استایل آقایان, انواع استایل مردانه, مد و استایل

جذاب ترین تیپ های استایل اسپرت مردانه که هر مردی باید حداقل یک بار امتحان کند!

استایل اسپرت مردانه  | چه در روزهای گرم سال و چه روزهای سرد اش تیپ اسپرت جذاب است. این تیپ برای همه آقایان مناسب است و سن افراد را کم‌تر و اگر رنگ‌های شاد استفاده شود، ظاهرشان را شاد و سرحال تر نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب به استایل‌های اسپرتی جذاب خواهیم پرداخت.

تیپ‌های اسپرت مناسب فصل تابستان

تابستان فصلی گرم و پر حرارت است. اما در عین حال با پوشیدن رنگ‌های شاد می‌توانید استایل‌های متنوع و منحصر به فردی داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که یک استایل اسپرتی باید راحت باشد؛ شما و حس راحتی‌تان در اولویت است. بهترین پارچه برای پیراهن، تیشرت و شلوار مردانه که این نیاز را تامین می‌کند، کتان و پنبه است؛ چراکه هوا در این پارچه‌ها در حال چرخش است و همین امر باعث کمتر عرق کردن شما می‌شود.

تیشرت اسپرت مردانه

در ست لباس مردانه اسپرت، تیشرت سفید یکی از ضروری‌ترین آیتم‌هاست. همان طور که بالاتر اشاره شد، جنس نخ پنبه و کتان بهترین انتخاب برای تابستان است. اندازه تیشرت را کمی گشاد بردارید تا احساس راحتی که یک تیپ اسپرتی می‌خواهد را به شما بدهد. برای جذاب شدن استایل‌تان از تیشرت‌های گرافیکی و طرحدار استفاده کنید.

پولوشرت راحت

پولوشرت همان تیشرتی است که یقه دارد و عموماً با سه دکمه در قسمت جلو لباس طراحی شده است. اگر دوست دارید استایلی اسپرت داسشته باشید و در عین حال در موقعیتی نیمه رسمی حاضر شوید، پیشنهاد می‌کنم پولوشرت را جایگزین تیشرت کنید. حواستان باشد که لباس‌تان اتو خوبی داشته باشد. اگر پولوشرت شما رنگ روشنی دارد و می‌ترسید که عرق بدن‌ان بر روی آن بماند، حتماً یک مام صابونی مخصوص آقایان تهیه کرده و روزانه از آن استفاده کنید.

شلوار مناسب تیپ اسپرت

برای داشتن یک تیپ اسپرت و راحت شلوار جین یک گزینه بسیار خوب است. جین مام فیت، بگی، مام استایل و شلوار اسلش با تیشرت طرحدار و کتونی یک تیپ اسپرتی جذاب را به همراه دارد. توجه داشته باشید که شلوار بگی و مام استایل برای کسانی که قد کوتاهی دارند، گزینه مناسبی نیست. اگر دوست دار طبیعت هستید و به الیاف طبیعی علاقه دارید، یک پیراهن مردانه اسپرت آستین کوتاه در کنار شلوار الیاف طبیعی با برش آزاد را به شما پیشنهاد می‌کنم.

پیراهن مردانه اسپرت

شاید فکر کنید که پیراهن تنها برای استایل رسمی مناسب است، اما باید بدانید که تیپ اسپرت پیراهن مخصوص خودش را دارد و همچنین اینکه چطور یک پیراهن را استایل کنید، خود در رسمی و یا اسپرتی شدن آن تاثیر گذار است. در ادامه به انواع پیراهن مناسب استایل اسپرت مردانه خواهیم پرداخت.

پیراهن آستین کوتاه

تصور کنید یک پیراهن آسیتن کوتاه آبی روشن در کنار شلورا جین سرمه‌ای و اسنیکرز عسلی و دستبند چرم چه ترکیب اسپرتی و تابستانی را به همراه دارد. پالت رنگی تابستان روشن و پاستلی است، به طور مثال از پیراهن در رنگ‌های آبی ، سبز، لیمویی، نارنجی، قرمز و بنفش استفاده کنید.

پیراهن طرحدار و هاوایی

اگر عاشق استایل‌های رنگی و طرحدار هستید، پیشنهاد می‌کنم یک پیراهن هاوایی را در کنار شلوار مشکی یا جین آبی امتحان کنید. طرح‌های ترندی در تابستان ۲۰۲۲ برگ، گل، آبرنگی و حیوانات هستند، اما توجه داشته باشید که طرح پیراهن هرچه بزرگ باشد و رنگ‎‌های موجود در آن بیشتر باشد، اندام شما را توپرتر نشان می‌دهد. اگر دوست ندارید توپرتر دیده شوید، از طرح‌ کمتر و چاپ‌های کمرنگ استفاده کنید.

پیراهن مردانه لی

لی یکی از پارچه‌های خنک و سبک برای فصل تابستان است و برای هر چهره و اندامی مناسب است. تصور کنید پیراهن جین آبی متوسط را روی یک تیشرت پوشیده اید و آستین آن را به طور مرتب دو تا زده اید، حالا شما یک استایل اسپرت مردانه معرکه دارید که با پوشیدن آن دل هر دختری را می‌برید. ما در مقاله پیراهن مردانه لی به طور کامل از نحوه ست کردن آن گفته ایم.

کفش و کتونی در استایل اسپرت

در استایل اسپرت مردانه کتونی و اسنیکرز جایگاه ویژه‌ای دارند. داشتن یک کتونی و اسنیکرز به رنگ‌های خنثی در کمد هر آقایی الزامی است، چراکه به راحتی با هر استایلی ست می‌شود.همچنین اگر دوست دارید در یک موقعیت نیمه رسمی حاضر شوید و تیپ اسپرت داشته باشید،  کفش جیر قهوه‌ای و یا عسلی را انتخاب کنید.

تیپ اسپرت مردانه برای موقعیت های کژوال

کژوال به موقعیت‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید راحت باشید و نیاز به تحرک زیادی دارید. به طور مثال اگر در بازار کار می‌کنید، خودتان کسب و کاری دارید و یا برای دیدن دوست و استفاده روزمره استایل اسپرت را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم پیراهن آستین کوتاه، آستین بلند تا خورده را به همراه شلوار جین و کتونی ست کنید. رنگ و جنس لباس‌تان را طوری بردارید که دیرتر کثیف و چروک شود.

تیپ اسپرت مردانه برای موقعیت های اسمارت کژوال

اسمارت کژوال موقعیتی کمی رسمی است؛ اما همچنان راحتی در آن اولویت دارد. به ‌طور عامیانه یک سطح از استایل اسپرت بالاتر می‌رود. به طور مثال برای قرارهای نیم روزی، محیط کار کمی رسمی، مهمانی‌های دوستانه، دورهمی‌ها و رفتن به کافه و پاساژ گردی از استایل اسپرت مردانه استفاده کنید. در اینجا پیراهن آستین بلند کنار شلوار جین و یا کتان و اسنیکرز انتخاب‌های خوبی هستند.

تیپ اسپرت مردانه برای موقعیت های بیزینس کژوال

بیزینس کژوال موقعیتی بین بیزینس و اسمارت است که نه رسمی بودن پیراهن یقه دیپلمات را می‌خواهد و نه پتیشرت طرحدار. اگر محل کارتان کد پوششی ندارد یا می‌خواهید در نمایشگاه، ایونت، رویداد، قرارهای کاری و قرار اول بروید، از کت و شلوار اسپرت در کنار پیراهن آستین بلند راه راه اسپرت استفاده کنید. کت و شلوار اسپرت، دارای یقه هفت، ساده و یا طرح‌های فانتزی است. کت و شلوار طرحدار مثل چهارخانه هم جزو تیپ اسپرت برای چنین موقعیتی است.

تیپ های اسپرت برای فصل زمستان

استایل اسپرت مردانه در فصل زمستان اگر به درستی انتخاب شود، می‌تواند جذاب باشد. پارچه‌های پشمی، بارانی و شمعی بهترین گزینه برای روزهای سرد سال هستند. در ادامه به آیتم‌های اسپرت مردانه خواهیم پرداخت.

کت چرم و شلوار جین

شما با یک کت چرم کوتاه که الگو  و دوخت مناسبی دارد در کنار شلوار جین مشکی یا سرمه‌ای یک استایل اسپرت مردانه قدرتمند را رقم می‌زنید.

پالتو و بارانی

برای حضور در یک موقعیت اسمارت و یا بیزینس کژوال از یک پالتو کلاسیک در کنار کت و شلوار اسپرتی استفاده کنید. رنگ‌های مناسب فصل پاییز و زمستان طیف‌های کرم، شتری، زغالی، آجری و قهوه‌ای هستند.

نویسنده : مائده کاظمی

با چه آیتم هایی می‌توان استایل اسپرتی جذاب داشت؟

کتونی، تیشرت، پیراهن آستین کوتاه، هاوایی، طرحدار، پیراهن لی و شلوار جین همه از اجزای جدایی ناپذیر یک تیپ اسپرتی هستند.

برای چه موقعیت‌هایی می‌توان از استایل اسپرتی استفاده کرد؟

برای موقعیت‌های کژوال، اسمارت کژوال و بیزینس کژوال می‌توان استایل اسپرتی شیکی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *