استایل خانم‌ها, خرید مانتو, دسته‌بندی نشده, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

جذاب‌ترین پیشنهادات برای خرید مانتو جلو بسته

خرید مانتو جلو بسته | مانتو یکی از محبوب‌ترین بخش‌های استایل خانم‌های ایرانی است. این آیتم جذاب که قسمت بالاتنه تا پاها را می‌پوشاند،  

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۴ دقیقه

بهترین انتخاب برای رفت‌آمدهای روزمره محسوب می‌شود. امروزه مانتوها در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند.  مدل‌های جلو بازگاهی  ما را به دردسر می‌اندازند. به طور مثال زمانی که می‌خواهیم پوشیدگی کاملی داشته باشیم یا به یک موقعیت رسمی دعوت شده‌ایم. برخی اوقات نیز مانتو جلو بسته برای دانشگاه، در آغوش گرفتن کودک و رفت‌و آمدهای روزمره راحت‌تر است.

شاید پیدا کردن و خرید مانتو جلوبسته شیک و زیبا سخت به نطر برسد؛ به همین دلیل در این مقاله جذاب‌ترین پیشنهادات برای خرید مانتو جلو بسته به شما ارائه داده‌ایم. این گونه همواره با استایل مورد علاقه‌ی خودتان خواهید درخشید.همیشه برای خرید مانتو سوالات زیادی ذهن ما را درگیر می‌کند؛ چه مدل مانتویی به فرم بدن ما می‌آید؟ چه رنگی ما را زیباتر می‌کند؟ از کجا مانتو پوشیده و شیک بگیریم؟ یا چگونه یک ست مناسب با مانتو داشته باشیم ؟

در ادامه همراه ما باشید تا به سوالات اساسی شما پاسخ دهیم. هم چنین بهترین نکات برای خرید مانتو جلو بسته و مد روز و نحوه‌ی ست کردن آن را بدانید!

انواع مانتو جلو بسته

برای خرید خوب و مطمئن ابتدا باید انواع مانتو جلو بسته را بشناسید. در جلو برخی از آن‌ها هیچ برشی برای باز شدن مانتو نیست و معمولا باید آن را از سر بپوشید. برخی دیگر نیز با دکمه، زیپ و قزن به طور کامل بسته می‌شوند. این مدل‌ها معمولا  رسمی و مجلسی‌تر محسوب می‌شوند. علاوه بر آن ، مانتوهای جلو بسته سبک‌های مختلفی نیز دارند و در موقعیت‌های مختلف کاربرد دارند.به طور مثال تونیک ها‌ تابستانی‌، مانتو عروسکی، عبایی و حتی دانشجویی یا اداری جلو بسته.

 خرید مانتو جلو بسته با توجه به فرم بدن

یکی از اساسی‌ترین نکاتی که همواره باید با آن دقت کنید، انتخاب مدل مانتو بر اساس نوع اندام‌تان است. نسبت قد و وزن از اصلی‌ترین معیارهای تشخیص چاقی و لاغری به حساب می‌آیند. به طور کلی مانتوهای بلند، افراد را کشیده‌تر و مانتوهای کوتاه، افراد را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. البته اگر از مانتو کوتاه استفاده می‌کنید، با استفاده از استایل مونوکروم قد شما بلندتر به نظر خواهد رسید.  

چی بپوشم
چی بپوشم

مانتو  جلو بسته برای افراد قد بلند و لاغر

اگر قد بلند و لاغری دارید، بهترست از مدل‌های عروسکی و پر چین استفاده کنید. تضاد رنگی میان مانتو، شال و شلوار نیز تناسب خوبی به شما می‌بخشد. این مدل مانتو برای خانم‌های باردار نیز انتخابی عالی است؛ زیرا گشادی و ظرافت آن‌ها استایلی راحت و زیبا برای شما می‌سازد.

مانتو برای افراد قد کوتاه

اگر قد نسبتا کوتاهی دارید، مانتوهایی بلند و یک رنگ بیشترین همخوانی را با شما ایجاد می‌کنند. این مانتوها پوشیدگی یکدستی به فرد می‌دهند و عیوب اندام را می‌پوشانند. فقط این مدل مانتوها اندام فرد را کمی درشت‌تر نشان می‌دهند و برای خانم‌های ظریف و ریز اندام مناسب‌تر هستند.

اگر قصد خرید مانتو جلو بسته با توجه به فرم بدن‌تان دارید، دقت کنید اندام شما سیبی است یا گلابی. اگر اندام شما سیبی شکل است؛ یعنی بیشترین حجم بدن شما در بالاتنه و بازو، سینه شکم و پهلوی پرتری دارید.  هم چنین پاهای شما لاغرتراز بالاتنه است. برای این فرم بدنی بهترست از مانتوهای راسته با یقه‌ی هفت و با خطوط عمودی استفاده کنید.

اگر اندامی گلابی دارید، بیشترین حجم بدن شما در باسن و ران قرار دارد. اگر این فرم بدنی را دارید، بهترست مانتوهای کوتاه یا با دامن پرچین و حجیم نپوشید.همچنین برای خرید مانتو شلوار اداری می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

خرید مانتو جلو بسته بر اساس جنس و رنگ

در تابستان معمولا مانتوهای تابستانی خنک  جلو بسته فوق العاده زیبا و البته راحت هستند. این مانتوها اغلب از جنس پنبه، کتان، لینن یا کرپ حریر دوخته می‌شوند. مانتوهای تابستانی بهترست با پارچه‌هایی به رنگ‌های نود و خنثی باشند. آن‌ها با بازتاب نور احساس خنکی و راحتی فوق العاده‌ای به شما می‌بخشند.

ترکیب رنگ‌های درخشان با مدل‌های ساحلی ترکیبی جذاب و شاد به شما می‌‌دهند. مانتوهای ساحلی علاوه بر محبوبیت در میان دختران جوان، برای خانم‌های باردار نیز مناسب هستند.

رنگ‌های تیره

رنگ‌های تیره رسمی‌تر هستند. به همین علت اگر قصد خرید مانتو جلو بسته برای محل کار دارید، رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، سورمه‌ای، ارتشی و مشکی ایده‌آل است.

خرید مانتو جلو بسته با توجه به تنای رنگ پوست

اگر قصد خرید مانتو جلو بسته با توجه به تناژ رنگ پوست خود را دارید، ابتدا حرارت پوست بدن خود را تشخیص دهید. پوست‌ها فارغ از تیره یا روشن بون، دارای رنگدانه‌های گرم یا سرد هستند. رنگدانه‌های پوست‌های سرد بیشتر به سمت صورتی و آبی، پوست‌های گرم بیشتر به سمت قهوه‌ای متمایل هستند.

بهترین ست با مانتو جلو بسته

همان گونه که گفته شد می‌توان با این مدل، سبک‌های مختلفی زد. برای داشتن بهترین ست با مانتو جلو بسته موقعیت شما مهم است. در موقعیت‌های رسمی مثل جلسات، محل کار یا دانشگاه مانتو دکمه‌دار بهترین گزینه است. برش‌های ساده، یقه‌های انگلیسی،  و جیب فیلتابی سبکی کلاسیک ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید این مدل مانتو را تا مدت‌ها بپوشید زیرا از مد نمی‌روند.

استایل رسمی

اگر به دنبال خرید مانتو رسمی جلو بسته و رسمی هستید، مانتوهای کتی مناسب هستند. در این نوع استایل بهترست فقط از اکسسوری‌های ضروری مثل ساعت یا حلقه استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبتی بهتر از میکاپ‌های غلیظ است. در استایل رسمی چهره باید حالت طبیعی خود را حفظ کند.

  شیک ترین مدل های مانتو محجبه واسلامی

استایل کژوال 

در استایل‌های کژوال راحتی اولویت اصلی است. پارچه‌هایی با نقش و نگار، استفاده از شلوار جین، روسری و شال نخی از آیتم‌های پر تکرار استایل کژوال است. این سبک برای رفت و آمدهای روزمره یا دورهمی‌های دوستانه مناسب است. با مانتو جلو بسته می‌توانید از تزئینات دلخواه خودتان مثل گلدوزی، نقاشی یا چاپ و حتی زیورآلات استفاده کنید.

استایل مجلسی

قصد خرید مانتو جلو بسته شیک و خاص می‌گردید، حتما بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

نویسنده:عاطفه

مانتو جلو بسته به اندامی می‌آید؟

مانتو جلو بسته راسته عیوب اندام را می‌پوشاند و برای افراد تپل مناسب‌تر است. اگر ریزاندام هستید، از مانتوهای عروسکی و پرچین بیشتر استفاده کنید.

پس از خرید مانتو جلو بسته چگونه آن را ست کنیم ؟

با توجه به سبک مانتو می‌توانید آن را با شلوار جین، دامن شلواری و حتی پیراهن‌های بلند یا دامن ست کنید. برای استایل‌های رسمی شلوار کرپ و راسته و برای سبک کژوال، شلوار جین یا نخی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *