استایل بازیگران, مد و استایل

جذاب ترین استایل سحر دولتشاهی در اکران ها و جشنواره ها

استایل سحر دولتشاهی | سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. بازیگری را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد

وی در فیلم و سریال‌های مشهوری از جمله چهارشنبه سوری اصغر فرهادی، مسافران رامبد جوان، نابرده رنج، قورباغه هومن سیدی، ساخت ایران، می‌خواهم زنده بمانم و… حضور داشت. جالب است بدانید خانواده او از خاندان قاجاری است. سحر در دانشگاه ادبیات نمایشی خواند و مترجم زبان فرانسه است‌.

ازدواج با رامبد جوان

او در صحنه یکی از فیلم‌هایش در سال ۸۷ با رامبد جوان آشنا شد و با هم ازدواج کردند که این رابطه بعد از ۶ سال یعنی در سال ۱۳۹۳ به جدایی ختم شد. جالب است بدانید که مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در خارج و داخل ایران فعال است. سحر یک خواهر به نام نسیم و یک برادر به نام روزبه دارد.

ازدواج با همایون شجریان

یکی دو سال پیش شایعه ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان شکل گرفت. این زوج شایعات موجود را نه تکذیب و نه تایید کردند و با سکوتشان مهر محکمی بر صحبت‌ها زدند. تا اینکه در مراسم ختم استاد محمدرضا شجریان این دو هنرمند محبوب و دوست داشتنی در کنار هم دیده شدند و به این ترتیب با عکس‌های مشترکی که بیرون آمد مهر تاییدی بر شایعات دو سال پیش زده شد.

بعد از آن در یک سفر همایون را همراهی کرد و کم ‌کم عکس‌های بیشتر از این زوج دوست داشتنی بیرون آمد و با کامنت همایون شجریان زیر پست سحر دولتشاهی همگی به یقین رسیدند که آن دو با یکدیگر ازدواج کردند.

افتخارات و جوایز سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی هنرمند خوش چهره با قد ۱۶۷ از سال ۹۰ جوایز زیادی دریافت کرده است که شامل کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم طلا و مس  ۱۳۹۰ ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای عصر یخبندان ۱۳۹۳ ، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم عصر یخبندان از جشن نویسندگان و منتقدان سینما ۱۳۹۴ ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم‌های چهار راه استانبول و عرق سرد ۱۳۹۶ ، کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم شکاف ۱۳۹۵ ، کاندید بهترین بازیگر نقش زن برای عصر یخبندان و شکاف ۹۵ ۱۳ ، کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم وارونگی ۹۶ ۱۳ ، نشان بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره شب چله چلچراغ ۱۳۹۶ ، تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم امیر در مراسم اهدای جوایز هفتمین جشنواره‌های فیلم‌های ایرانی استرالیا سال ۱۳۹۸ است.

مو و میکاپ در استایل سحر دولت شاهی

اگر سری به آرشیو عکس‌های قدیمی سحر بزنید متوجه می‌شوید در گذشته بیشتر اسپرت و کژوال می‌پوشیده اما رفته رفته با افزایش سن، تمایل بیشتری نسبت به آیتم‌های کلاسیک و مینیمال پیدا کرده است.

  آینده مد: شلوار جین تجزیه‌پذیر، دوچرخه‌سواری لوکس

این موضوع وارد اکسسوری، مدل مو و میکاپ او هم شد. اگر به صورت او توجه کنید متوجه می‌شوید که علاقه زیادی به ابروهای پر و کانتورینگ صورت دارد و موهایش اکثرا مشکی و صاف است. اگر بخواهد سراغ رنگ دیگری برای مو و ابرو برود  قهوه‌ای را انتخاب می‌کند.

چی بپوشم
چی بپوشم

پالت رنگی استایل سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی برای انتخاب رنگ بی گدار به آب نمی‌زند و سعی می‌کند محدوده امنی داشته باشد. به همین ترتیب انتخاب او اکثرا رنگ های خنثی و نود است و بیشترین رنگ‌هایی که در استایل او میبینیم سفید، طوسی، مشکی، آبی تیره، کرم و سرمه ای است و کمتر سراغ رنگ‌های شاد می‌رود.

اگر از رنگ فام دار و شارپ استفاده کند قطعاً در کنارش انبوهی از رنگ‌های خنثی خواهیم دید. مثلاً از کیف قرمز در کنار شال و مانتو مشکی و سفید یا از رنگ کله غازی به عنوان بلوز در کنار پالتو و شال و بوت طوسی استفاده کرده و آن را خنثی می‌کند.

استایل سحر دولتشاهی با پارچه مخمل

سحر به پارچه های مخمل علاقه زیادی دارد و هر از گاهی گریزی به آن می‌زند و آن را انتخاب می‌کند. اگر با دقت به عکس‌هایش از گذشته نگاه کنید، می‌بینید که انگار میانه راه متوجه شد که نیاز به استایلیست دارد و به یک‌ باره لباس‌ها و استایلش بسیار جذاب شد.

  لباس مناسب پاگشا چیست؟

امضای شخصی در استایل سحر دولتشاهی

سحر دولت شاهی اندام و سیلوئت مثلث وارونه دارد. یعنی شانه‌های او پهن‌تری نسبت به لگن و باسن دارد. از آنجایی که عاشق سبک مینیمال است سراغ لباس‌های بدون پترن می‌رود و سعی می‌کند از نقش و نگار در لباسش استفاده نکند و بیشتر سراغ تقابل رنگ‌ها برود.

سحر دولتشاهی امضای شخصی در استایل‌هایش دارد که شامل موارد زیر است.

سراغ لباس‌های اورسایز می‌رود.

از یقه‌های پهن و بزرگ استفاده می‌کند.

جزئیات و توجه را به سمت بالا تنه و سرشانه می برد.

برش مانتو او آزاد و رها است و برش‌های شلوار او اکثراً بلند تا روی پا و گشاد و گاهی دمپا است که در بلند نمایی قد تاثیر زیادی دارد و استایل را یک دست می‌کند.

از لباس‌های خوش دوخت بیشتر استفاده می‌کند تا همیشه مرتب به نظر برسد و همه اینها انتخاب بسیار خوبی برای سحر دولتشاهی است.

چند سال پیش در جشنواره فجر انتخابی اشتباه در لباس داشت. اولین اشتباه پارچه نامناسب برای پایین تنه و شلوار بود که ایستای خوبی نداشت و اصلا با باقی لباس و پارچه هماهنگ نبود و یا در یک جشنواره دیگر چند خط افقی در کنار هم باعث کوتاه نمایی قد و بالا تنه او شده بود.

استایل سحر دولتشاهی در جشواره‌های خارجی

سحر دولتشاهی در جشنواره‌های خارجی اکثرا پیراهن‌های بلند و ساده را انتخاب می‌کند و پارچه‌های ظریف که کمی باعث افزایش سن او می‌شود می‌پوشد در حالی که انتخاب‌های بهتری می‌تواند داشته باشد.

از انتخاب‌های درست سحر هماهنگی میکاپ با اکسسوری، رنگ مو و رنگ پوست است. این نشان می‌دهد که به جزئیات توجه بسیار زیادی دارد. او حتی رنگ لباس‌هایش را متناسب با رنگ پوست انتخاب می‌کند. از امضای جالب و دیگر او این است که سحر اکثرا از شال استفاده می‌کند و به ندرت سراغ روسری می‌رود. بیشتر آرایش و انتخاب رنگ رژ قرمز است. او معمولا رنگ کالباسی و نود برای لب هایش استفاده می‌کند.

  راهنمای انتخاب کمربند مناسب برای آقایان

پس مینیمال بودن را می‌توان به راحتی در استایل‌های سحر درک کرد.

در کل می‌توان نمره خوبی به استایل او داد. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید و سلبریتی‌هایی که مد نظرتان است را به ما بگویید تا استایلشان را برایتان تحلیل کنیم.

نویسنده: سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *