آموزش مدیافت, فیلم آموزش مدیافت

تبدیل لباس بزرگترها به لباس کودکان

تبدیل لباس بزرگترها به لباس کودکان-

شما می توانید به راحتی از لباس هایی که در خانه دارید ولی بلااستفاده است استفاده بکنید و به لباس های قابل استفاده تبدیل بکنید.دیزاین در موارد متفاوتی کاربرد دارد.

چه طراحی مجدد یک لوگوی تجاری به منظور تاثیر بیشتر و ارتباط بهتر با مشتری باشد،چه طراحی داخلی و بیرونی یک سازه و ساختمان به منظور راحتی و زیبایی بیشتر و چه بازسازی و بازطراحی لوازم و وسایل منزل.

در این مقاله تصمیم داریم راجع به طراحی مجدد و به اصطلاح ریدرس لباس ها و آیتم های استایل مان صحبت کنیم.

بنابراین اگر لباس های زیادی دارید که به فکر دور ریختن شان افتاده اید ، تا انتهای این مطلب دست نگه دارید!

در گذشته بازسازی و تعمیر لباس های قدیمی برای یک خیاط امری عادی و روزانه بود.

اما با پیشرفته تر شدن جهان ریفشن و طراحی مجدد پوشاک دیگر طرفدار زیادی نداشت.

قدیم ها ، زمانی که قیمت یک لباس ،فقط کمی بیشتر از یک همبرگر بود ، هر آیتم کمد شما می تواست طول عمری حداقل نه برابر امروز داشته باشد و بعد دور ریخته شود!

در طول جنگ جهانی دوم ، کمپین “درست کن ، استفاده کن و تعمیر کن” انگلیسی ها را ترغیب کرد که به جای خرید لباس جدید ، قدیمی ها را به روز کنند.

در قدیم روبالشی ها می توانستند تبدیل به شلوارک های تابستانی شوند!لباس های عروس نیز بار ها و بارها توسط دوستان ،آشنایان و خانواده استفاده می شد.

دامن ها از شلوار های گلف مردان یا شلوار های گشادشان دوخته میشد. از پوشاک غیر قابل استفاده هم برای ساخت لباس کودکان استفاده می کردند.بعد از این مدتها دوباره ریفشن و ریدیزاین بازگشته است.

  آموزش تزیین کفش

این بار دلیل اصلی آن به هیچ وجه نیاز مالی نیست، بلکه جلوگیری از خرید بیش از حد و عوض کردن زود به زود آیتم های خریداری شده و به ویژه جلوگیری از تولید زباله های زیاد توسط صنعت مد و فشن است.

راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید یک لباس قدیمی را به یک لباس جدید تبدیل کنید برای مثال شما می‌توانید با رنگ کردن لباس قدیمی خود به رنگ دیگری هم لباس را نکنید و هم رنگی جدید داشته باشید.

بیشتر بخوانید : تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه

رنگ آمیزی لباس های جین

تبدیل لباس بزرگترها به لباس کودکان

لباسهای جین یکی از انواع لباس هایی هستند که به خوبی و سادگی رنگ بر میدارند همچنین رنگ کردن روی لباس های جین بسیار راحت است همچنین شما می توانید مطابق فشنهای روز آنها را باز طراحی کنید.

تکه دوزی روی لباس ها

برای اینکه لباس های کهنه و قدیمی خود را ظاهری جدید ببخشید و آنها را به مد روز نزدیکتر بکنید می‌توانید از تکه های از پیش تولید شده استفاده کنید این تکه ها را می توانید از خرازی ها و محل‌های تولید پوشاک تهیه کنید

بیشتر این تکه ها با استفاده از یک اتو قابل چسباندن هستند شما میتوانید با گذاشتن این تکه ها روی قسمت‌های مختلفی از لباس قدیمی خود و اتو کشیدن روی آنها آنها را روی لباس خود بچسبانید و همچنین مدل های دوختنی از این تکه ها نیز وجود دارد که کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های چسباندنی دارند.

  میکرومودال و پنبه

پیشنهاد می کنیم یک خلاقیت جالب به خرج بدهید و با استفاده از تکه های دوختنی لباس‌های خودتان را نو کنید انواع مختلفی از این تکه ها وجود دارد برای مثال طرح های گل و حتی طرح های انیمیشنی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای روی تیشرت ها باشند.

رابطه ی ریدیزاین و مد پایدار

افزایش میزان خریدپوشاک دلایل مشخصی دارد.تنوع طلبی و ترند های زودگذر و گسترش برندهای لباس ارزان از جمله این دلایلند.دفع و دور ریختن این لباس ها اثرات زیست محیطی پایدار دارد.زیرا فرآیند تجزیه مواد خاص ممکن است سالها طول بکشد.

بسیاری از لباسهای استفاده شده پس از مصرف، به جای بازیافت دور ریخته می شود .

با کمی توجه به این تأثیرات ، طراحان و متخصصان حوزه لباس دست به اقداماتی زده اند.

آنها در پی کشف فرآیندی هستند که مصرف کنندگان با طراحی مجدد پوشاک قبلی خود به عنوان یک جایگزین برای خرید آیتم های جدید، به ایجاد مد پایدار و کاهش زباله های خطرناک کمک کنند.

این امر از لحاظ اقتصادی صرفه ی زیادی برای مصرف کننده دارد، و بودجه ی بسیار پایین تری را می طلبد.

لباس جدید نخرید!همیشه خرید یک‌ لباس تازه تنها راه ممکن برای ایجاد تنوع نیست!

ریدیزاین و بازطراحی،بهسازی و بازسازی یک لباس است که دست شما را برای ساختن لباس مورد علاقه تان باز میگذارد‌.ریدیزاین از اضافه کردن جزئیات کوچک مانند اصلاحات تزئینی، تا تغییر دوخت های حاشیه ای لباس و اضافه یا تغییر کامل طرح متفاوت است.همه چیز به خلاقیت و خواسته ی شما بستگی دارد!

خلاقیت در رنگ آمیزی تای دای

تای دای یا همان رنگ آمیزی ابر و بادی یکی از ساده ترین نوع رنگ آمیزی است که شما می توانید روی لباسهای گونه خودتان انجام دهید این نوع رنگ آمیزی فوق العاده جذاب است و می‌تواند ظاهری خاص و جدید با لباس های کهنه شما بدهد.

  تبدیل تیشرت به پیراهن

برای مثال اگر یک شلوار سفید دارید که لکه های روی آن به وجود آمده که پاک نمی شود میتوانید با استفاده از پنبه و همچنین رنگ مخصوص لباس به رنگ آمیزی ابر و بادی روی شلوار خود بپردازید با این روش می‌توانید هم لکه را از بین ببرید و هم ظاهری جدید و جذاب بشر را بخشید.

چگونه ریدیزاین کنیم؟

جواب این سوال در نوآوری و انتظارات شما از یک لباس مطلوب و مورد نیازتان نهفته است.کمد لباستان را زیر و رو کنید و آیتم هایی که به نظرتان دیگر جذاب نیستند را جدا کنید.گاهی یک تغییر کوچک مثل کوتاه کردن قد یا آستین لباس کافی است.گاهی ممکن است بخواهید جزییات و تزیینات بیشتری به آیتم اضافه کنید .

گاهی هم ممکن است دوست داشته باشید سایز،طراحی و حتی رنگ لباس یا اکسسوری خود را متحول کنید.

هیچ محدودیتی وجود ندارد.این انتخاب شماست.خلاق باشید ،هوای جیب خود و سلامت محیط زیست را داشته باشید.

سفید کردن پارچه لباس

این کار نیز یکی از ساده ترین روش ها برای تغییر ظاهر لباس های کهنه می باشد این کار با استفاده از وایتکس بسیار ساده قابل انجام است این سبک از تبدیل لباس کهنه به نو تفاوت زیادی با روش ابروبادی ندارد ولی این بار به جای رنگ از وایتکس استفاده میکنیم

  گشاد کردن کمر شلوار لی

برای مثال لباس های مشکی می تواند به لکه قرمز مایل به زرد تبدیل شود برای به دست آوردن یک نتیجه مطابق فشن روز می توانید رنگ نیمی از شلوارهای جین را به رنگ ایجاد شده با وایتکس تبدیل کنید این مورد می تواند یکی از جدیدترین مدلهای فشن روز باشد.

کوتاه کردن قد لباس ها

یکی دیگر از روش هایی که می تواند لباس شما را به یک لباس جدید تبدیل کند و همچنین ظاهر کهنه آن را به کلی تغییر دهد روش کوتاه کردن قد لباس می باشد این روش روی بلوز و تی شرت ها قابل انجام است

به این روش کراپ نیز می‌گویند این روش بسیار آسان است و مطابق با سبک های روز فشن می باشد تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک قیچی است.

برای مثال می‌توانید یک تی شرت سفید قدیمی را از بالای شکم قیچی کنید این روش بیشتر از همه روی تاپ و بلوز بسیار زیبا خواهد شد همچنین نگران دوختن قسمت برش خورده نیز نباشید زیرا جدیداً در لباسهای روز دوخت معنی خاصی ندارد لباس های زیادی را می‌بینیم که با این روش تولید می شوند.

 ترفندهایی برای تبدیل لباس بزرگترها به لباس کودکان را در این ویدئو میتوانید مشاهده نمایید.

ویدیوی آموزش تبدیل لباس بزرگترها به لباس کودکان

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به آسانی مهارت‌های جدید خیاطی را خواهید آموخت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را به صورت خودتان بدوزید.

گردآوری : هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *