استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

تسلط بر هنر استایل گرانچ

برگشت به دهه ۹۰ و متعادل کردن جزئیات.

به احتمال زیاد وقتی به یک مدل خاکستری فکر می‌کنید، چیزهای زیادی به ذهن شما خطور می‌کنند: مثلا، دنیم و سیلوئت گل و گشاد. و با اینکه ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسند، اما به زودی متوجه خواهید شد که بیش از یک راه برای ایجاد یک هارمونی وجود دارد، و حتی فرمول هم برای آن وجود دارد. ترجمه: گرانچ چیزی بیش از پوشیدن تمام لباس های سیاه و بزرگ است.

طبق تعریف، هنر استایل گرانچ (grunge) در تلاش برای منعکس کردن ظاهر جالب موسیقیدانان محبوب در هر دو گروه پانک و هوی متال راک، تماما بر روی سایه بدن تمرکز می‌کند و «شلخته» به نظر می‌رسد. مانند دیگر گرایش‌ها محبوب، این سبک نیز به دهه ۸۰ باز می‌گردد و از آن زمان به بعد یک زیبایی‌شناسی هسته‌ای بوده‌است.

  جذاب ترین استایل سحر دولتشاهی در اکران ها و جشنواره ها

اما کلید ایجاد یک ظاهر الهام‌بخش بدون اشتباه تسلط بر هنر لایه‌بندی استراتژیک و درک نسبت‌ها است. برای برخی، این امر ممکن است به شکل یک جفت دکمه راه‌راه با یک  شلوار جین گشاد ظاهر شود. برای دیگران، همه چیز متمرکز براکسسوری  زنجیری است. مهم نیست که شما چه چیزی را ترجیح می‌دهید، ما شما را پوشش داده‌ایم.

اگر آماده اید که روند رنگ کردن لباس را در آغوش بگیرید و کمی جزئسات به کمد لباس خود اضافه کنید، به طوری که احساس زیاده روی نداشته باشید، با یک چرخش ۲۰۲۱ برای شش استایل لباس رنگی با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم: استایل گرانج را بشناسید

۱. پیرهن بولر به روز شده

از میان شناسه‌های مشخص مد خاکستری می توان به جین، جزئیات آشفته و پیراهن‌های راه‌راه اشاره کرد که قرار است چند لایه باشند. در اینجا، (زو کراویتز) یک چرخش براق بر روی این روند با یک جفت شکاف به رنگ روشن و کفش‌های بچه‌گربه برای کمی بلند کردن قد کار شما را انجام می‌دهد.

۲. پیرهن بولینگ راه راه لورل

پیراهن بولینگ کازابلانکا با برش از ابریشم راه‌راه برای گرفتن لباس‌های شیک و گران‌قیمت، جایگزین خوبی برای لباس‌های نخی-پوپلینی کسل‌کننده است.

۳. اسپارکل تمام سیاه

اگر احساس می‌کنید که تمایل دارید به مسیر کاملا سیاه بروید، نشانه‌های طراحی را از مایلی سایرس بگیرید و یک نشانه از درخشش را به شکل جواهرات بیان کنید. چکمه‌های مدل موتو مکمل زیبایی گرینج هستند.

  چگونه در دانشگاه استایلی شیک داشته باشیم ؟

۴. چکمه های بیکر ۲

۵. بگیی دنیم

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تجدید حیات مد گرانج، سرمایه‌گذاری در یک شلوار جین سیاه و گشاد به نام «بلا حدید» است. تا جایی که به سبک دهی مربوط می‌شود، با تم آرام همخوانی داشته باشید و با یک تیشرت(کمی) سایز بالا، کفش‌های کلفت خود را بپوشید.

۶. جین های بلند گشاد و زاپ دار مشکی

هیچ چیز مثل یک شلوار جین گشاد گرانچی به نظر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانیم: از تاریخچه شلوار جین چه می دانید؟چرا شلوار جین پس از بیش از ۱۴۰ سال هنوز هم محبوب است؟

۷. لباس های سایز بزرگ

فرقی نمی‌کند که این لباس به شکل بگی های گشاد و یا سرهمی های خاکی باشد، اما استفاده از آن یک روش عملی و در عین حال جالب برای آزمایش با مد گرانج است. هرچه لایه‌های بیشتری وجود داشته باشند، بهتر است، بنابراین از این که کت مورد علاقه خود را روی آن بیندازید تا ظاهر کامل شود، نترسید.

۸. ژاکت پستی «اولیو»

تییر نیویورک

ژاکت ضد آب Tier NYC که به خاطر آب و هوای نامساعد طراحی شده‌است، به شما احساسی را می‌دهد که به دنبالش هستید.

۹. اکسسوری زنجیری

برای کسانی که آماده تعهد کامل به این روند نیستند، به جای آن لوازم جانبی با آیتم های حجیم را انتخاب کنید. سعی کنید جواهرات زنجیره‌ای را در دوران روزمره خود با هم ترکیب کنید تا احساس بهتری نسبت به آینده بهتر به دست آورید.

  بررسی کامل انواع لباس عروس و تاریخچه آن

۱۰. زنجیر نقره‌ای قدیمی تمیز شده

مورد سخت فلزی (پیتر دو) به همان اندازه که شیک است، عملی است، و جزئیات سخت‌افزار زنگ خطر ۹۰ را می‌زنند.

۱۱. به دست آوردن گرافیک

به جای این که تکه‌های سیاه را به هم بچسبانید، یک تیشرت گرافیکی رنگارنگ به مخلوط اضافه کنید تا ظاهر را درست به موقع برای بهار زنده کنید. به علاوه، اگر جین‌ها واقعا مناسب شما نباشند، به راحتی می توان آن‌ها را در یک مینی کارت یا شلوار ورزشی جای داد.

۱۲. تیشرت “چیتا”ی دهه ۸۰

ویژگی تی‌شرت خیلی بزرگ RE / Done یک پیراهن کلاسیک است که ظاهری فرسوده به آن می‌دهد که تنها از سال‌ها فرسودگی و پارگی قابل‌دستیابی است.

منبع سایت

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *