اخبار مد

ترندهای ۲۰۲۱ و بهترین مدل های امسال را بشناسید

ترند 2021

 

پس از یک سال قرنطینه و خانه نشینی، طراحان لباس با این نکته موافق اند که مد آینده نیاز به تغییر دارد. از این پس شما می توانید هر آن چه که با ان احساس راحتی بیشتری می کنید را بپوشید. البته کالکشن های جدید  و ترندهای ۲۰۲۱ از انواع مدل های خاص و کلاسیک رونمایی می کنند. اما به احساس و علاقه ی شما بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کنید. پس دیگر لازم نیست بی چون و چرا از ترند های جدید پیروی کنید. بلکه بهترست  اول سلیقه و احساسات خود را بشناسید.

ترند 2021

پشت باز

هیچ چیز جذاب تر یک تاپ یا یک لباس پشت باز، شما را فوق العاده نشان نمی دهد. این مدل امسال بسیار ترند شده و می توانید با آن  زیبایی اندام خود را به نمایش بگذارید. برند های مطرح زیادی در کالکشن های امسال خود از این مدل استفاده کردند از جمله: هرمس،  ویکتوریا بکهام، گابریلا هرست و نانوشکا.

لباس های لایه لایه راحت

لباس های لایه لایه ی سبک و راحت ، یکی از بزرگ ترین ترندهای ۲۰۲۱ به شمار می روند. این مدل ها با ترکیب شیک پوشی  و راحتی که پس از کرونا دنبال آن هستیم، بدست آمده است. برند هایی که این طرح را ارائه دادند شامل Sportmax ، Studios Acne ، Mugler ، Kenzo ، Rick Owens ، Jacquemus

  مدل لباس مجلسی هایی که سال 2019 مد هستند + تصاویر

کاملا سفید

لباس های کاملا سفید نشان دهنده ی تمیزی و شادابی و پاکی است . به همین علت برای شروع یک سال و در بهار گزینه ای عالی هستند. آن ها شما را معصوم و شیک نشان می دهند. کوپرنی، ژاکموس، شنل ، فندی و لئو  امسال از این ترکیب منوکروم بسیار استفاده کردند.

لباس های کاملا سفید

کلاسیک های ساختارشکنانه

اگر شما نیز می خواهید لباس هایتان را در جاهای مختلف بپوشید، سبک کلاسیک را فراموش نکنید. لباس های استایل کلاسیک از مهم ترین آیتم های کمد کپسولی اند و هرگز از مد نمی روند . آن ها در ترندهای ۲۰۲۱ دچار تغییرات زیبایی شده اند که آن هارا مدرن و شیک کرده است.  باربری، سلین، والنتینو  و لویی ویتون، از جمله برند هایی هستند که امسال به این سبک تولید کرده اند.

 

پوششی با المان های از  گذشته

رشد فناوری و تکنولوژی باعث شده است که طراحان با رویکردی جدید از گذشتگان خود ایده بگیرند. برندهایی مثل دیور، شنل، ولنتینو، فندی و لویی وینتون کالکشن های جذابی با این موضوع ارایه کرده اند. ترکیب دانش سیلوئت بدن و فرم اندامی با هنر و فرهنگ شاهکار های بی نظیری را خلق می کند. چاپ های رنگی ، تزئینات و هنر های دستی  توانسته روح جدیدی در کالبد طراحی کلاسیک امسال بدمد.

  فست فشن و پیامدهای آن

لباس هایی الهام گرفته از دریا و اقیانوس

تقریبا هشتاد درصد از اعماق اقیانوس ها کشف نشده است. دنیای زیر آب برای انسان ها پر از شگفتی و رمز و راز است. این میتواند بهترین منبع الهام برای طراحانی باشد که فارغ از هیاهوی سطح زمین به دنبال آرامش طبیعت باشند. ورساچه که امسال کالکشن خود را با این موضوع ارائه داده است. او هدف خود را از انتخاب آن امید برای جهانی صلح آمیز و رنگی  و نزدیک تر شدن انسان ها می داند. از دیگر برند هایی که از اقیانوس ها الهام گرفته اند می توان به دیور و لئو اشاره کرد.

طراح دیور

صورتی روشن

 این رنگ در ترندهای ۲۰۲۱ کاملا جای خود را باز کرده است. صورتی روشن نقش بزرگی در انتخاب رنگ کالکشن های امسال ایفا کرد که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. یکی از دلایل محبوبیت این رنگ ایجاد احساس امید و دیدگاهی خوشبینانه برای سال پیشرو است.

 

پیراهن های کوتاه مشکی

این مدل پیراهن ها ظاهری کلاسیک دارند و طرفداران بسیاری را به خود جلب می کنند. بالاتنه آن ها معمولا بدون آستین و حتی دکلته است . این پیراهن های مجلسی با هر سبکی به راحتی ست می شوند. بسیاری از برند ها نیز از این پیراهن جذاب غافل نشدند از جمله ؛Jacquemus, DSquared2, Jil Sander, Khaite, Rosetta Getty, Victoria Beckham

  ترکیب مد و فناوری که دنیا را تکان داد

شلوار های گشاد

بسیاری از طراحان تلاش کردند شلوار های اورسایز را در کالکشن های خود جای دهند. آن ها معتقدند این شلوارهای گشاد بزودی جایگزین جین های تنگ امروزی  می شوند. تفکر پشت این طراحی احساس رهایی و فوران هیجانات است.  Jacquemus, Chanel, Balmain, Lutz Huelle, Chloé, Isabel Marant از جمله بند هایی هستند که از طرح استقبال کردند.

شلوارهای گشاد

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . لطفا نظر و پیشنهاد های خودتان را برای ما بنویسید.

گرداوری عاطفه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *