استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

چگونه با پیراهن سفید تیپ‌های مختلف بزنم؟

تیپ زدن با پیراهن سفید

بدون شک هیچ رنگی مثل سفید نخواهد بود! این رنگ جادویی را می تونید با خیلی از لباس هاتون بپوشید و ست کنید. این مقاله را اختصاصا مربوط به پیراهن سفید برایتان آماده کرده ایم و می خواهیم چند ایده برای تیپ زدن با پیراهن سفید به شما معرفی کنیم. با چی بپوشم همراه باشید.

۱- پیراهن سفید را به صورت لایه ای بپوشید

خیلی ساده می توانید یک جلیقه مناسب را روی پیراهن خود بپوشید. برای آقایانی که هیکلشان روی فرم است پیراهن اسلیم فیت و جلیقه توصیه می شود این لباس را می تونید با یک شلوار مردانه مناسب ست کنید و ظاهر خودتون رو متحول کنید.

۲- پیراهن سفید را با چرم ست کنید

ژاکت های چرمی مشکی موتورسواری بهترین گزینه برای ست شدن با پیراهن سفید هستند. برای بهتر شدن تیپ آن را با کراوات و جلیقه بپوشید.

۳- آن را با سویشرت بپوشید

پوشیدن پالتو یا سویشرت بلند به همراه پیراهن سفید هم راه جالبی است. برای پوست های تیره رنگ سویشرت آبی و قرمز توصیه می شود و رنگ های خاکستری و شتری برای پوست های روشن.

۴- آن را با شلوارهای طرح دار و رنگی بپوشید

یک پیراهن سفید به شما این اجازه را می دهد که شلوار رنگی ها را امتحان کنید. شلوارهای زرد و قرمز و نارنجی و سبز از انتخاب های شما خواهند بود.

  بررسی استایل دنریس تارگرین در سریال گیم آف ترونز

۵- کت نخی را با آن ست کنید

برای داشتن تیپ کلاسیک و رسمی می توانید به همراه پیراهن سفید یک دست کت و شلوار یا کت تک بپوشید. تنوع رنگی در این زمینه زیاد است ولی پیشنهاد ما کت شلوار آبی یا سفید راه راه است.

منبع سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *