استایل بازیگران, مد و استایل

تحلیل استایل سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان قلی پور است که از ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ شروع به پخش شد.

فیلم نامه آن را سعید دولت خانی و سعید هوشیار بر اساس فیلم نامه نیسان آبی کیمیل روحانی نوشتند.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی

داستان اصلی آن درباره دو دوست به نام جمشید و رضا است که از کودکی مانند برادر هستند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می‌شود که جمشید شخصیت اصلی با رفتن به سینما با جمشید هاشم پور آشنا می‌شود.

به مزایده گذاشتن نیسان آبی در این سریال

جالب است بدانید که خودرو نیسان آبی را با هدف ترویج کمک به زندانیان مالی حوادث جاده ای به مزایده گذاشتند و در این مزایده ۸۶ پیشنهاد برای خرید این خودرو ارائه شد که در نهایت به قیمت ۶۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نفع زندانیان تصادفات جاده ای به فروش رسید و چند تن از رانندگانی که به دلیل عدم تمکن مالی در پرداخت دیه زندان بودند آزاد شدند تا در کنار خانواده باشند.

منوچهر هادی پس از تجربه نا موفق سریال دل و گیسو تا حد زیادی اعتماد مخاطبان را از دست داد و دیگر هیچ کس او را جدی نگرفت. به همین دلیل با ملایمت بیشتری برای تولید سریال نیسان آبی پیش گرفت و کاملا همه چیز را متفاوت اجرا کرد و بی شباهت هم به رحمان ۱۴۰۰ و آینه بغل نبود.

این سریال بعد از پخش رضایت مخاطبان را جلب کرد و کمی اعتماد از دست رفته را پس گرفت و مردم دوباره پای سریال ساخته منوچهر هادی نشستند.

طراحی لباس سریال نیسان آبی

داستان این سریال مربوط به دهه ۶۰ است و با یک نگاه می‌توان فهمید که همه چیز درست انتخاب شده است. خانم‌ها روسری گل گلی به سر دارند، موهای خود را تاجی می‌بندند، ابروهای پر و شلخته داشتند، مانتوهای بند و گشاد می‌پوشیدند، دکمه مانتوها بزرگ و به اصطلاح قابلمه‌ای بود و همچنین از کیف‌های بزرگ استفاده می‌کردند. حتی شلوارهایشان هم بوت کات و گشاد بود.

از طرفی مردان هم پیراهن‌های گلدار می‌پوشیدند و موهایشان شلخته بود و پشت مو داشتند، کت و شلوارهایشان هم گشاد و به اصطلاح امروزه اور سایز بود.

پس همه آیتم‌ها برای زنان و مردان بازیگر این سریال درست انتخاب شده بود و نمی‌شود ایرادی به طراحی لباس سریال نیسان آبی گرفت.

از طرفی آقایان کت و شلوار رنگ سفید می‌پوشیدند که در این فیلم به چشم می‌خورد.

  برای مراسم خاکسپاری چه لباسی بپوشیم ؟

یادآوری دهه شصت با سکانس عروسی

همچنین در یک سکانس و قسمت سریال نیسان ابی یکتا ناصر و بهناز جعفری که نقش خواهر را بازی می‌کنند قرار است با رضا و جمشید ازدواج کنند و عروس می‌شوند.

المان‌های عروسی آن ها هم به درستی انتخاب شده است. مثلا موهای جمع شده آنها با آن سایه‌های رنگی رنگی زیاد تا زیر ابرو و حتی رژ قرمز پررنگشان ما را یاد عروس‌های دهه ۶۰ می‌انداخت. همه اینها نشان از توجه و دقت طراح لباس و گریمور به جزئیات دارد.

در این سریال به بررسی استایل بازیگران در سریال نیسان آبی پرداختیم. امیدوارم که از خواندن آن لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

علت به مزایده گذاشتن نیسان آبی معروف در این سریال چه بود؟

علت مزایده آن این بود که از پول فروشش برای آزاد کردن زندانیان تصاوفات جاده‌ای و غیر عمد استفاده کنند.

این سریال مربوط به چه دورانی است؟

 سریال نیسان ابی ماجرای دو دوست صمیمی در دهه ۶۰ است که درگیر ماجراهایی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *