آموزش مدیافت, فیلم آموزش مدیافت

تبدیل تیشرت به پیراهن

تبدیل تیشرت به پیراهن

در این ویدیو میخواهیم تی شرت را به تاپ یا پیراهنی تبدیل بکنیم.برای این کار نیاز به یک تیشرت بزرگ تر از سایز خود نیاز داریم. برای قسمت پایین این پیراهن که حالت کلوش دارد از دور کمر خود را اندازه بزنید تقسیم بر ۲ بکنید و نیمدایره ای رسم بکنید.به اندازه ۱۰-۱۵ سانتی متر پایین بیاییید و نیم دایره دیگری رسم بکنید.

این الگو را در قسمت پایین تیشرت قرار دهید و با زاپاس برای دوخت برش بزنید.

در دو پهلو قسمت کلوش تیشرت درز دارید با سوزن علامت بزنید ودوخت بروید.

برای قسمت تاپ این پیراهن میتوانید هم الگوی بالانه جذب را بکشید و هم می توانید از یک تاپی که موجود در خانه دارید استفاده کنید و روی تیشرت قرار دهید و برش بزنید.

قسمت پهلو تاپ را بدوزید و و حلقه را می توانید هم نور از خوده پارچه تیشرت در بیاورید و هم می توانید ب داخل بدهید و دوخت بروید.

بعد از دوخت پهلو قسمتدامن را به بالاتنه متصل بکنید.

برای قسمت یقه شما می توتنید هم یقه هفت طراحی بکنید هم یقه خشت و حتی هر یقه خطی دیگر سپس برای یقه نیز می توانید هم به اندازه یک سانتی متر داخل بدهید و دوخت بروید.

  تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه

پیراهن شما اماده است.

بپوشین و لذت ببرین.

ویدیوی آموزش تبدیل تیشرت به پیراهن

در این ویدئو با چگونگی تبدیل تیشرت به پیراهن دخترانه با کمی خلاقیت آشنا میشوید و میتوانید از تیشرت ها ی گشاد خود لباسی جدید خلق کنید.

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به طور ساده و آسان مهارت‌های جدید خیاطی را یاد خواهید گرفت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را بدوزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *