اخبار مد

با جذاب ترین ترند های هفته مد میلان در زمستان ۲۰۲۱ آشنا شوید.

هفته مد میلان

 

هفته مد میلان امسال پس از مدت ها سکوت دنیای مد دوباره با سرو صدا و شور گذشته برگزارشد. البته خیابان ها امسال خلوت تر بودند و اغلب مدل ها ماسک بر  بر روی صورت داشتند. اما هیچ کدام از آن ها  نتوانست چیزی از جذابیت  ترند های مد پاییز و زمستان ۲۰۲۱ کم کند. با دقت بیشتر به ویژگی های هفته مد میلان متوجه می شویم که چاپ و نقش های شیک پارچه ها و رنگ های روشن پیش از هر چیزی به چشم می آید. این طراحی ها را برندهایی مانند فندی، ولنتینو، موشینو و پرادا به نمایش گذاشته اند. در ادامه با برترین استایل های خیابانی هفته مد میلان امسال بیشتر آشنا می شویم

 

هفته مد میلان

نقش های غیر معمول

چه چیز بیش تر از خواندن یک کمیک طنز می توانست روحیه ما را در دوران قرنطینه خوب نگه دارد؟ و حالا شما می توانید صفحات آن را بر روی لباس های خود نیز ببینید. مهم نیست که اهل خواندن کتاب های تصویری هستید یا خیر. در هر صورت پوشیدن این نقش می تواند بسیار  جالب و متفاوت باشد.

 

نقش های غیر معمول

 

کت های بلیزر

کت بلیزر یک آیتم رسمی و کلاسیک محسوب می شود. شما می توانید براحی آن ها را در محل کار یا مهمانی های ی رسمی بپوشید. برای انتخاب شلوار می توانید به سراغ جین، کتانی و شلوار پارچه ای بروید. مطمئن باشید این کت را نه تنها درهفته ی مدمیلان ۲۰۲۱ بلکه در ترندهای سال های آینده نیزخواهید دید.

  طراحی لباس المپیک 2020 برعهده طراحان ایرانی

 

کت های بلیزر

 

ست کردن رنگ ماسک با اکسسوری ها

من تصور می کنم ماسک دیگر از استایل ما خارج نمی شود. زیرا نه تنها کرونا بلکه جلوی بسیاری از بیماری ها مثل سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز می گیرد. پیشنهاد من این است که با انتخاب یک ماسک زیبا از پوشیدن آن لذت ببرید. همچنین ست کردن آن با سایرآیتم های استایل تان ازجمله کیف، می تواند شما راشیک پوش و جذاب نشان دهد.

ایده از حیوانات

ما در فصل آیتم هایی زیادی را با الهام از حیوانات می بینیم . آن ها می توانند یک انگشتر به شکل مار باشند یا کیف هایی با بافت پوست حیوانات. هرساله در زمستان و پاییز نقوش پوست حیوانات مثل پلنگ،ببر،مار، گاو، گورخر را بسیار میبینیم. آن ها به طور خارق العاده ای استایل شما را مدرن و منحصر بفرد می کنند. پس از امتحان کردن آن ها نترسید.

 

 

ایده از حیوانات

 

ست کردن پترن های مختلف درکنار هم

شاید تصور کنید قرار گرفتن چند نقش  درکنارهم هم هوخوانی و توازن زیادی ندارد. اما استایلیست ها و طراحان لباس این موضوع را ثابت کردندکه ست کردن پترن های مختلف فوق العاده می شود. اما شما باید چند نکته ی ساده را بدانید؛ بهترست سایز نقوش با هم یکی نباشد بدین صورت که یکی درشت و دیگری ریز باشد. نکته بعدی استفاده از رنگ های مشابه و خنثی است. اگر از رنگ های زیادی استفاده کنید استایل تان شلوغ و نا مرتب دیده می شود.

  فست فشن و پیامدهای آن

 

ست کردن پترن های مختلف درکنار هم

 

صورتی های جذاب

صورتی نمادی از امیدواری، شادی و نگاه به آینده است به همین دلیل درهفته ی مدمیلان بسیار دیده می شود. شاید تصور کنید صورتی مناسب زمستان نیست ولی اینطور نیست. این رنگ گرم است و هرچه پر رنگ تر شود انرژی اش افزایش می یابد. شما می توانید با  یک کت و شلوار صورتی یک استایل شیک و خیره کننده داشته باشید.

 

 

صورتی های جذاب

 

لباس های ریشه ریشه  

این لباس ها ظاهری خاص و متفاوت دارند که توجه رو به سمت خود جلب می کنند. این ریشه ها از جنس خود لباس و بسیار بلند هستند. این طرح به یکی از ترندهای جالب ۲۰۲۱ تبدیل شده است و هنگام راه رفتن حرکت می کنند.

لباس های ریشه ریشه

 

جواهرات درشت

اگر می خواهید با لباس های تکراری کمد  خود استایلی شیک  و مدرن بزنید، بهترست بسراغ زیورآلات خاص بروید. جواهرات طلایی یکی از بهترین انتخاب هایی است که با لباس مشکی کلاسیک به طرز چشمگیری زیبا می شود. زنجیر های درشت دوباره در هفته ی مد میلان دیده شده اند که به زیبایی با یک کت ست شده اند.

 

جواهرات درشت

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. ظر شما در مورد ترندهای ارائه شده در هفته مد میلان چیست؟ لطفا براممون بنویسید.

  تاریخچه کت چرم در دنیای مد و لباس

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *