استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

جدید ترین ست ‌ها با شلوار کتان مردانه به همراه پیشنهاد خرید

خرید شلوار کتان مردانه ارزان  | این شلوار یکی از بهترین شلوارهایی است که باید در کمد لباس آقایان باشد، چراکه هم برای فصل گرم تابستان و هم برای بهار و پاییز مناسب است. پارچه‌های کتان قابلیت تنفس بی نظیر دارند و در بازار رنگ‌های متنوعی موجود هستند. این آتیم را می‌توان با کت، تیشرت و انواع بالاپوش دیگر ست کرد و برای موقعیت‌های متفاوتی حاضر شد.

معرفی جنس کتان

خرید شلوار کتان مردانه ارزان | کتان نوعی پارچه است که از الیاف گیاه کتان تهیه می‌شود این الیاف بسیار جاذب و قوی است و با سرعت بیشتری خشک می‌شود. شلوار کتان به دلیل تنفس و پایداری یکی از انتخاب های مورد علاقه مردان برای تابستان است. شما می توانید شلوار کتان را برای استفاده روزمره، محل کار، لباس مهمانی و یفر بپوشید.

بهترین رنگ ها برای شلوار کتان

همان طور که در مقاله بهترین رنگ شلوار مردانه اشاره شد، رنگ های خنثی انتخاب‌های مناسبی برای خرید شلوار مردانه هستند. با توجه به اینکه کتان پارچه‌ای مناسب برای فصل بهار و تابستان است، بهتر است از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید و به سراغ رنگ‌های خاکی، زغالی، سفید، بژ و سایه های پاستلی صورتی، سبز و آبی بروید.

شلوار کتان مردانه سفید

در تابستان رنگ های روشن بیشتر توسط آقایان و خانم ها ترجیح داده می شود. بنابراین اگر شما از کسانی هستید که رنگ های روشن را دوست دارید، این لباس مطمئنا برای شما مناسب است. شلوار کتان سفید را با یک پیراهن دکمه دار آبی روشن ست کنید. پیراهن خود را داخل شلوار خود قرار دهید و آن را با یک کمربند قهوه ای محکم کنید. از یک لوفر قهوه‌ای رنگ، یک ساعت به مچ دست خود اضافه کنید. حالا شما دارای یک استایل کامل هستید. این شلوار کتان شیک مردانه استایل شما را برای رفتن به مهمانی آماده می‌کند.

شلوار کتان مردانه قهوه‌ای

خرید شلوار کتان مردانه ارزان | بسیاری از مردم فکر می کنند که شلوار قهوه ای ممکن است خسته کننده باشد، اما این رنگ در شلوار بسیار مناسب است، اگر بدانید که چگونه باید آن را ست کنید. با شلوار کتان قهوه‌ای می‌توانید یک تی‌شرت فیت تن قهوه‌ای روشن یا کرم رنگ ست کنید. باید این واقعیت را بدانید که کفش‌های کتان شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، بنابراین می‌توانید این لباس را با کفش‌های کتان قهوه‌ای ست کنید. برای اینکه به لباس خود ظاهری جذاب ببخشید، یک گردنبند مهره ای یا فلزی  به گردن خود اضافه کنید و با یک کلاه زیبا استایل‌تان را کابوی کنید.

شلوار کتان مردانه زیتونی

زیتونی رنگی پرطرفدار برای سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. این رنگ شلوار با پیراهن و تیشرت‌های متفاوتی با رنگ‌های سفید، آبی روشن، کرم، بژ، قهوه‌ای، زرد و خردلی به خوبی ست می‌شود.

  رازهایی که باید هنگام پوشیدن پیراهن لی مردانه بدانید

شلوار کتان مردانه طوسی

طوسی یک رنگ خنثی و بسیار کاربردی است. این رنگ شلوار با بسیاری از رنگ‌ها قابلیت ست شدن را دارد و کنار هر رنگی که قرار بگیرد باعث جلوه بیشتر همان رنگ خواهد شد. طوسی را با رنگ‌هایی مثل بنفش، خردلی، سرخابی، قرمز، آبی تیره و سفید امتحان کنید.

مدل راه راه

همیشه این واقعیت را بدانید که راه راه یا هر الگوی دیگری به لباس شما شخصیت می‌بخشد. آن را با یک پیراهن کژوال دکمه دار به رنگ روشن بپوشید. شلوار سفید با راه راه کرم را یک پیراهن صورتی ملایم، زنجیر در گردن و کلاه را استفاده کنید و برای مسافرت به شمال امتحان کنید.

  7تکنیک ست کردن کیف

شلوار کتان مردانه کشی

برخی از شلوارهای کتان دارای کش در قسمت مچ پا و یا کمری شلوار هستند. این نوع شلوارها رسمی به حساب نمی‌آیند و برای مراسم‌های رسمی اصلاً مناسب نیستند. شلوار کتان مردانه کشی را برای استفاده روزمره و استایل‌های کژوال انتخاب کنید. این شلوارها به راحتی با تیشرت‌های بزرگ که طرحدار هستند و یا طرح گرافیکی دارند، ست می‌شوند. همچنین برای ارتقا استایل‌تان می‌توانید از یک پیراهن اسپرت مانند پیراهن لی یا پیراهن چهارخانه مردانه استفاده کنید

 شلوار کتان مردانه با تیشرت

برای داشتن ظاهری غیررسمی در طول روز، شلوار کتان خود را با انواع تیشرت‌ها ست کنید. با پوشیدن یک شلوار کتان مشکی با تیشرت سفید یک ظاهر سفید مشکی را امتحان کنید، یا یک لوک تک رنگ را با کتونی ورزشی سفید ست کنید. تیشرت‌های گشاد و شلوار کتان مردانه استایل شما را تابستانی و راحت نشان می‌دهد. پس از این ترکیب به همراه کتونی‌های درشت غافل نشوید.  

ست کردن با ژاکت

در طول ماه های سردتر مانند بهار و پاییز لایه لایه بپوشید. شلوار کتان را با ژاکت‌های جین یقه V ، ژیله‌ها و بافت بپوشید. این ترکیب به شما کمک می‌کند در زیر نور خورشید خنک بمانید و زمانی که نسیم ملایمی می‌وزد در امان باشید.

ست کردن با کت

کت و شلوارهای کتان برای مردان عملاً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند در یک عروسی تابستانی احساس خنکی، راحتی و سبک بودن را داشت باشید. پس بهتر است در روزهای گرم تاسبتانی کت و شلوار از جنس کتان را جایگزین کت و شلوار با ترکیب پشم و ابریشم و وزن سنگین کنید.

پیراهن مناسب با این شلوار چیست؟

با شلوار کتان، می توانید یک تی شرت ساده سفید یا مشکی بپوشید یا اگر اهل مشکی یا سفید نیستید، همیشه می توانید به دنبال رنگ خنثی باشید. پیراهن های دکمه دار با شلوارهای کتان نیز بسیار خوبی می آیند. شما می توانید یک کت شلوار کامل کتانی مردانه را برای لباس رسمی نیز انتخاب کنید. برای دیدن مدل های بیشتر و خرید شلوار مردانه از فروشگاه آنلاین شیک و پیک دیدن فرمایید.

با شلوار کتان مردانه چه کفشی بپوشیم؟

کتونی‌ها بهترین انتخاب برای شلوار کتان خنک مردانه هستند. رنگ‌های خنثی را برای کتونی یا اسنیکرزها انتخاب کنید تا با هم رنگ‌های شلوار شما به راحتی ست شوند. همچنین لوفرهای چرم و جیر نیز برای موقعیت‌های اسمارت کژوال با شلوار کتان مردانه به خوبی ست خواهند شد.

نویسنده : مائده کاظمی

اندازه مناسب شلوار کتان مردانه را چگونه تشخیص دهیم؟
  لباس‌های عربی - بهترین راهنمای جامع در سال 2021

شلوار کتان باید دقیقاً مانند همه شلوارهای دیگر مناسب و اندازه پا باشد. شلوار باید به بالای کفش ختم شود و باید در سراسر بدن نسبتاً باریک تا صاف باشد. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در ران ها وجود دارد، زیرا پارچه کتان دارای کشش زیادی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *