت بامبر روی هودی استفاده کنید.

برای زیباتر کردن استایل‌تان، یک هودی زیپ‌دار در رنگ‌های کلاسیک مانند خاکستری، مشکی یا سرمه‌ای را انتخاب کنید. سپس آن را با ژاکت بامبر از جنس نایلون، پشم یا آستین چرمی ست کنید. برای تکمیل این ست کافی است چند شلوار جین مشکی یا آبی تیره و یک جفت کفش ورزشی شیک اضافه کنید.

ست کردن هودی مردانه با پالتو

وقتی نوبت به گرم ماندن و در عین حال شیک بودن می‌رسد، پالتو همیشه یک انتخاب عالی است.

  قوانین ست کت کرم مردانه با شلوار، پیراهن، کفش و کراوت

پالتو‌های بلند جزئی همیشگی در کمد لباس مردان شیک پوش است. احتمالاً ساخت یک استایل کلاسیک با کت برای‌تان راحت‌تر از ست کردن لباس با هودی باشد.

اورکت یا پالتو را روی یک هودی ساده که ترجیحاً پالت رنگی خنثی مانند مشکی، سفید و یا طوسی دارد، بپوشید. برای انتخاب رنگ کت به سراغ پالت‌های پاییزی مانند رنگ شتری، کرم کاراملی، سبز ارتشی، سبز کله غازی، نارنجی و قهوه‌ای بروید. یک بوت بنددار استایل شما را برای روزهای سردتر آماده می‌کند. حتی می‌توانید کفش دربی و آکسفورد را جایگزین بوت کنید تا استایلی رسمی‌تر داشته باشید.

اگر به ست کردن پالتو مردانه و ایجاد استایل‌های متنوع و کاربردی علاقه مند هستید، مقاله راهنمای کامل ست کردن پالتو شیک و زیبا را مطالعه بفرمائید.

ست کردن هودی مردانه با کت چرم

یکی از بهترین راه‌ها برای گرم نگه داشتن در زمستان این است که یک هودی زیر یک کت چرمی قرار دهید.

کت چرم در سال‌های اخیر ترندی و بین آقایان محبوب شده است. پس شما نیز از کت‌های چرم برای ساخت یک تیپ شیک با هودی مردانه استفاده کنید. هودی سفید، کت چرم مشکی، شلوار جذب مشکی به همراه بوت‌های لژدار ترندی، ترکیبی قدرتمند و عالی را ایجاد می‌کنند. هودی قرمز، نارنجی و طوسی نیز با کت چرم به خوبی هماهنگ می‌شود.

  راهنمای خرید گن لاغری زنانه

ست کردن هودی مردانه با کت جین

ست کردن هودی با یک کت جین راهی عالی برای دستیابی به ظاهری معمولی و جذاب است. کت جین جزو لباسی پرطرفدار و همیشه مد است که بین بسیاری مردان محبوب است. از بین رنگ‌های مختلف کت‌های جین، رنگ آبی متوسط شیک‌تر است. یک هودی سفید، کت جین آبی، شلوار جین اسکینی و کتانی سفید استایل کژوال و در عین حال راحتی را برای‌تان فراهم می‌کند.

همچنین ست هودی طوسی، کت جین آبی، شلوار مام استایل مشکی و کفش آلستار مشکی نیز می‌توانند ترکیبی عالی برای یک روز پاییزی باشند.

 پیشنهاد نویسنده : ۱۱ پیشنهاد فوق العاده برای ست کردن ژاکت جین در فصل پاییز و زمستان

ست کردن هودی مردانه با پافر

یکی دیگر از ست‌های جذاب برای آقایان جوان استفاده از پافر و هودی مردانه است. این ترکیب شاید کمی بالاتنه را پف‌دار و حجیم نشان بدهد، اما ترکیبی امروزی و جدید است. پافر در رنگ‌های سرمه‌ای، آبی نفتی، مشکی و طوسی جزو رنگ‌های پرطرفدار و همه کاره هستند. یک پافر سرمه‌ای به خوبی با هودی مردانه نارنجی و شلوار سرمه‌ای و کتونی ست می‌شود. برای داشتن استایلی تیره‌تر می‌توانید از پافر مشکی، شلوار کتان مشکی و هودی سفید استفاده کنید.

  تحلیل راز جذابیت استایل کایلی جنر

هودی مردانه را با چه شلواری بپوشیم؟

برای ست کردن هودی مردانه با شلوار انتخاب‌های زیادی وجود دارد. شلوارهای جین، اسلش، شش جیب، زاپ دار و… همه قابلیت ست شدن با هودی را دارند. فرقی نمی‌کند شلواری که انتخاب می‌کنید اسکینی باشد یا گشاد. چراکه هودی با هر کدام استایل متنوعی را ایجاد می‌کند. یک شلوار جین زاپ دار آبی روشن را با هودی به رنگ‌های روشن مثل یاسی، گلبهی، نعنایی و آبی آسمانی ست کنید. برای کامل شدن این استایل یک کفش ورزشی عالی به نظر می‌رسد.

اگر می‌خواهید استایلی ارتقا یافته داشته باشید، شلوار اسکینی ساده یا راسته را با هودی و پالتو بپوشید. همچنین برای انتخاب کفش می‌توانید به سراغ بوت‌های دربی و یا لوفرها بروید.

انتخاب کفش مناسب با شلوار جین موضوع بسیار پر اهمیتی است که باید به آن توجه کنید تا استایل‌تان را به بهترین حالت ممکن بسازید. ما در مقاله چه کفشی با شلوار جین مردانه استایلی لاکچری می سازد؟ به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

نویسنده: مائده کاظمی

هودی را با چی بپوشیم؟

برای ست کردن هودی مردانه تنوع لباس زیادی وجود دارد. کت جین، ژاکت، کاپشن، پالتو و اورکت‌ها همه می‌توانند ست‌های جذابی را با هودی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *