استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

جذابیت آقایان در اولین ملاقات

ملاقات

اولین قرار ملاقات از این رو بسیار مهم است که ادامه ی رابطه در آن تعیین میشود و همه چیز به آن بستگی دارد پس شما باید به نحو احسنت از تمام نقاط قوت خود کمک بگیرید. این به این معنی نیست که خود را کسی که نیستید نشان دهید بلکه باید خود واقعیتان باشید. در واقع بهترین خودتان را ارائه دهید

۱.چهره

اولین چیزی که نظر دیگران را نسبت به شما جلب میکند، چهره تان است.پس این را در نظر داشته باشید که اگر چهره شما با ته ریش جذاب است،ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش هایتان شمارا شاداب تر و زیباتر میکند این کار را انجام دهید اما مراقب باشید تا بعد از اصلاح صورتتان قرمز نشود.

۲.لبخند

لبخند شما را زیبا تر و چهره تان را دلنشین تر میکند. میتوانید جلوی آینه لبخند زدن زیبا را تمرین کنید تا در قرار اول بتوانید فرد مقابل را تحت تاثیر قرار دهید.تماس چشمی،لبخندی برلب و اعتماد به نفس بالا شمارا جذاب تر خواهد ساخت.

البته که حواستان به بهداشت دهان و تمیزی دندان هایتان نیز باشد.

۳.سبک لباس

استایل و نوع پوششتان را  از قبل تعیین کنید و مطابق با سلیقه، شخصیت و شرایطتان لباس بپوشید. بهتر است در قرار اول از استایل های نیمه کلاسیک استفاده کنید. پیراهن به همراه شلوار جین بهترین گزینه می باشد.رنگ لباستان را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید. اگرپوست گرمی دارید از رنگ های گرم و اگر پوست سردی دارید از رنگ های سرد استفاده کنید. رنگ آبی در قرار اول باعث ایجاد اطمینان و آرامش نسبت به شما خواهد شد.

  لباس مناسب سفر به شمال چیست؟

۴.رفتار درست

اگر طرز رفتار درست را ندانید، شانس خود را از دست میدهید و هیچ گاه این شانس را به صورت مجدد به دست نخواهید آورد. بنابراین گوشی همراهتان را از خود دور کنید، بیشتر گوش دهید، کتر حرف بزنید و تمرکزتان به جای محیط اطراف ، به صورت کامل روی مخاطبتان باشد و از شوخی های بی جا و الفاظ رکیک بپرهیزید.

۵.عطر

یکی از عواملی که روی مخاطبتان تاثیر میگذارد، بوی عطر شماست. لطفا با عطر دوش نگیرید و به دو الی سه پاف از آن بسنده کنید.

عطرتان را متناسب با فصل، محیط و شخصیت خود انتخاب کنید.

برای انتخاب بهتر میتوانید به مقاله عطر و ادکلن مراجعه کنید.

۶.جزییات ظاهر

جزییات در ظاهر همیشه شما را خاص میکند پس برای داشتن استایل زیبا فقط به لباس بسنده نکنید. برای متحیر کردن مخاطب و نشان دادن سلیقه تان، از جزییاتی مانند اکسسوری ها،عینک و ساعت استفاده کنید.

بهتر است بدانید استفاده از اکسسوری نیز محدودیت دارد پس همه آنها را باهم استفاده نکنید. میتوانید در قرار اول به بستن ساعت در دست چپ و انداختن دستبندی باریک در دست راست بسنده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *