استایل خانم‌ها, خرید روسری, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

جذاب‌ترین مدل‌ها برای خرید روسری تیره برای خانم‌هایی با پوست سبزه !

خرید روسری تیره | روسری جز جدا نشدنی و جذاب استایل خانم‌های ایرانی است.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۶ دقیقه

این آیتم زیبا علاوه بر ایجاد پوشیدگی سر و گردن تکمیل کننده‌ی ظاهر ما نیز هست. به همین علت طراحان و استالیست‌های ایرانی روسری و شال را متناسب با مانتو، پیراهن و حتی کیف وکفش طراحی می‌کنند؛ این گونه شال و روسری تناسب ایده‌آلی با سایر اجزای استایل‌ ایجاد می‌کنند. این تنوع در رنگ و جنس،  فوق العاده و گاهی گیج کننده است.

تاکنون از خود پرسیده‌اید که در انبوه نقش و رنگ‌های روسری چگونه می‌توان بهترین طرح را انتخاب کرد؟ یا چگونه برای خرید روسری تیره یا روشن، رنگی یا خنثی بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ برای پاسخ به این سوالات بهترست به سه ویژگی شال و روسری پرداخته شود :۱. رنگ ۲.طرح و نقش ۳.جنس .  هر رنگ به یک تن پوستی خاص می‌آید.

به همین علت ما در این مقاله به صورت اختصاصی به پوست سبزه و تیره پرداخته ایم. در مرحله‌ی بعد رنگ و نقش حائز اهمیت می‌شود. ما سعی کرده‌ایم که روسری‌های تیره و خنثی را بررسی کنیم و کاربرد هرکدام را در موقعیت‌های مختلف بیان کنیم. پس اگر قصد خرید روسری تیره یا خنثی دارید و پوستی سبزه دارید، در ادامه همراه ما باشید.

شال بپوشم یا روسری؟

شال معمولا راحت و سبک‌تر از روسری است به همین علت خانم‌های جوان بیشتری از آن استفاده می‌کنند. هم چنین اگر قصد داشتن یک استایل کژوال را دارید، خرید شال گزینه‌ی بهتری است. آن‌ها دخترانه و برای موقعیت‌هایی مثل دورهمی‌های دوستانه، گشت و گذار و طبیعت گردی مناسب‌تر هستند.روسری پوشش بیشتری در قسمت گردن و سر ایجاد می‌کند به همین علت افراد محجبه از آن بیشتر استفاده می‌کنند.

روسری‌ها در ابعاد یا قواره‌های مختلف تولید می‌شوند. هرکدام از آن‌ها با توجه به سلیقه بخشی از جامعه و موقعیتی خاص تولید شده‌اند. روسری بیشتر حالت رسمی و مجلسی دارد، بنابراین در مراسم‌هایی مثل خواستگاری، عروسی یا محل کار مناسب‌تر است. شما با خرید روسری تیره و  خنثی استایل‌های متنوع‌تری خواهید داشت؛ زیرا این ترکیب به راحتی با مانتوهای رنگی و مشکی شما سِت می‌شود.

روسری‌هایی با زمینه مشکی و نقش‌هایی الهام گرفته از طبیعت زیبایی و جذابیت خاصی دارند. آن‌ها برای مراسمات شاد مثل مهمانی‌ها و عروسی گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند.

چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟

پوست هر فرد فارغ از تیره یا روشن بودن به سه دسته‌ی گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌‍شود. شناخت رنگدانه‌های پوستی باعث می‌شود که در انتخاب رنگ لباس و حتی لوازم آرایشی بهتر تصمیم بگیریم.

شما با دو روش می‌توانید حرارت پوست خود را تشخیص دهید. اولین مورد این است که به رگ مچ دستتان نگاه کنید. اگر سبز باشد، پوست شما گرم و اگر آبی یا بنفش باشد، پوستی سرد دارید. در روش بعدی یک طلا و یک نقره در کنار پوستتان بگذارید. کدام بیشتری به شما می‌آید؟ اگر پوستی گرم داشته باشید، طلایی و اگر پوستی سرد داشته باشید، نقره‌ای به شما بیشتر می‌آید.

 هم طلا و هم نقره با پوست‌های خنثی همخوانی دارد. همچنین رگ دست مچ‌های آن‌ها ترکیبی از سبز و آبی است. اگر پوستی خنثی دارید، این یک مزیت بزرگ برای شماست؛ زیرا قادر خواهید بود هر رنگ و نقشی را بدون محدودیت بپوشید!سبز تیره یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هاست. شما می‌توانید آن را با مانتوهای سفید، کرم و مشکی به راحتی ست کنید و استایلی رسمی و شیک داشته باشید.

 

  راهنمای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست سفید

خرید روسری تیره برای پوست سبزه

پس از تشخیص حرارات پوستی با خیالی راحت‌تر خرید خواهید کرد. در هنگام خرید روسری تیره برای پوست سبزه باید توجه کنید که چه رنگ‌هایی به شما بیشتر می‌آید.  بهترست از روسری‌های مشکی و تیره یکدست خودداری کنید؛ زیرا جذابیت چهره‌ی شما را می‌گیرند. البته گاهی اوقات ما مجبور به پوشیدن روسری‌های تیره و مشکی هستیم.

در این حالت از روسری یا شال‌هایی که دارای نقش در زمینه خود هستند استفاده کنید. زیرا آن‌ها روسری را از یکنواختی خارج می‌کنند.

اگر قصد خرید روسری تیره دارید دارید، انتخاب روسری‌هایی با ترکیب مشکی و سایر رنگ‌ها نیز گزینه‌ای عالی هستند. قهوه‌ای و زرشکی با پوست‌های گرم و تیره همخوانی بیشتری دارند. اگر پوستی سرد و سبزه دارید، فیروزه‌ای، سورمه‌ای و سبز بیشتر به شما می‌آید.

  چند نکته‌ی کاربردی برای خرید روسری رنگی و روشن برای افرادی با پوست تیره و سبزه

آبی رنگی سرد و رسمی و بسیار محبوب است. این رنگ نمادی از آسمان و عظمت دریا و نشانگر عظمت و آرامش است. آبی هم در محل کار و هم برای استایل روزمره کاربرد دارد. به همین دلیل داشتن یک روسری آبی در کمد هر خانم شیک پوشی ضروری است. این رنگ حس امنیت و اعتماد به یکدیگر را افزایش می‌دهد و برای مصاحبه‌ی شغلی یا قرارهای رسمی مناسب است.

بهترین مدل‌ها برای خرید روسری تیره و خنثی : خرید روسری خاکستری

یکی از کاربردی‌ترین رنگ‌ها برای استایل روزمره خاکستری است؛ زیرا خنثی است و در کنار سایر رنگ‌ها ترکیبی متناسب پیدا می‌کند. خاکستری نه به شدت مشکی تیره و غم انگیز و نه مثل سفید روشن و درخشان است؛ به همین علت جایگرینی خیلی خوبی برای آن‌هاست. اگر قصد خرید روسری خنثی دارید، بهترست مدل‌هایی را انتخاب کنید که طیف‌های مختلفی از رنگ‌ها در آن وجود داشته باشد.

این نقش‌ها خسته‌کنندگی و بی حالی خاکستری را از بین می‌برند و جذابیت آن را افزایش می‌دهند.

خرید روسری تیره‌ی رنگی

همان طور که اشاره شد مشکی می‌تواند حالتی غمگین و افسرده به شما بدهد و برای استفاده روزمره خیلی مناسب نیست. به جای آن شما می‌توانید از روسری‌های سورمه‌ای، زرشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید. این رنگ‌ها روشن و رنگی نیستند اما به روح بخشی استایل تیره شما کمک می‌کنند.

خرید مینی اسکارف

مینی اسکارف ها به تازگی مد شده‌اند و قابلیت این را دارند که شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.  شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود مینی اسکارف‌ها را با استایل‌های رسمی، مجلسی و حتی کژوال بپوشید. با خرید مینی اسکارف و پوشیدن آن ظاهری به روز و ترندی خواهید داشت.

هر روسری را کجا بپوشم ؟

اگر قصد خرید روسری تیره دارید یا نمی‌دانید در هر شرایطی کدام روسری را انتخاب کنید، این بخش را حتما بخوانید. به طور کلی روسری‌هایی از جنس ابریشم و ساتن رسمی و مجلسی هستند؛ به همین علت برای قرارهای اول، مهمانی و مراسمات رسمی مثل سوگواری مناسب‌ترهستند.

 روسری‌های نخی سٌر نمیخورند و هوا به راحتی را از خود عبور می دهد؛ به همین علت برای رفت و آمدهای روزمره گزینه‌ی خوبی است. هم چنین اگر مدت زمان زیادی خارج از خانه هستید، روسری‌های نخی کاملا مناسب هستند.

نویسنده : عاطفه 

افراد سبزه از چه روسری‌های تیره و خنثی استفاده کنند؟

اگر پوست سبزه‌ای دارید، بهترست  برای خرید روسری تیره به سراغ رنگهایی مثل سبز ارتشی، زرشکی  و قهوه‌ای بروید.

چگونه می‌توان روسری‌ها را با استایل‌ مختلف ست کرد؟

بهترست اول به جنس آن توجه کنید؛ ساتن، ابریشم، گیپور و حریر مجلسی و روسری‌های نخی بیشتری کژوال و غیر رسمی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *