پوست و مو, مو

جذاب ترین مدل مو کوتاه که شما را زیباتر نشان می دهد!

مو

مو  متوسط که قد آن تا شانه می رسد یکی از محبوب ترین مدل هاست . شما احتمالا دیده اید که  این مدل مو در میان سلبریتی و اینفلوئنسرها چقدر طرفدار دارد . قد آن، نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند است به همین دلیل با هر استایلی هماهنگ می شود. هم چنین این مدل برای انواع موی لخت، حالت دار و حتی فر مناسب  است . هر کدام از آن ها زیبایی خاصی به شما می دهند. در ادامه چند مدل از جذاب ترین آن ها را می بینیم که می تواند به شما ایده دهند.

مو با قد متوسط و چتری

اگر موهایی با قد متوسط را با چتری های لایه لایه یا صاف ترکیب کنید؛ چهره ی شما بسیار زیبا  و جذاب می شود. هنگامی که آن را نیز کمی مواج حالت دار کنید جذابیت آن دو چندان می شود. این سبک برگرفته از چند دهه ی گذشته است که دوباره با روحی مدرن ترند شده است. شما با موی چتری، جوان تر و شاداب تر دیده می شوید. هم چنین باعث می شود توجه زیادی به چشم هایتان جلب شود. شما می توانید برای ثابت ماندن موها  از اسپری های مو رو روغن های تقویت کننده استفاده کنید.

  کدام برس مو را انتخاب کنیم؟

مدل چتری

موهایی با قد متوسط لخت و کم حجم

اگر جنس موهای شما نازک، ظریف و لخت است، مو هایی تا شانه و قد متوسط بهترین انتخاب است. زیرا اگر آن ها خیلی بلند شوند،کم پشتی آن هابیشتر مشخص می شود و بیروح ونامناسب دیده میشوند. بهترست فرق خود را به صورت کج باز کنیدو آن ها در جهت برعکس، اصطلاحا پوش دهید. هم چنین رنگ ها و هایلایت های روشن مثل یخی و زیتونی مو را پُرتر نشان می دهد. اگر می خواهید به یک مهمانی بروید می توانید از اکستنشن های موقت یا کلیپس ها استفاده کنید. زیرا مو های به اندازه بلند هستد که به صورت زیبایی قرار بگیرند.

موهایی با قد متوسط لخت و کم حجم

موهای مواج متوسط

اگر موهای شما به صورت طبیعی حالت دار و مواج هستند، این مدل برای شما بسیار مناسب است. زیرا به اندازه ای کوتاه هستند که بتوانید آن ها را منظم کنید. هم چنین آنقدر بلند هستند که زیبایی پیچ و خم آن ها دیده شود. اگر حالت طبیعی مو های شما صاف است می توانید با کمک انواع اتو و سشوار آن ها را فر کنید. بعد از حمام و درحالی که خیس هستند نیز می توانید آن ها را ببافید . اگر به آن ها اسپری نمک دریا نیز بپاشید به تقویت و زیبایی آن ها کمک زیادی می کند.

  علت ریزش مو چیست؟ ۹ دلیل اصلی و شایع ریزش مو

موهای مواج متوسط

مو های کوتاه و شیک

شما هرزمان می توانید یک تغییر شگفت انگیز در ظاهر خود ایجاد کنید پس چه زمانی بهتر از الان!؟ یکی از تغییرات فوق العاده ای که می تواند چشم هارابه سمت شما خیره کند کوتاهی مو هایتان است. شاید برای شما هم کوتاه کردن حتی یک سانتی متر از مو هایتان نیز ترسناک به نظر برسد؛ ولی مطمئن باشید موهای کوتاه علاوه بر اینکه شما را جذاب تر می کند، نگهداری آسان تری نیز دارند. مدل های کوتاه، موها را پرپشت تر و حجیم تر نشان می دهد. این سبک توجه زیادی رابه سمت صورت می کشد . شما براحتی می توانید از این فرصت برای زیباتر نشان دادن خود استفاده کنید. در ادامه چند مدل شیک و زیبا را با هم می بینیم.

مو های کوتاه و شیک

مدل مو کوتاه پیکسی نامتقارن

موی کوتاه پیکسی نا متفارن به شما اجازه می دهد که قد موهایتان کمی بلندتر باشد. در این روش مو های شما بصورت لایه لایه کوتاه می شوند ولی یک سمت بلندتر است. این مدل مو های شما را پرپشت و ضخیم نشان می دهد. اگر آن را بصورت کج و در جهت مخالف فرق همیشگی قرار دهید، این ویژگی دو چندان می شود.

 

مدل مو کوتاه پیکسی نامتقارن

مدل مو کوتاه پیکسی با حاشیه هفت هشتی

یکی از جالب ترین مدل مو پیکسی کوتاه کردن ناهموار و دندانه دار  است . در این حالت خط برش مو صاف نیست بلکه کوتاه بلند و هفت هشتی است. این مدل می تواند شما را خیره کننده نشان دهد.کناره های مو را نیز می توانید کوتاه تر کنید تا خاص تر شوید . از رنگ های مناسب این مدل میتوان به  یخچالی ، استخوانی و هایلایت های خاکستری اشاره کرد.

  بهترین راه‌های درمان شپش

 

مدل مو کوتاه پیکسی با حاشیه هفت هشتی

مدل مو کوتاه پیکسی برای مو های فر

مدل پیکسی یکی از بهترین مدل ها برای زیبا نشان دادن فر موهای شماست. در این مدل، مو ها در اطراف صورت قرار گرفته اند و  حالت فر آن ها عالی دیده می شود. شما می توانید آ ن ها را به یک سمت یا جلوی سر ببرید یا حتی از بالا جمع کنید.

مدل مو کوتاه پیکسی برای مو های فر

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . مدل موی مورد علاقه ی شما چیست ؟ لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *