استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

ترفندهای فوق العاده برای ست کردن شلوار پارچه‌ای با کفش

ست شلوار مردانه با کفش  | اکثرا آقایان در کمد لباس خود شلوار‌های تک پارچه‌ای دارند.

وقتی اسم از شلوار پارچه‌ای می‌آید تمام ذهنمان متمرکز به یک تیپ رسمی می‌شود، درست است در گذشته شلوار پارچه‌ای فقط معطوف به یک استایل و تیپ رسمی بوده ولی امروزه با کمی تغییرات جزئی در تیپ خود می‌توان با شلوار پارچه‌ای استایلی اسپرت هم داشت. اگر شما گران‌ترین و زیباترین شلوار و کت را هم داشته باشید اما در انتخاب کفش مردانه مناسب دقت نکنید، استایل شما نامنظم به‌نظر می‌آید.

علاوه بر این انتخاب رنگ کفش هم اهمیت زیادی دارد. امروزه آقایان خوش‌تیپ و خوش‌پوش در انتخاب کفش مناسب برای استایل خود دقت می‌کنند و برای هر استایلی کفش مخصوص خود را می‌پوشند. در مقاله چگونه با ست لباس مردانه مجلسی درخشان ترین استایل ها را داشته باشیم؟ اطلاعاتی خوبی در مورد ست کردن لباس مجلسی دریافت خواهید کرد. پس در نتیجه برای انتخاب کفش صحیح و مناب آن کفش‌هایی مانند:

  • کفش رسمی مردانه
  • کفش لوفر مردانه ( کفش کالج)
  • نیم بوت کلاسیک ( عموما چرم ) مناسب است.
  چگونه در دانشگاه استایلی شیک داشته باشیم ؟

ست کردن کفش مردانه با شلوار پارچه‌ای مشکی

شلوار و حتی کت مشکی جزء اولین انتخاب‌های آقایان شیک‌پوش و خاص‌پسند است. ست کردن کفش مناسب برای شلوار پارچه‌ای به رنگ مشکی می‌تواند هم کفش رسمی، کفش لوفر یا نیم بوت کلاسیکی باشد. نکته حائز اهمیت این است که رنگ مناسبی برای کفش خود انتخاب کنید. عموما برای شلوار پارچه‌ای مشکی رنگ انتخابی کفش نیز مشکی است؛ زیرا این انتخاب رنگ جذابیت این استایل را دو چندان می‌کند.

اگر رنگ مورد انتخاب شما مشکی نیست بهتر است از کفشی با رنگ قهوه‌ای تیره استفاده کنید. اگر انتخاب استایل شما رسمی نیست بلکه اسپرت است شما براحتی می‌توانید شلوار پارچه‌ای مشکی را با یک کتانی سفید یا مشکی ست کنید، که در نتیجه استایلی اسپرت و شیک خواهید داشت. حتی شما برای تکمیل استایل اسپرت خود می‌توانید از آموزش جامع اصول ست کردن کت اسپرت مردانه با شلوار پارچه‌ای مشکی را با یک کتانی به رنگ سفید یا مشکی استایل کنید، استایلی شیک، اسپرت و در نهایت جوان‌ پسند خواهد بود.

ست کفش مردانه با شلوار پارچه‌ای رنگ کرم

رنگ کرم در شلوار پارچه‌ای بسیار محبوب و جذاب است. این رنگ از شلوار‌های پارچه‌ای با کفش‌هایی به رنگ قهوه‌ای و عسلی به درستی و خوبی‌ ست می‌شوند. اگر به پوشیدن شلوار کرم علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله رازهایی که با ست شلوار کرم مردانه جذابیت شما را چند برابر می کند! را بخوانید.

ست کردن کفش مناسب با شلوار پارچه‌ای مردانه سرمه‌ای

بعد از رنگ مشکی انتخاب محبوب آقایان رنگ سرمه‌ای است، که قطعا در کمد لباس‌هایشان یک دست کت و شلوار به رنگ سورمه‌ای خواهند داشت. کت و شلوار سورمه‌ای رنگ محبوب کارمندان نیز است. شلوار پارچه‌ای سورمه باعث استایل باوقار می‌شود.شلوار سورمه‌ای به راحتی با کفش‌هایی به رنگ مشکی، زرشکی، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن و عسلی ست می‌شود.

  رازهایی که باید هنگام پوشیدن پیراهن لی مردانه بدانید

ست کفش مردانه مناسب با شلوار پارچه‌ای طوسی

شلوار پارچه‌ای رنگ طوسی نیز محبوب و پرطرفدار در بین آقایان خوش‌تیپ و خوش‌پوش است. این رنگ شلوار نیز به خوبی با هر رنگ کفشی ست می‌شود. کفش‌های به رنگ مشکی، قهوه‌ای، عسلی و زرشکی مناسب است. شما این رنگ شلوار را در فصول سرد سال بیشتر می‌بینید با ترکیب نین بوت‌هایی به رنگ عسلی بسیار جذاب هستند و استایلی شیک را به ارمغان می‌آورند.

ست کردن کفش مناسب با شلوار پارچه‌ای مردانه قهوه‌ای

برای ست کردن کفش با شلوار پارچه‌ای قهوه‌ای باید دقت کنید. عموما شلوار پارچه‌ای قهوه‌ای را با کفشی به رنگ قهوه‌ای یا زرشکی ست می‌کنیم. نکته قابل توجه اینکه شلوار پارچه‌ای قهوه‌ای را با ست کردن کفش به رنگ عسلی یا مشکی استایل نکنید.

 چه شلواری با کفش مردانه کالج ست می‌شود؟

کفش کالج به دلیل محبوبیت و پرفروش بودن در بین آقایان و حتی خانم‌ها در جنس و رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود. کفش‌های کالج در عین سادگی و راحتی ، ظاهری جذاب و شیک دارند. اکثرا جنس کفش‌ کالج پرطرفدار چرم است زیرا هم استایلی نیمه رسمی و هم اسپرت و کژوال می‌توانید داشت، همچنین براقی طبیعی چرم نیز به شیک بودن استایل شما کمک می‌کند. چرم جیر نیز باتوجه به رنگ انتخابی شما می‌تواند ظاهری نو و منحصر بفرد به شما ببخشد.

  لباس خانم ها در محیط کار

عموما آقایان کفش کالج را با شلواری ست می‌کنند که شلوار پارچه‌ای کمی تنگ باشد تا ایست مناسبی روی کفش شما داشته باشد. یکی دیگر از پرطرفدارترین ست کفش مردانه کالج با شلوار‌هایی است که: ست شلوار چهارخانه مردانه است. در این مقاله به طور کامل به  ۱۲ ست کژوال، اسمارت و رسمی با شلوار چهارخانه مردانه پرداخته‌ایم. اکثرا هم کفش کالج را با شلوارهایی به رنگ طوسی، مشکی، خاکستری و حتی سورمه‌ای ست می‌کنند. کفش کالج با شلوارهایی که پایینشان به اصطلاح پاکتی است هم مورد پسند خیلی از آقایان است.

کفش‌ مردانه رسمی با چه شلواری مناسب است؟

کفش‌های رسمی بسته به نوع شلوارتان است. بهتر است برای این نوع کفش‌ها شلواری بپوشید که کاملا راسته باشند و فقط کمی پایین شلوار جذب باشد. عموما کفش‌های رسمی همانطور که از اسمش مشخص است برای استایل‌های رسمی مناسب است. مثلا با شلوار‌های چهارخانه کفش رسمی جذابیتی ندارد و شیک نیست.

کفش مردانه کتانی را با چه شلواری استایل کنیم؟ 

کفش کتانی مورد پسندترین و محبوب‌ترین استایل در بین آقایان است. اگر شما یک شلوار پارچه‌ای با دمپا پاکتی یا شلوار پارچه‌ای جذب را با یک تیشرت سفید و کت اسپرت مردانه و یک کتانی سفید رنگ ست کنید، در نتیجه استایلی شیک، جذاب و محبوبی خواهید داشت.

  بهترین لباس مناسب افراد لاغر که جذابیت را چند برابر میکند! + پیشنهاد خرید

کفش کتانی را باید با شلواری بپوشید که دمپا شلوار بایستی کمی کوتاه باشد، بهتر است بین دمپا شلوار شما با کتانی کمی فاصله باشد و کاملا جذب نباشد. پوشیدن کتانی با شلوار‌های چهارخانه و پاکتی استایلی محبوب و جذاب در بین آقایان است.

نیم بوت یا بوت‌های مردانه با چه نوع شلوار پارچه‌ای ست می‌شوند؟

برای فصول سرد سال که کفش مورد استفاده نیم بوت، بوت یا کتانی‌های ساق بلند است بهتر است از شلوارهای پارچه‌ای راسته با رنگ‌های ساده استفاده شود. رنگ‌های شلوار عموما مشکی، طوسی، کرم است. ترکیب رنگ شلوار کرم و نیم بوت رنگ عسلی بسیار محبوب و مورد پسند در بین آقایان است. اگر کتانی ساق بلند کفش مورد استفاده شما است پس در نتیجه بهتر است با شلوار پارچه‌ای راسته‌ای که پایین آن پاکتی است ست کنید.

نویسنده: بهاره

با چه نوع شلوار پارچه‌ای و کفش استایلی رسمی و استایلی اسپرت می‌توان داشت؟

با شلوار پارچه‌ای راسته همانند شلوار‌، کت و شلوار شما می‌توانید کفش‌های رسمی، بوت و نیم بوت‌ ست کنید و استایلی رسمی و جذاب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *